Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lidl

<<

Anoniem149

Bericht 23 Jan 2016 17:45

Re: Lidl

Chips vind ik trouwens ook niet lekker bij Lidl.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jan 2016 22:18

Re: Lidl

Prim schreef:Chips vind ik trouwens ook niet lekker bij Lidl.


Paprikachips vind ik ook niet lekker van de Lidl, de tortilla Cheese daarentegen weer wel!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jan 2016 22:21

Re: Lidl

De cheese onion chips vinden wij wel lekker.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Jan 2016 00:11

Re: Lidl

Ik ben fan van:

- De luiers (vanaf maat 3)
- Schoonmaakdoekjes (van die grote gele pakken natte doekjes)
- Beertjes chips (ketchup style)
- Sesam volkorenbrood
- Plakjes kaas
- Kipfilet a la minute
- Prosecco
- Rosé (Zinfandel, wel vrij zoet)
- Waterijsjes (westernthema, hebben ze in de zomer)
- Ontbijtgranen met chocola
- De groente en fruit

En het thema/seizoensassortiment. Daar word ik altijd blij van.
<<

Anoniem186

Bericht 24 Jan 2016 10:33

Re: Lidl

Ik haal bijna altijd dezelfde dingen bij de Lidl:

- stroopkoeken (die vindt m'n man echt zalig)
- grote pakken pure chocolade (400 gram)
- groente en fruit
- pijnboompitten en noten
- biologische roomboter
- pakjes slagroom om te kloppen (lang houdbaar dus handig om extra in huis te hebben)
- zakken diepvriesfruit

Ik haal ook wel eens speltbrood bij de Lidl, best lekker, helaas zit er wel suiker in.
<<

Anoniem193

Bericht 25 Jan 2016 10:53

Re: Lidl

Top dat jullie toch wel tevreden zijn over de lidl. Ik ben nu al vrolijk. Ik hou echt van supermarkten en dingen uitproberen en vergelijken enzo. Alleen gaat mijn man altijd, omdat ik mij niet aan het lijstje kan houden :P

@Jans: Welk diepvriesfruit hebben ze? en hoeveel kost het weet je dat?
Ik koop nu de doosjes blauwe bessen van de jumbo, 1,82 voor 250 gram.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jan 2016 11:16

Re: Lidl

Aardbeien, frambozen en bosvruchtenmix. Standaard kost het €2,49 voor 500-750 gram, maar het is best vaak in de aanbieding. Voor €1,79.
<<

Anoniem280

Bericht 25 Jan 2016 12:23

Re: Lidl

Chips van de Lidl vinden wij wel lekker, alleen de bolognese en naturel zonder ribbel.

Rosé (Portugese hebben we standaard in huis)
Smeerkaas voor de kinderen.
Appelstroop
Groente en fruit
Al het vlees.
Wc papier

Eigenlijk halen we alles wel bij Lidl vandaan, alleen de flessen frisdrank en luxe vleeswaren niet, dat halen we bij de Jumbo.
<<

Jolly

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 25 Jan 2016 12:38

Bericht 25 Jan 2016 14:14

Re: Lidl

Ik doe wekelijks de grote boodschappen bij de Lidl. De rest ( merk ) haal ik bij de ah.

Ben echt tevreden over al het fruit en groenten, het enige wat ik er niet haal en ook niet lekker vind zijn alle chips en het brood ook de filterkoffie is niet lekker
<<

Anoniem193

Bericht 25 Jan 2016 14:19

Re: Lidl

Yadira schreef:Aardbeien, frambozen en bosvruchtenmix. Standaard kost het €2,49 voor 500-750 gram, maar het is best vaak in de aanbieding. Voor €1,79.


Dat is mooi goedkoop!
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jan 2016 14:25

Re: Lidl

Alibi schreef:
Yadira schreef:Aardbeien, frambozen en bosvruchtenmix. Standaard kost het €2,49 voor 500-750 gram, maar het is best vaak in de aanbieding. Voor €1,79.


Dat is mooi goedkoop!

Het is wel geluk hebben, want hier zijn meestal alleen (nog) aardbeien. Ik heb de frambozen wel eens gezien, maar de bosvruchtenmix nog nooit. :eyes:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Jan 2016 14:34

Re: Lidl

Bij ons liggen de laatste tijd ze alledrie. Een tijd lang was het alleen maar frambozen en aardbeien maar zijn de bosvruchten dus juist nieuw.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Jan 2016 18:19

Re: Lidl

En het is diepvries he, niet vers.
Ik haal ze trouwens ook graag!
#teammaple🍁
<<

Anoniem193

Bericht 25 Jan 2016 21:52

Re: Lidl

Juist ideaal. Wij doen 1x per week boodschappen wat in de praktijk betekent dat ik de eerste dagen lekker afwisselend fruit eet, maar de laatste dagen van de week alleen appel. :p
<<

Anoniem170

Bericht 25 Jan 2016 23:30

Re: Lidl

Urban Naked schreef:En het is diepvries he, niet vers.
Ik haal ze trouwens ook graag!


Ja dat wilde ik ook nog typen, ik haal die ook vaak. Lekker om smoothies mee te maken :)
Bij ons heb je alle 3. Heb nu met xxl weken een kilozak gekocht voor 2.49
<<

Anoniem321

Bericht 26 Jan 2016 19:52

Re: Lidl

Ik ben ook helemaal fan van de Lidl, zeker nadat de Lidl bij ons in het dorp begin vorig jaar is verbouwd. Nu ziet de winkel er niet alleen prachtig uit, maar is hij ook ruimer geworden met brede gangpaden.
En dan heb ik het nog niet eens over het assortiment. Ik ben fan van de groente en fruit, maar idolaat van de verse broodjesafdeling. Ik haal vaak voor de lunch een paar lekkere broodjes of een stokbroodje. Echt zo lekker en voor weinig geld.

Het enige dat ik niet zo fantastisch vind zijn de broden. Die haal ik liever bij de Poiesz, daar zijn ze verser vind ik.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 27 Jan 2016 09:04

Re: Lidl

Roos' schreef:
Urban Naked schreef:En het is diepvries he, niet vers.
Ik haal ze trouwens ook graag!


Ja dat wilde ik ook nog typen, ik haal die ook vaak. Lekker om smoothies mee te maken :)
Bij ons heb je alle 3. Heb nu met xxl weken een kilozak gekocht voor 2.49


Die heb ik ook gehaald inderdaad :)
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 27 Jan 2016 12:41

Re: Lidl

Wij kopen ook bijna alles bij de Lidl. Vooral groenten, fruit, vleeswaren en drinken slaan we daar in. Behalve de cola en de sinas, die vinden we echt vies. Nu drinken we dat sowieso nooit, maar voor verjaardagen of visite haal ik het liever ergens anders. Ik vind het wel een fijne winkel, maar nu hebben wij in het dorp alleen een Coop dus vergeleken met die winkel is alles fijn :laughcry:
<<

anoniem203

Bericht 27 Jan 2016 12:52

Re: Lidl

Ik ga nooit naar de Lidl. Ik vind vaak dat veel dingen daar er lekker uit zien maar gewoon totaal geen smaak hebben. Bijvoorbeeld met ijs. Ik doe mijn boodschappen meestal bij de Plus en een paar keer per jaar haal ik wat bij de Aldi. Daar vind ik wel dat ze lekkere dingen hebben zoals de toetjes, krabsalade en de billendoekjes van de Aldi vind ik ook fijn.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers