Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is wijsheid?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Okt 2013 11:11

Re: Wat is wijsheid?

Ik ben blij voor je dat je toch nog iets anders hebt gevonden om op een vervelende manier over te oordelen nu je eerste conclusie niet klopte.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem44

Bericht 04 Okt 2013 11:15

Re: Wat is wijsheid?

Ik begrijp gewoon niet hoe het zit, vandaar mijn vraag. Ze heeft dus het vermoeden dat haar man fysiek geweld zal gebruiken tegen de leraar, maar waar is deze aanname op gebaseerd en is het een realistische gedachte?

Als wij in deze situatie zouden zitten, dan zou er geen sprake zijn van 'wie gaat het gesprek voeren', we zijn dan allebei betrokken bij de hele gang van zaken en één van ons (of allebei) zou het gesprek voeren, maar het is niet zo dat de ene voor de ander die beslissing maakt.

Overleggen heet zoiets, volgens mij vrij normaal als je samen ouders bent van een kind?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Okt 2013 11:19

Re: Wat is wijsheid?

Je weet toch helemaal niet of ze het er met elkaar over hebben gehad? Dat hij niet per se meegaat naar dat gesprek wil toch niet zeggen dat hij geen inbreng heeft gehad? Wij gaan ook niet met z'n tweeën naar ieder gesprek, simpelweg omdat dat niet altijd haalbaar is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem66

Bericht 04 Okt 2013 12:18

Re: Wat is wijsheid?

Jaaaa ED zuigt weer. Zal ik ook weer? :dance:
<<

Anoniem57

Bericht 04 Okt 2013 12:26

Re: Wat is wijsheid?

Iedereen is toch anders? Ik kan bij bepaalde dingen ook helemaal uit mijn slof schieten en dan zegt mijn vriend ook gewoon dat ik beter niet mee kan gaan en hij het wel oplost.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 04 Okt 2013 12:36

Re: Wat is wijsheid?

Heftig allemaal! Succes vandaag! Ik hoop dat ze de zaak heel serieus gaan oppakken. En anders zou ik inderdaad naar de klachtencommissie stappen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 04 Okt 2013 12:36

Re: Wat is wijsheid?

Gut gut ED wat denk je nou zelf? Natuurlijk is er over gesproken en toen alles nog vers was reageerde mijn man wel boos. Ik wilde niet dat het escaleerde en daarom zei ik dat. Hij is echter gewoon een fatsoenlijke vent en we hebben idd vanmorgen samen een gesprek gehad. Eerst met de directeur en toen met de leraar.

De leraar verzachtte de omstandigheden voor zichzelf maar gaf wel aan dat hij niet goed gehandeld heeft. Hij heeft het wel even heet onder z'n voeten gevoeld en ik weet dus dat hij nu wel 3 x nadenkt voor hij zoiets doet.
Hij heeft even met mijn zoon gesproken en daarna heeft mijn zoon alsnog de les gevolgd. Ik heb mijn zoon gevraagd of het nu goed voelde en dat is zo. Hij zegt dat hij het fijn vindt dan wij het voor hem hebben opgelost.

Ik heb genoegen genomen met deze oplossing omdat ik het ook voor mijn zoon snel opgelost wilde hebben. Waarschijnlijk wordt er in de klas nog wel even aandacht aan besteed.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem66

Bericht 04 Okt 2013 12:38

Re: Wat is wijsheid?

Fijn dat het zo opgelost is, mamsie!
<<

Anoniem57

Bericht 04 Okt 2013 12:40

Re: Wat is wijsheid?

Fijn, Mamsie!
En wat een heldhaftige zoon heb jij, dat hij het gewoon kan 'vergeten' en het nu goed voelt. Hooray ook voor de communicatie tussen jullie en jullie zoon.
<<

Anoniem32

Bericht 04 Okt 2013 12:41

Re: Wat is wijsheid?

Goed gehandeld Mamsie. Gelukkig dat je zoon zich er nu prettiger bij voelt, Hopelijk komt dit ook nooit meer voor.
<<

Anoniem44

Bericht 04 Okt 2013 12:42

Re: Wat is wijsheid?

Mooi dat toch je man ook bij het gesprek aanwezig was. Zo zie je maar, dergelijke aannames berusten niet altijd op de werkelijkheid.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 04 Okt 2013 12:47

Re: Wat is wijsheid?

-ED- schreef:Mooi dat toch je man ook bij het gesprek aanwezig was. Zo zie je maar, dergelijke aannames berusten niet altijd op de werkelijkheid.


Echt meid zoek een hobby.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 04 Okt 2013 12:48

Re: Wat is wijsheid?

Thxz meiden en Parel lief van je. Ik ben ook erg blij dat ik goed met hem er over kon praten.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem28

Bericht 04 Okt 2013 13:17

Re: Wat is wijsheid?

Fijn dat het op deze manier opgelost kon worden mamsie!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Okt 2013 13:19

Re: Wat is wijsheid?

Fijn dat er een oplossing is gevonden.
:heart: :heart: 2011
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 04 Okt 2013 13:25

Re: Wat is wijsheid?

O wat fijn allemaal zeg!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 04 Okt 2013 13:28

Re: Wat is wijsheid?

Wat fijn dat het zo is opgelost en vooral dat jouw zoon zich nu weer prettig voelt!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Okt 2013 15:48

Re: Wat is wijsheid?

Klinkt als een fijne oplossing voor iedereen. Mooi!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 04 Okt 2013 18:34

Re: Wat is wijsheid?

Wat fijn!
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 04 Okt 2013 19:33

Re: Wat is wijsheid?

Printje schreef:Pfff wat een verhaal. En als moeder en juf zou ik zeker voet bij stuk houden. Overigens zou ik een moeder uit mijn klas mooit eerst zeggen het zelf te gaan oplossen maar zou ik daarbij helpen, vooral omdat ik jouw zoon dan zou kennen en weet hoe hij is. Ik vind de reactie vd directeur ook niet goed, hij is de eindverantwoordelijke voor ieder die op zijn school werkt.


Helemaal mee eens! Ik ben zelf ook juf en ik zou een ouder helpen met het gesprek met mijn collega.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 04 Okt 2013 19:42

Re: Wat is wijsheid?

O er is al een vervolg geweest lees ik nu. Heel goed gehandeld!!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Okt 2013 09:13

Re: Wat is wijsheid?

Wat fijn zeg mamsie! Je hebt goed gehandeld zo
<<

Anoniem7

Bericht 05 Okt 2013 09:19

Re: Wat is wijsheid?

-ED- schreef:Mooi dat toch je man ook bij het gesprek aanwezig was. Zo zie je maar, dergelijke aannames berusten niet altijd op de werkelijkheid.

Echt, jij hebt geen kind. Jij bent veel te rationeel, ik mis je zachte kant, je moedergevoel.

Mamsie, fijn dat het een goed gesprek was en het zo opgelost is voor je zoon!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Okt 2013 20:07

Re: Wat is wijsheid?

Maple schreef:
-ED- schreef:Mooi dat toch je man ook bij het gesprek aanwezig was. Zo zie je maar, dergelijke aannames berusten niet altijd op de werkelijkheid.

Echt, jij hebt geen kind. Jij bent veel te rationeel, ik mis je zachte kant, je moedergevoel.

Mamsie, fijn dat het een goed gesprek was en het zo opgelost is voor je zoon!



En ook niks om op te zuigen, daarom doe je het hier.

Fijn Mamsie!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem121

Bericht 05 Okt 2013 20:53

Re: Wat is wijsheid?

Poppy schreef:
Maple schreef:
-ED- schreef:Mooi dat toch je man ook bij het gesprek aanwezig was. Zo zie je maar, dergelijke aannames berusten niet altijd op de werkelijkheid.

Echt, jij hebt geen kind. Jij bent veel te rationeel, ik mis je zachte kant, je moedergevoel.

Mamsie, fijn dat het een goed gesprek was en het zo opgelost is voor je zoon!



En ook niks om op te zuigen, daarom doe je het hier.

Fijn Mamsie!!


BAM! :lol:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers