Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


twijfels / wel of niet gaan

<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:31

Bericht 21 Jan 2016 00:29

twijfels / wel of niet gaan

Alleerst vast sorry voor mijn wat kromme zinnen, maar heb vandaag 12 uur achter elkaar gewerkt en ben net thuis.

Bij ons in het dorp hebben we komende weekend een aantal dorpsfeesten. Zelf vind ik het altijd leuk om hier naar toe te gaan, maar mijn vriendinnen helaas niet. Nu ben ik aan het twijfelen wat ik zal doen. Ik heb de volgende opties volgens mij:
- niet gaan (en het hele weekend alleen thuis zitten)
- wel gaan en hopen dat er veel bekenden zijn waar ik bij kan gaan staan
- aan kennissen vragen of ik met hun/hen mee mag. Ik weet wel dat ze gaan aangezien ze dat op facebook hebben gezet.

maar nu ga ik aan mijzelf twijfelen en (voel ik me net een 15-jarige) of het niet stom en opdringerig is om te vragen of ik met hun mee mag.

Is dit stom? of wat zouden jullie doen?

ps. als dit in de verkeerde pijler staat, dan mag dit topic wel verplaatst worden
<<

Anoniem177

Bericht 21 Jan 2016 00:31

Re: twijfels / wel of niet gaan

Zou gewoon aan je kennisen vragen of je met hun mee kan gaan, al is het alleen om daar aan te komen.Vaak zie je dan toch genoeg bekende en gaat ieder zijn eigen weg!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 21 Jan 2016 00:43

Re: twijfels / wel of niet gaan

Eens met bambina, mijn ervaring is ook dat het zo werkt. En is het niets of voel je je toch niet op je gemak ben je zo weer thuis toch? Wie weet loop je anders een super avond mis! Veel plezier als je besluit te gaan!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Jan 2016 00:58

Re: twijfels / wel of niet gaan

Eens met de reacties boven me. Wat ik in elk geval niet zou doen is thuis blijven :dance:
<<

Anoniem148

Bericht 21 Jan 2016 09:38

Re: twijfels / wel of niet gaan

Ik zou zelf gaan zonder afspreken met iemand. Vaak zie je er toch andere en wil niet dat ze dan denken dat je ze alleen nodig hebt om niet alleen aan te komen. Dus als je alleen gaat heb je wat meer vrijheid om met iedereen te buurten.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 21 Jan 2016 09:53

Re: twijfels / wel of niet gaan

Als je niet gaat omdat je vriendinnen het niet leuk vinden dan kun je toch ook met hun iets anders doen?
Anyway, ik zou alleen gaan, je komt er dus sowieso wel bekende tegen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Jan 2016 10:31

Re: twijfels / wel of niet gaan

Ik zou lekker gaan als je er zin in hebt. Je komt vanzelf wel bekenden tegen en anders zou ik gewoon de kennissen vragen of je mee kan, niks raars aan. Als het niks is ben je ook zo weer thuis.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Jan 2016 15:00

Re: twijfels / wel of niet gaan

Ik zou met die kennissen afspreken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jan 2016 15:30

Re: twijfels / wel of niet gaan

Inderdaad aan die kennisen vragen. Dat zijn vaak de beste avonden!
Let's discover the world together.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 22 Jan 2016 16:49

Re: twijfels / wel of niet gaan

Ik zou ook alleen gaan, je komt die kennissen vanzelf tegen. Op zulke feesten blijf je vaak toch niet met het groepje waarmee je gekomen bent. Vind je het niets, dan ga je weer naar huis. Veel plezier alvast :)
<<

Anoniem168

Bericht 22 Jan 2016 17:13

Re: twijfels / wel of niet gaan

Ik zou gewoon alleen gaan. Ik ga ook wel eens alleen en ben dan ook gewoon blij dat ik ben gegaan. Beter dan alleen op de bank zitten toch? En mocht het echt niets zijn dan kan je altijd gewoon weer naar huis wanneer je wil.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 22 Jan 2016 17:39

Re: twijfels / wel of niet gaan

Brooke schreef:Ik zou gewoon alleen gaan. Ik ga ook wel eens alleen en ben dan ook gewoon blij dat ik ben gegaan. Beter dan alleen op de bank zitten toch? En mocht het echt niets zijn dan kan je altijd gewoon weer naar huis wanneer je wil.


Hier sluit ik me bij aan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 22 Jan 2016 17:44

Re: twijfels / wel of niet gaan

Ik zou ook die kennissen vragen.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 22 Jan 2016 18:33

Re: twijfels / wel of niet gaan

Ik zou ook aan kennissen vragen om mee te gaan :) Als je daar goed contact mee hebt zullen ze het vast alleen heel gezellig vinden als je meegaat!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers