Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Jan 2016 12:06

Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog?

Ik heb in totaal twee serieuze relaties gehad voor mijn huidige vriend. De eerste duurde 3 jaar en die erna 4,5 jaar. Met beide heb ik geen contact meer. Met mijn huidige vriend ben ik inmiddels bijna 3,5 jaar samen. Tussen de relaties in heb ik wl wat korte relaties en scharrels gehad. Ik ben nooit lang alleen geweest.

Hoe is dat bij jullie?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 19 Jan 2016 12:09

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik zit nu in mn tweede serieuze relatie. 2008-2011 een relatie gehad en toen tot 2014 nog een paar korte relaties/een scharrel.

Met de jongen uit de mijn eerste relatie nog goede vrienden, evenals met de scharrel. Hij was eerst date en nu zijn we goede vrienden.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Elle123

Bericht 19 Jan 2016 12:12

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

3, mijn eerste relatie duurde 7 jaar (niet samengewoond), deze jongen heb i k nooit meer gezien. Best raar, het was mijn eerste vriendje en we zijn min of meer samen volwassen geworden (we zaten in vwo4 toen we iets kregen en hadden onze HBO afgerond toen we uit elkaar gingen), mijn tweederelatie duurde 2 jaar (waarvan anderhalf jaar samengewoond), inmiddels zijn we gewoon bevriend, toen ben ik een paar jaar alleen geweest en nu heb ik 5 jaar een relatie en woon ik 4 jaar samen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jan 2016 12:32

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb 2 relaties gehad voor mijn huidige. Maar dan tel ik verkering niet mee :wink: Ik spreek beide exen niet meer en dat hoeft voor mij ook echt niet. Het is niet voor niets uitgegaan.

Overigens spreek ik nog wel veel ex-scharrels en oud-verkeringen. Een aantal reken ik nu ook echt tot goede vrienden en komen dus ook gewoon bij mij en mijn huidige vriend over de vloer.
<<

anoniem203

Bericht 19 Jan 2016 12:36

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Dit is mijn 2e serieuze relatie. Ik heb nu ruim 7,5 jaar iets met mijn man en daarvoor heb ik ruim 4 jaar een relatie gehad. Ik heb daarna nooit contact meer gehad met mijn ex.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 19 Jan 2016 12:48

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Dit is mijn derde serieuze relatie.
Mijn eerste relatie vaas ik 17/18 duurde is meer dan een jaar.
Daarna 3,5 jaar met een andere jongen gehad.
En inmiddels alweer 5,5 jaar gelukkig met mijn huidige vriend waarvan we 3,5 jaar samenwonen.

Beide exen spreek ik nooit meer. Van mijn laatste ex hoor ik via via nog wel eens wat.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Jan 2016 12:50

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Voor mijn huidige relatie heb ik 3 serieuze relaties gehad waarvan ik er met 1 (kort) heb samengewoond.
Relatie nummer 2 was mijn eerste grote liefde en we zijn 5 jaar samen geweest. Met hem heb ik ook veel dingen meegemaakt (oa het overlijden van zijn vader). Helaas is het door die dingen denk ik ook wel stukgelopen. We waren te jong om met zulke heftige dingen om te gaan. Af en toe appen we elkaar, maar ik heb hem al een jaar of 7 niet meer gezien.
De andere 2 zie of spreek ik niet meer.

Mijn man is mijn 2e grote liefde en die liefde is nog groter dan de vorige. Zoveel fijner en rustiger. Met hem kan (en wil, want we zijn niet voor niks getrouwd) ik echt oud worden :love:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem321

Bericht 19 Jan 2016 12:51

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Voor mijn huidige vriend heb ik 2 serieuze relaties gehad. De eerste duurde 2 jaar en de 2e duurde 3 maanden. Daarvoor had ik wel eens vriendjes die ik in de disco zag.
Mijn 1e serieuze ex spreek ik bijna nooit, of we moeten elkaar toevallig tegenkomen in de sportschool.
Mijn 2e ex spreek ik regelmatig, hij is alweer een tijd getrouwd met een van mijn beste vriendinnen.
<<

Anoniem177

Bericht 19 Jan 2016 12:54

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb hiervoor 3 serieuze relaties gehad.
Ex 1 spreek ik nooit meer maar als we elkaar tegenkomen is het wel gewoon hoi. En af en toe appt ie als hij weer vrijgezel is. -_-
Ex2 heb ik mee samengewoond en is gewoon een schat en blijft het altijd. Wij hebben soms wel contact.
Ex 3 geen contact en wil ik ook zo uouden. Loser 1e klass
<<

Anoniem167

Bericht 19 Jan 2016 13:11

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

16 jaar - een jaar verkering, spreek hem nog regelmatig
16 - 18 jaar - 2 jaar verkering, vuile leugenaar, spreek ik niet meer
18 - 21 jaar - 3 jaar verkering, onbeschofte zak, geen contact meer, alles geblokkeerd
22 - nu, alweer 6 jaar samen met m'n vriend, m'n grote liefde! Ik vond de vorige relaties echt serieus met die leeftijd, maar achteraf gezien stelde de eerste twee maar weinig voor, gewoon "verkering".
<<

Anoniem244

Bericht 19 Jan 2016 13:15

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

5 korte relaties van 3/6 maanden, met 1 nog contact via fb, met de rest niet meer.
Daarna een relatie van 11jaar... Alleen nog contact via via voor de laatste regelzaken. Daarna geen contact meer, althans door alles wil ik daar geen contact meer mee.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Jan 2016 13:31

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Vier die betekenis hadden:
Twee exen die ik niet meer spreek en daar ook geen behoefte aan heb. Eentje die ik nog met onze verjaardagen spreek en heel soms tussendoor dat we even naar elkaar informeren. En de ex waar ik de fijnste tijd mee had, is helaas dood sinds nu bijna 2 jaar.
<<

Anoniem173

Bericht 19 Jan 2016 13:33

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Denk een stuk of 4-5 kortere verkering variërend tussen 2 tot 5 maanden.
1 ex heb ik 2 jaar mee gehad, die zit nog in dezelfde vriendengroep dus zie hem af en toe.
Ben nu 6.5 jaar samen met mijn huidige vriend.
<<

Anoniem147

Bericht 19 Jan 2016 14:16

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Relaties zou ik het niet noemen maar heb wel twee hele grote crushes gehad voordat ik 'verkering' kreeg met mijn man. (Wij waren zo jong).

Mijn eerste crush, toen was ik 13, hij was 15/16. Alles ging in sneltreinvaart. Ik was echt gek van die jongen. Ik denk dat we een maand of 3 wat hebben gehad maar er gingen zoveel verhalen in de rondte (op intiem vlak ;) ) dat ik nooit wist wat ik nou van hem mocht verwachten of wat hij nou van mij verwachtte haha.
Mijn tweede crush, toen was ik 14, hij was 15. Meer rust, gewoon lekker zoenen haha. Ik heb een MSN gesprek met hem echt nog heel lang bewaard omdat dat zo hillarisch was! Wij schreven daar dat de 'jacht' leuker was dan de verkering. Euh ja, 14 jaar dus.
Mijn derde crush, mijn man dus. In de zomer van 2003 kregen wij wat met elkaar. Toen was ik 15. Ik hopte daarvoor best wel van vriendje naar vriendje en vond het reuze interessant allemaal maar mijn man vond ik nog het meest interessant van allemaal.

Ik kwam laatst ook een MSN gesprek tegen tussen mijn man en ik. Wat was ik gruwelijk zeurderig/naief/onzeker zeg. Ik kon het bijna niet teruglezen haha.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Jan 2016 14:19

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb voor deze relatie een relatie gehad van vier jaar. Verder vijf maanden met mijn eerste vriendje en een keer zes weken met een jongen, dat was kort maar we waren allebei wel serieus, het was geen scharrel of zo. Het liep alleen niet zo goed samen.

Verder alleen scharrels en vakantieliefdes. Dus niet veel langere relaties.

Ik heb met geen enkele ex meer contact.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Jan 2016 14:21

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Marni schreef:Ik kwam laatst ook een MSN gesprek tegen tussen mijn man en ik. Wat was ik gruwelijk zeurderig/naief/onzeker zeg. Ik kon het bijna niet teruglezen haha.


Ik heb dat als ik oude posts van mezelf als twintiger teruglees op fora. Ik typte zo zeurderig en langdradig, met tienduizend keer woorden als 'nogmaals' en 'overigens' erin. Achteraf denk ik: dat die andere mensen op dat forum niet na twee regels afhaakten. Misschien deden ze dat stiekem ook wel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 19 Jan 2016 14:22

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb tot m'n 20e wat rondgescharreld (ervaring opgedaan zeg maar) en toen een relatie van 8 maanden (Fransman), een relatie van 6 maanden (Nederlander), relatie van jaar (Nederlander) en toen 6 jaar (Oostenrijker) en nu alweer 5 jaar een Aussie. Met Fransman sporadisch wat contact, de Nederlanders helemaal niet meer en de Oostenrijker af en toe via de app. Allemaal min of meer vriendschappelijk afgelopen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Jan 2016 14:39

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik zit nu in mijn tweede serieuze relatie.
Hiervoor met mijn ex 1,5 jaar wat gehad. Ik spreek hem niet meer en ook geen behoefte aan.
Tussendoor wel wat gescharreld, maar echt een relatie heb ik dat nooit kunnen noemen.
Nu 6 jaar na mijn ex heel gelukkig met mijn vriendje en we wonen ongeveer samen, ik zou alleen mijn huisje leeg moeten halen en de huur opzeggen haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Jan 2016 15:15

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb hiervoor drie relaties gehad, waarvan ik met één ex nog wel contact heb. We spreken elkaar op verjaardagen en we spreken af om de kids samen laten spelen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Jan 2016 15:27

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Een relatie toen ik 16 was. Hij was echt mijn eerste liefde. Wat was ik gek op die jongen, maar hij ging vreemd. En stiekem wist ik dat ook en voelde dat aan. Werd daardoor zeurderig en hangerig maar ik was er echt van overtuigd dat we bij elkaar hoorden dus 'pikte' ik het. Ofzo. Ik ging toen naar Amerika en hij bleef in Nederland. We bleven ook wel samen, is me komen opzoeken en zes weken voordat ik terugging naar Nederland maakte hij het uit. Wat een verdriet heb ik toen gehad zeg. Dacht echt dat mijn wereld verging.

Daarna van mijn 18de tot mijn 29ste met mijn ex(man). Geen contact meer mee. Hoeft ook écht niet wat mij betreft al hoop ik stiekem dat ook hij gewoon geleerd heeft van de fouten die gemaakt zijn en dat hij gelukkig is.

En dan mijn huidige vriend. Daarmee ben ik gelukkig en ik hoop dat nog heeeeeel lang te zijn :-).
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 19 Jan 2016 16:27

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Wat leuk om al die verhalen te lezen :)!
Ik heb op mijn 15de, 8 maand een vriend gehad..helaas ging hij vreemd :palm: Daarna, toen was ik 16, ben ik 4 maand samen geweest met mijn huidige vriend maar dit ging uit omdat het niet ging, te jong etc.. Wel altijd contact blijven houden en sinds maart 2011 weer happy together :heart: Maar euh in die tussentijd ben ik nog 5 maand samen geweest met mijn ex en ik ben na hem nog 4½ jaar samen geweest met iemand anders. Vlak daarna weer samengekomen met mijn vriend. Met 1 ex heb ik nog contact (die van 5 maand) en dat is heel leuk, gewoon vrienden en niets meer. Die andere twee spreek of zie ik nooit meer, ook geen behoefte aan :angel:
Wat als het lukt
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 19 Jan 2016 16:44

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Op mijn 20ste een relatie gekregen in 2011. Deze heeft 3 jaar en een paar maanden geduurd. We zijn nog facebook vrienden maar zien elkaar niet meer. Enige appjes die we nog sturen is gelukkig nieuwjaar e.d.
Heb wel op fb gereageerd met 'Veel woonplezier toegewenst' op het bericht dat hij ging samenwonen.

Sinds jan 2014 heb ik een relatie met mijn huidige vriend. In veel opzichten ben ik gelukkiger in deze relatie.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Lovisa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 15 Jan 2016 17:59

Bericht 19 Jan 2016 16:50

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb twee serieuze relaties gehad voor mijn huidige. Mijn eerste relatie duurde twee jaar, hij ging vreemd en dat was het einde van die relatie. Een jaar of twee geleden stuurde hij mij een prive bericht op FB met daarin dat het hem speet, dat hij ervan heeft geleerd en dat hij hoopt dat alles goed met mij gaat. Verder hebben we nooit meer contact gehad. Mijn tweede relatie duurde 5.5 jaar. We leefden op een gegeven moment totaal langs elkaar heen en we hadden het laatste jaar vaak ruzie. Met hem heb ik zo heel af en toe nog eens contact.
Mijn man en ik zijn 3.5 jaar samen. Tussen de relaties door ben ik nooit echt lang alleen geweest. In heb altijd wel een vaste scharrel gehad.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 19 Jan 2016 17:57

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb van mijn 19e tot mijn 23ste mijn eerste serieuze relatie gehad. Daarna op mijn 25ste nog een jaar met een Engelsman. Ik spreek ze allebei niet meer. De eerste relatie is nog vrij vriendschappelijk over gegaan. We zijn elkaar daarna nog wel een keer tegengekomen maar er was niks meer tussen ons.
Met de tweede hoef ik geen contact meer.

Volgens mij ben ik ook niet echt geschikt voor 'vrienden blijven'. Ook met scharrels of dates is me dat nooit gelukt.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7554

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Jan 2016 18:48

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik ben nu al ruim 12 jaar met mijn man. Daarvoor twee 'serieuze' relaties gehad (voor die fase in mijn leven redelijk serieus, al duurde beide relaties nog geen jaar), ik heb hen nooit meer gesproken (maar beiden woonden ook ver weg, dus ik kwam ze ook nooit meer toevallig tegen natuurlijk).
Daarvoor een paar keer verkering gehad, vrij onschuldig allemaal, ook geen contact meer mee.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers