Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onze vakantie in Thailand

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 19 Jan 2016 11:30

Onze vakantie in Thailand

Niet quoten! Haal wat foto's later weer weg!

Sinds gisteren zijn we weer thuis gekomen van onze vakantie in Thailand. Het was echt super.

De start was wat minder met een zieke vriend, maar daarna geen problemen meer gehad met onze gezondheid. Ook geen vertragingen, dingen die niet goed gegaan zijn of iets dergelijks. Alles was helemaal top!

We zijn in Bangkok begonnen, de volgende dag met de nachtbus naar Koh Lanta. Na ruim 22 uur onderweg, en diverse overstaps naar andere busjes, kwamen we aan bij een bungalow guesthouse. Die was helaas vol en moesten we een nachtje in een wat minder huisje. De dagen erna was de bungalow, waar we zo graag wilden, steeds vol en zijn we uitgeweken naar een ander guesthouse.
We wilden 4 nachten op Koh Lanta blijven, maar dat werden er 9! We hebben een motorbike gehuurd, veel gewandeld op het strand, echt ontstressen.

Na een heerlijke tijd op Koh Lanta zijn we naar het vaste land gegaan. Een paar nachten in Ao Nang. Daar waren aapjes op het strand en hebben we een kayak excursie en eilanden toer gedaan.

Van Ao Nang gingen we naar Koh Yao Yai. Een heel stil en rustig eiland. Er zijn nog maar weinig toeristen. Via booking.com vonden we een supergave aanbieding voor een megaluxe hotel. Doen we eigenlijk nooit, maar mijn vriend stond er op dat we daar heen zouden gaan. We hadden een bad op ons balkon, een regendouche buiten. Sommige huisjes hadden een zwembad bij hun huisje.
Toen ik op 12-1 nietsvermoedend onder de douche uit kwam, stonden er allemaal kaarsjes op bed met een doosje erbij. Na 12,5 jaar samen en diepe dalen vroeg mijn vriend mij nu ten huwelijk (ik vroeg hem al eens in 2011). Helemaal blij en gelukkig zei ik JA! We willen dit jaar proberen om nog te trouwen.

Van het stille eiland naar Krabi, vaste land. Daar was vooral de avond leuk met de nightmarket. Overdag was er niet veel te doen en het waren de laatste dagen. We zijn toen met de bus nog 2 dagen naar het strand bij Ao Nang geweest.
Van Krabi teruggevlogen naar Bangkok.

Ik heb het idee 6 weken weggeweest te zijn, maar het waren er maar 3,5. Super geweest!

Hieronder nog een paar foto's!

De eerste avond alleen eten in Bangkok, vriend lag ziek in bed.
Afbeelding

Klaar voor de nachtrit naar Koh Lanta:
Afbeelding

Koh Lanta:
Afbeelding

Afbeelding

Met sprietharen ;-)
Afbeelding


In de vlindertuin
Afbeelding

Afbeelding

Ao Nang:

Afbeelding

Aapjes op het strand
Afbeelding

Op straat eten
Afbeelding

Tijdens de eilanden toer
Afbeelding

Afbeelding

Koh Yao Yai:

Aanzoek!
Afbeelding

Afbeelding

Veel vers fruit
Afbeelding

Krabi:

Nightmarket
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jip op 19 Jan 2016 21:20, in totaal 2 keer gewijzigd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem222

Bericht 19 Jan 2016 11:33

Re: Onze vakantie in Thailand

Wat leuk Jip! Ziet er uit en klinkt als een heerlijke vakantie.
<<

Burgemeester Saar

Bericht 19 Jan 2016 11:36

Re: Onze vakantie in Thailand

Hoi Jip, ik heb je topic inderdaad verplaatst omdat het reisgerelateerd is. Het ziet eruit alsof je een heerlijke reis hebt gehad. Prachtige foto's!
<<

Anoniem172

Bericht 19 Jan 2016 11:57

Re: Onze vakantie in Thailand

Oh ik ben jaloers maar ik vlieg er in september weer heen!! Door jouw foto's kan ik helemaal niet meer wachten

Heel romantisch ook dat aanzoek :love: gefeliciteerd!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jan 2016 11:59

Re: Onze vakantie in Thailand

Ziet er fantastisch uit! Wat een mooie reis en natuurlijk met een prachtig einde, een huwelijk in aantocht. Geniet maar goed van de herinneringen!
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Jan 2016 12:00

Re: Onze vakantie in Thailand

Wat een heeeeeerlijke foto's! En wat een mooie ring heb je gekregen zeg!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Jan 2016 12:00

Re: Onze vakantie in Thailand

Lekker Jip! En herkenbare plekken, Koh Lanta en Krabi. Ik wil graag nog ooit eens terug naar die mooie rustige stranden en het allerlekkerste eten ooit. Lekker nagenieten nu van de vakantie en het romantische aanzoek!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 19 Jan 2016 12:01

Re: Onze vakantie in Thailand

Zora schreef:Wat een heeeeeerlijke foto's! En wat een mooie ring heb je gekregen zeg!


De ring moet nog even kleiner gemaakt worden. Maar het is een hele mooie!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem170

Bericht 19 Jan 2016 18:31

Re: Onze vakantie in Thailand

ziet er super uit!!!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Jan 2016 18:49

Re: Onze vakantie in Thailand

Prachtig zeg! En gefeliciteerd met jullie verloving :)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 19 Jan 2016 21:22

Re: Onze vakantie in Thailand

Prachtig Jip! Mooie en leuke foto's.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 19 Jan 2016 21:26

Re: Onze vakantie in Thailand

Dank je wel! Heb er net wel een paar weggehaald.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 30 Jan 2016 16:44

Re: Onze vakantie in Thailand

Ik zie je topic nu pas. Het klinkt echt als een fantastische reis! De foto's zijn ook prachtig :love: En wat een romantisch aanzoek van je vriend, zo lief!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 09 Feb 2016 18:13

Re: Onze vakantie in Thailand

Wat leuk, supermooie foto's (en ring)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron