Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jan 2016 14:25

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Even denken hoor.. Ik heb 5 relaties gehad voor ik mijn man ontmoette, en ik spreek ze geen van allen meer
4 niet omdat dat gewoon klootzakken zijn, en 1 niet omdat hij helaas 10 jaar geleden verongelukt is.
<<

Anoniem186

Bericht 24 Jan 2016 14:42

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb 5 serieuze relaties gehad, waarvan ik er met 4 heb samengewoond. En met de laatste ben ik getrouwd.
<<

Anoniem168

Bericht 24 Jan 2016 22:05

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

.
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 28 Aug 2016 22:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 25 Jan 2016 10:32

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Van mijn 16e tot 18e alleen korte verkeringen van een tot enkele maanden
Van mijn 18e tot 20e een relatie van 2,5 jaar
Van mijn 20e tot 31e een relatie met de vader van mijn zoontje, bijna 11 jaar.
Toen ruim een jaar single geweest en nu heb ik sinds 4 maanden weer een relatie
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 11:10

Bericht 25 Jan 2016 10:36

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

In mijn jeugd wel wat kortere relaties/scharrels gehad.
Van mijn 17e tot mijn 20ste (2 jaar en 9 maanden) mijn eerste serieuze relatie gehad, daarna 8 maanden vrijgezel geweest en toen een relatie van 1,5 jaar. Daarna ben ik een maand of 4 vrijgezel geweest en nu ben ik 13 maanden samen met mijn vriend =)
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 25 Jan 2016 11:58

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Mijn man is de eerste serieuze relatie. Daarvoor wel wat losse flodders gehad. Van die drie maanden verkeringen. Ik heb nog contact met eentje, de rest niet meer.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem280

Bericht 25 Jan 2016 12:06

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

5 relaties/verkering gehad.
1 van de middelbare school, heeft een jaar geduurd. Waren 14 jaar.
Iedereen zag ons als stel van de brugkkas.
3 jaar geleden voor het laatst contact gehad. Zie hem wel af en toe, maar spreken elkaar niet meer dan.

De ander heeft 7 maanden geduurd. Hij ging vreemd met zijn ex. Was toen 16.
Zie en spreek ik niet meer.

Daarna een relatie van 6,5 jaar gehad. Spreken elkaar zo nu en dan nog. Hij is net papa. Krijg af en toe een foto van zijn kindje, ook zijn moeder stuurt af en toe een fotootje. Was er kapot van dat het stuk liep, maar we leefden als broer en zus.

Daarna iemand gehad, 8 maanden, om mijn ex te vergeten, was voor mij meer de lust :palm:
Die arme jongen. Punt achter gezet, omdat ik mezelf voor de gek hield.
Contact is daarna ook gestopt.

Daarna 9 maanden vrijgezel geweest, heb echt genoten van die tijd.

Nu 6,5 jaar samen met mijn vriend en 2 kinderen mee :love:
<<

Konijntje234

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 22 Jan 2016 12:47

Bericht 25 Jan 2016 12:33

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

3 echte serieuze relaties gehad. Spreek alle exen niet meer.
Van een ex vindt ik dit erg jammer. Was een hele lieve leuke jongen alleen waren we gewoon nog niet volwassen genoeg. Zou graag weer contact met hem willen maar denk dat dat niet meer gaat :(. Hij ziet me al aan komen.

Heb nu ook een hele lieve vriend maar dat is nog prill. Ongeveer half jaartje.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 25 Jan 2016 17:59

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Een paar scharrels, 2 ervan nog wel op facebook maar spreek ze niet meer.
1 langere relatie gehad, ik spreek hem nooit meer.

Apart is dat hè? Iemand die zo belangrijk was in je leven die ook zo weer uit je leven verdwijnt.
<<

Anoniem291

Bericht 25 Jan 2016 22:11

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb hiervoor 1 serieuze relatie gehad en wat scharrels. Scharrels spreek ik niet meer, mijn ex af en toe via de app. Kreeg toevallig van de week een appje van hem ivm de geboorte van ons kindje.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Jan 2016 09:59

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb twee serieuze relaties gehad. Anderhalf jaar met mijn huidige man, daarna vier jaar met mijn ex en sinds 5,5 jaar weer met mijn man.
Mijn ex spreek ik nooit meer en daar heb ik ook totaal geen behoefte aan.

♥♥
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 26 Jan 2016 10:59

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Dit is mijn tweede serieuze relatie! Ik spreek mijn ex nog, want we hebben een kind samen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem147

Bericht 26 Jan 2016 11:14

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Susan schreef:
Marni schreef:Ik kwam laatst ook een MSN gesprek tegen tussen mijn man en ik. Wat was ik gruwelijk zeurderig/naief/onzeker zeg. Ik kon het bijna niet teruglezen haha.


Ik heb dat als ik oude posts van mezelf als twintiger teruglees op fora. Ik typte zo zeurderig en langdradig, met tienduizend keer woorden als 'nogmaals' en 'overigens' erin. Achteraf denk ik: dat die andere mensen op dat forum niet na twee regels afhaakten. Misschien deden ze dat stiekem ook wel.


Haha ja ik vond het echt raar. Alsof ik dat niet was. Ik kon haast niet geloven dat ik zo aanhankelijk reageerde.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Jan 2016 13:30

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Maar één serieuze relatie, daarmee ben ik nu heel gelukkig samenwonend/getrouwd/ouders. :love:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Jan 2016 13:33

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ooh herkenbaar Marni, wij hebben een tijdje echt een potje gemaakt van onze relatie (toen waren we nog vrij jong) echt als ik daar over terugdenk dan vind ik het echt knap dat we nog bij elkaar zijn, we hadden elkaar toen even met rust moeten laten denk ik maar we deden het tegenovergestelde. :confused: gelukkig is het goed gekomen.
<<

Vivianne

Bericht 26 Jan 2016 14:22

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Voor mijn huidige vriend heb ik 1 serieuze relatie gehad.
Van mijn 16e tot mijn 19e. Hoewel we vrij jong waren was dit erg serieus. Ook als ik er achteraf op terugkijk.
Ik ben er ook erg verdrietig om geweest toen het stuk liep.
Op mijn 22e leerde ik mijn huidige vriend kennen. We hebben een hele fijne relatie en het voelt nog serieuzer, beter en echter dan de relatie die ik met mijn ex heb gehad. Maar soms mis ik hem nog wel eens. Omdat het zo abrupt is geëindigd.
Mijn vriend weet dat en veroordeeld mij er niet over. Het is ook niet erg. Ik wil niemand anders dan hem.
Ik spreek mijn ex nooit meer. Ik weet niet eens waar hij nu woont en wat hij doet. Dat is best een raar idee van iemand die ooit zo'n groot deel van je leven heeft ingenomen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Jan 2016 00:34

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Ik heb 4 serieuze relaties gehad, op mn 17e mn eerste vriendje,we zijn twee jaar samen geweest en ik spreek hem nooit meer. Gelukkig! Was echt een vreselijke manipulatieve jongen, maar liefde maakt blind... Daarna een jaar met een huisgenoot in mn studentenhuis, hij verhuisde in dat jaar naar de andere kant van het land en veranderde echt in een kakker, dus dat werkte niet meer. Ik heb hem nog wel op FB, maar thats it. Daarna heb ik drie jaar een relatie gehad, dat was op een gegeven moment gewoon op, we staken er beide te weinig energie in. Hij heeft nog lang een zwak voor me gehad, heel sporadisch zien we elkaar bij wederzijdse vrienden. En mijn laatste ex ben ik een jaar mee samen geweest, met hem spreek ik nog wel af en toe iets af om bij te kletsen. En nu ben ik ruim 5 jaar gelukkig met mijn vriend
Laatst gewijzigd door Niekske op 27 Feb 2016 00:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
december 2016
juli 2019
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 31 Jan 2016 17:15

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

2 serieuze relaties gehad voor mijn huidige relatie.
Mijn eerste relatie duurde 9 jaar. Hij had van de ene op de andere dag een ander en maakte het toen dus na 9 jaar uit. Hij heeft toen 2 jaar met die meid gehad maar dat is inmiddels ook alweer een tijdje uit. (hij werd toen gedumpt door haar omdat zij een ander had, toen ze net een week de sleutel hadden van een huis samen, karma!)
Sinds hij weer single is probeert hij weer wanhopig in contact te komen met me. Maar inmiddels heeft ie wel door dat ik zeer gelukkig ben met mijn vriend en dat ie absoluut geen kans meer maakt. Heb echt geen behoefte meer aan hem.

Mijn 2e relatie duurde 11 maanden en was een lange afstandsrelatie. Deze is op een vervelende manier (telefonisch) geëindigd toen. Die ex heb ik daarna niet meer gesproken of gezien en ook geen behoefte meer aan.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2016 01:50

Re: Hoeveel relaties heb jij gehad en spreek je die exen nog

Edit: verkeerde topic!
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers