Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huisman/vrouw zonder kinderen

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 18 Jan 2016 15:04

Huisman/vrouw zonder kinderen

Hoi allemaal,

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over dit onderwerp!

  • Zijn er mensen op het forum die geen kinderen hebben, die ervoor gekozen hebben thuis te blijven, terwijl de partner fulltime werkt? = thuis blijven als "huisvrouw/man".
  • Voel je je daar prettig bij, of vind je het juist ongemakkelijk om van het geld van je partner te leven. Vind je het moeilijk om leuke dingen voor jezelf te doen als je weet dat je er niet voor "gewerkt" hebt (al doe je natuurlijk wel het huishouden, koken etc.)?
  • Hoeveel geld zou je partner minimaal maandelijks moeten verdienen voordat je deze optie zou overwegen?
  • Wat zou je partner ervan vinden als hij/zij in zijn/haar eentje het inkomen moet binnenhalen, terwijl jij niet werkt (ik ga er even vanuit dat je wel zou kunnen werken, maar het gewoon niet wil).

Of zijn jullie van mening dat iedereen een steentje bij moet dragen aan de maatschappij door te werken? Ook als dat voor de persoonlijke financiële situatie niet meteen nodig is.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 18 Jan 2016 15:10

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Als ik vrijwillig thuis zou blijven en mijn man dus alleen zou werken. Ik zou me kapot schamen eerlijk gezegd. Hij elke dag vroeg op, moe van werken en ik doodleuk thuis op de bank. Natuurlijk het huishouden komt dan op mijn schouders terecht maar voor de rest? Met kinderen is het wellicht een ander verhaal.

Qua geld zijn onze maandelijkse lasten zo'n 2500 euro dus dat zou dan ongeveer binnen moeten komen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Jan 2016 15:11

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Ik vind daar in principe niks van, ieder stel moet dat voor zichzelf bepalen. Als de ene partner genoeg verdient om twee personen te onderhouden en dat ook goed vindt dan is dat iets tussen hem/haar en die ander. Wel denk ik dat het, zeker als je nu in een rotbaan zit, leuker lijkt dan het daadwerkelijk is. Tenzij je allerlei passies hebt waar je je tijd in zou kunnen steken, denk ik dat je vrij weinig te doen hebt. Of je moet wel heel erg groot wonen met z'n tweeën, en heel bijzondere eisen stellen aan het huishouden, elke dag een driegangenmenu, groente uit de moestuin en versgebakken brood, zoiets. Anders denk ik dat je er best snel mee klaar bent.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2016 15:13

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Ik zou nu zonder kinderen absoluut niet thuis willen zitten. Maar dit voor mezelf. Mijn werk is mijn hobby, dus anders zou ik echt mijn tijd verdoen denk ik met *niets*. Ook ben ik gewoon geen goede 'huisvrouw' als in: ik vind het helemaal niet leuk om het huishouden te doen.

Ik denk trouwens niet dat ik het moeilijk zou vinden om dan leuke dingen te doen van mijn partner's geld. Maar eigenlijk enkel met goede afspraken en een huwelijk. Anders wil ik financieel ook niet afhankelijk zijn van een vent.

Ik denk trouwens dat mijn huidige vriend het prima zou vinden als ik thuis zou blijven, mijn ex aan de andere kant echt niet. Maar ik denk dat het dus echt ligt aan je man ook, of ik het moeilijk zou vinden om van 'zijn' geld te leven.

Voor de kinderen zou ik het wel prettig vinden, maar dat is financieel niet eens haalbaar momenteel.

Ik vind dit trouwens wel een beetje aanstootgevend: "(ik ga er even vanuit dat je wel zou kunnen werken, maar het gewoon niet wil)." Ik vind dat niet willen een beetje negatief. Alsof je een lui varken ben. En dan zie ik deze persoon ook niet echt 'huisvrouw' zijn en daarvoor willen werken. Want laten we wel duidelijk daarin zijn: huisvrouw zijn is ook zwaar werken! En als het financieel zou kunnen en we hadden ook kinderen, dan zou ik heel graag thuis blijven om daar te werken en voor iedereen te zorgen. Als ik nu zie hoe weinig tijd ik ervoor heb en hoeveel werk het is, dan denk ik echt wel dat huisvrouw zijn ook een fulltime job is en vooral in combinatie met het moederschap. Ik zou nooit thuis willen blijven omdat ik gewoon niet wil werken. Daar kan ik gewoon niet begrijpen en vind ik eigenlijk een beetje hetzelfde als van die bijstandtrekkers (dus mensen die expres in de bijstand blijven, omdat ze niet willen (maar wel kunnen, mogen en de aanbieding hebben om) te werken)
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 18 Jan 2016 15:15

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Eens met Susan. Ik denk dat je het niet zou moeten willen, zo afhankelijk en saai. Wat moet je dan doen iedere dag? Zou me echt dood vervelen.

Heeft dit betrekking op jezelf?
<<

Anoniem173

Bericht 18 Jan 2016 15:17

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Tabbie schreef:
Ik vind dit trouwens wel een beetje aanstootgevend: "(ik ga er even vanuit dat je wel zou kunnen werken, maar het gewoon niet wil)." Ik vind dat niet willen een beetje negatief. Alsof je een lui varken ben. En dan zie ik deze persoon ook niet echt 'huisvrouw' zijn en daarvoor willen werken. Want laten we wel duidelijk daarin zijn: huisvrouw zijn is ook zwaar werken! En als het financieel zou kunnen en we hadden ook kinderen, dan zou ik heel graag thuis blijven om daar te werken en voor iedereen te zorgen. Als ik nu zie hoe weinig tijd ik ervoor heb en hoeveel werk het is, dan denk ik echt wel dat huisvrouw zijn ook een fulltime job is en vooral in combinatie met het moederschap. Ik zou nooit thuis willen blijven omdat ik gewoon niet wil werken. Daar kan ik gewoon niet begrijpen en vind ik eigenlijk een beetje hetzelfde als van die bijstandtrekkers (dus mensen die expres in de bijstand blijven, omdat ze niet willen (maar wel kunnen, mogen en de aanbieding hebben om) te werken)


ik vind een huisvrouw echt geen zwaar werk hoor.. hoeveel mensen hebben allebei wel geen fulltime baan en doen daarnaast ook gewoon het huishouden of hebben een druk gezin? Hebben die mensen dan een dubbele baan? A
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2016 15:19

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Atelier Madame schreef:
Tabbie schreef:
Ik vind dit trouwens wel een beetje aanstootgevend: "(ik ga er even vanuit dat je wel zou kunnen werken, maar het gewoon niet wil)." Ik vind dat niet willen een beetje negatief. Alsof je een lui varken ben. En dan zie ik deze persoon ook niet echt 'huisvrouw' zijn en daarvoor willen werken. Want laten we wel duidelijk daarin zijn: huisvrouw zijn is ook zwaar werken! En als het financieel zou kunnen en we hadden ook kinderen, dan zou ik heel graag thuis blijven om daar te werken en voor iedereen te zorgen. Als ik nu zie hoe weinig tijd ik ervoor heb en hoeveel werk het is, dan denk ik echt wel dat huisvrouw zijn ook een fulltime job is en vooral in combinatie met het moederschap. Ik zou nooit thuis willen blijven omdat ik gewoon niet wil werken. Daar kan ik gewoon niet begrijpen en vind ik eigenlijk een beetje hetzelfde als van die bijstandtrekkers (dus mensen die expres in de bijstand blijven, omdat ze niet willen (maar wel kunnen, mogen en de aanbieding hebben om) te werken)


ik vind een huisvrouw echt geen zwaar werk hoor.. hoeveel mensen hebben allebei wel geen fulltime baan en doen daarnaast ook gewoon het huishouden of hebben een druk gezin? Hebben die mensen dan een dubbele baan? A


Ja :wink:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 18 Jan 2016 15:22

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Ik ben inderdaad wel geïnteresseerd hoe dat nou is, thuis blijven zonder kinderen. En wat de ervaringen zijn van mensen die het zo doen. Het heeft niet direct betrekking op mij, ik werk parttime en heb het ook best naar mijn zin. Vind het fijn om mijn eigen boontjes te doppen so to speak. Maar de carrière van mijn vriend zit in de lift, waardoor het over een aantal jaar misschien niet meer nodig is om twee inkomsten te hebben.

Tabbie, ik heb je reactie gelezen en begrijp dat je het aanstootgevend vindt hoe ik het neergezet hebt. Maar uit je reactie krijg ik niet echt duidelijk wat nou precies. Als je niet per se wilt werken, betekent dit toch niet gelijk dat je een lui varken bent?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 18 Jan 2016 15:25

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Nee nooit.. Ik zou mij tegenover mijn partner rot schamen. En daarnaast zou ik mij kapot vervelen.
Of je moet heel veel geld hebben om elke dag erop uit te gaan.
Het klinkt inderdaad denk ik mooier dan het is.

Mensen die die keuze maken met kinderen kan ik wel begrijpen, als de man (of vrouw) genoeg geld binnenbrengt. Maar dat is geen fulltime job. Werkende mensen met kinderen moeten ook zorgen dat kinderen gezond eten, naar sportclubs kunnen, naar school gebracht worden en dat het huis schoon is. Tenminste wij wel.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 18 Jan 2016 15:28

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Veel mensen die zich rot zouden schamen tegenover hun partner, maar ik mag toch hopen dat de mensen die vrijwillig in deze situatie zitten, er goed over gepraat hebben. Als de werkende partner het totaal niet ziet zitten, dan lijkt mij dat alletwee gewoon blijven werken.

(Btw. vind het leuk dat er discussies ontstaan naar aanleiding van mijn bericht :ja: )
Laatst gewijzigd door Briggy op 18 Jan 2016 15:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2016 15:29

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Lotus schreef:Nee nooit.. Ik zou mij tegenover mijn partner rot schamen. En daarnaast zou ik mij kapot vervelen.
Of je moet heel veel geld hebben om elke dag erop uit te gaan.
Het klinkt inderdaad denk ik mooier dan het is.

Mensen die die keuze maken met kinderen kan ik wel begrijpen, als de man (of vrouw) genoeg geld binnenbrengt. Maar dat is geen fulltime job. Werkende mensen met kinderen moeten ook zorgen dat kinderen gezond eten, naar sportclubs kunnen, naar school gebracht worden en dat het huis schoon is. Tenminste wij wel.


Ondanks dat werkende mensen met kinderen ook voor al die dingen moeten zorgen, vind ik moeder zijn wel zeker een full-time job. Ik vind dat je ook voor jezelf dat niet 'minder' moet maken dan het is. Moeders, wees trots! Met alles wat jullie doen en wat jullie doen voor jullie kinderen. Of je nu werkt of thuis bent voor de kinderen. Wees trots dat je een prachtige, maar ook zware baan hebt naast al je andere verantwoordelijkheden. Wees trots. :ja:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2016 15:29

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Briggy schreef:Ik ben inderdaad wel geïnteresseerd hoe dat nou is, thuis blijven zonder kinderen. En wat de ervaringen zijn van mensen die het zo doen. Het heeft niet direct betrekking op mij, ik werk parttime en heb het ook best naar mijn zin. Vind het fijn om mijn eigen boontjes te doppen so to speak. Maar de carrière van mijn vriend zit in de lift, waardoor het over een aantal jaar misschien niet meer nodig is om twee inkomsten te hebben.

Tabbie, ik heb je reactie gelezen en begrijp dat je het aanstootgevend vindt hoe ik het neergezet hebt. Maar uit je reactie krijg ik niet echt duidelijk wat nou precies. Als je niet per se wilt werken, betekent dit toch niet gelijk dat je een lui varken bent?


Maar waarom wil je dan niet werken?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2016 15:32

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Ik ben het eens met Susan. Ik vind daar niet echt iets van als een ander stel vindt dat het bij hun past. Maar voor mezelf? Nee.

En dan niet eens omdat ik misschien mezelf dood zou gaan vervelen, of omdat ik het huishouden gewoon ook stom vind om te doen maar omdat ik nooit maar dan ook nooit afhankelijk zou willen zijn van iemand anders in die mate. En dan nog niet eens omdat het financieel dan misschien onevenredig is, maar stel het gaat over de relatie? waar sta je dan?

Je maakt jezelf op die manier (vind ik) te afhankelijk van iemand anders. Maar dat past dus niet bij mij als persoon. Bij een ander past dat misschien wel, of die hecht daar minder waarde aan.

Labeltjes als 'lui', of welk ander waardeoordeel dan ook, dat geef ik er niet aan. Het zou gewoon niet bij mij passen. Thats it. Ook qua persoonlijke ontwikkeling zou je dan (mijn inziens) achter gaan lopen, tenzij je dit opeens opvult met allerlei cursussen. Maar ja.. hoeveel LOI cursussen kan een mens volgen denk ik dan ook?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 18 Jan 2016 15:35

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Tabbie schreef:Maar waarom wil je dan niet werken?


Antwoord krijg je nog tegoed, ok :study:

Even on topic: niemand lid van het forum waarop deze situatie van toepassing is?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2016 15:39

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Briggy schreef:
Tabbie schreef:Maar waarom wil je dan niet werken?


Antwoord krijg je nog tegoed, ok :study:



Ik denk dat het voor mij afhangt van waarom iemand niet wil werken trouwens. Gewoon omdat iemand geen zin heeft om te werken.. vind ik niet echt chill. Nouja, die zou mijn vriendin niet zijn :razz: Met een andere reden of bewuste keuze vind ik die persoon inderdaad ook zeker geen lui varken. Maar ik weet niet. Ik zou het niet graag willen. Toen ik werkloos was, zat ik ook thuis een beetje huisvrouw te spelen. Vreselijk vond ik dat en ik wilde juist weer graag aan het werk.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Jan 2016 15:40

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Briggy schreef:
Tabbie schreef:Maar waarom wil je dan niet werken?


Antwoord krijg je nog tegoed, ok :study:

Even on topic: niemand lid van het forum waarop deze situatie van toepassing is?

Ik denk heel eerlijk gezegd dat er (mss behalve in het gooi) weinig vrouwen zijn niet bewust niet werken. Meestal heeft het toch als reden dat mensen niet kunnen werken.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 18 Jan 2016 15:47

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Waarom zou je moeten werken als je samen goede afspraken maakt?

Ik denk dat als de jongste naar school gaat ik ook nog even lekker een jaartje vrij houd. Ik zou eigenlijk een jaartje op adem komen toen de tweeling naar school ging, maar toen kwam de jongste wat sneller dan de bedoeling was. Ik was voordat ik zwanger was van de oudste twee ook thuis, al ontving ik toen studiefinanciering voor mijn tweede propedeusejaar waarin ik nog maar twee vakken hoefde en dus alleen maar thuis af en toe studeerde. Mijn man werkt veel en vond het juist heerlijk dat ik en hij niks meer hoefden als hij thuis kwam en dat het schoon, opgeruimd en netjes was. Eten klaar was en we na of voor zijn werk tijd samen hadden ipv dat we gaatjes in onze agenda's moesten prikken om tijd met elkaar te hebben met zijn wisselende diensten. Ik ken eigenlijk best veel meiden die thuis zijn zonder kinderen.

Doe gewoon waar jullie je het beste bij voelen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem211

Bericht 18 Jan 2016 15:48

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Atelier Madame schreef:
Tabbie schreef:
Ik vind dit trouwens wel een beetje aanstootgevend: "(ik ga er even vanuit dat je wel zou kunnen werken, maar het gewoon niet wil)." Ik vind dat niet willen een beetje negatief. Alsof je een lui varken ben. En dan zie ik deze persoon ook niet echt 'huisvrouw' zijn en daarvoor willen werken. Want laten we wel duidelijk daarin zijn: huisvrouw zijn is ook zwaar werken! En als het financieel zou kunnen en we hadden ook kinderen, dan zou ik heel graag thuis blijven om daar te werken en voor iedereen te zorgen. Als ik nu zie hoe weinig tijd ik ervoor heb en hoeveel werk het is, dan denk ik echt wel dat huisvrouw zijn ook een fulltime job is en vooral in combinatie met het moederschap. Ik zou nooit thuis willen blijven omdat ik gewoon niet wil werken. Daar kan ik gewoon niet begrijpen en vind ik eigenlijk een beetje hetzelfde als van die bijstandtrekkers (dus mensen die expres in de bijstand blijven, omdat ze niet willen (maar wel kunnen, mogen en de aanbieding hebben om) te werken)


ik vind een huisvrouw echt geen zwaar werk hoor.. hoeveel mensen hebben allebei wel geen fulltime baan en doen daarnaast ook gewoon het huishouden of hebben een druk gezin? Hebben die mensen dan een dubbele baan? A


Haha, thuis zijn alleen voor het huishouden zonder kinderen... Dat is toch geen baan? Een keertje 2 uur per dag huishouden en je bent klaar :')
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jan 2016 15:49

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Een kennisje/ vriendin van mij is huisvrouw zonder dat er kinderen zijn.
Ze is vanuit haar studie bij een verzekeringskantoor komen te werken, heeft daar volgens mij iets van 4 of 5 jaar gewerkt maar was er er heel ongelukkig. Werk niet leuk, geen leuke collega's. Toen heeft haar vriend voorgesteld dat ze zou stoppen. Financieel redden ze het prima op alleen zijn salaris. Ze zit nu bijna een jaar thuis en ze vind het heerlijk. Opzich wilt ze wel weer gaan werken om een duur maar dan wel iets wat ze echt leuk vind. En ze is nu een beetje aan het uitzoeken dat dat iets dan is.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Jan 2016 15:57

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Ik vind er niet zoveel van. Als het kan en je staat er beide achter, waarom dan niet?
Zelf persoonlijk zou ik het niet willen hoor, ik zou niet weten wat ik hele dagen thuis moet doen en dat dan nog met kind. Ik zou knettergek worden. Dan moet je al wel een hobbie hebben waar je veel tijd in kan steken.

Mijn moeder is bijvoorbeeld ook thuis, in eerste instantie voor de kinderen maar inmiddels is ze te oud en te lang uit het arbeidsproces om nog ergens aan de bak te komen (ze solliciteerd wel) en mijn vader werkt fulltime. Daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden. Stel dat je na een paar jaar het thuiszitten toch vindt tegenvallen dat kan het met zo'n gat op je cv best lastig zijn om weer aan het werk te komen.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jan 2016 16:33

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Ik zou het vooral echt onverstandig vinden om zo afhankelijk te zijn van je vriend. Je kunt daar nog zulke goede afspraken over maken maar er kan van alles gebeuren waardoor je geen beroep meer kunt doen op het inkomen van je vriend. En dan heb je een enorm gat in je cv. Ik zou persoonlijk nooit helemaal niet meer werken als ik daardoor afhankelijk zou zijn van het salaris van mijn partner, ook niet als er wel kinderen zijn. Ik vind er niks van als anderen daar wel voor kiezen, zeker niet als er kinderen zijn. Als er geen kinderen zijn zou ik overigens wel een beetje verbaasd zijn.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 18 Jan 2016 16:42

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Ik zou daar zelf niet gelukkig van worden, maar als het financieel kan en je vindt het zelf fijn, waarom niet?

Hierboven wordt wel gezegd dat het huishouden geen fulltime baan is, omdat werkende mensen met kinderen ook alles draaiende houden. Maar als je kinderen niet naar de opvang gaan, is er thuis natuurlijk wel meer te doen. De taken die de opvang op zich neemt, krijg je er dan allemaal bij. En je bent meer thuis, dus wordt er meer vuil gemaakt, is er meer op te ruimen, moet er meer eten gemaakt worden, etc.

Op de dagen dat we weg zijn en 's avonds de kinderen pas ophalen, is er veel minder te doen dan op de dagen dat we allemaal thuis zijn geweest. In de laatste situatie ben ik de hele avond nog bezig met opruimen, is er veel meer afwas van de hele dag en ga zo maar door. Juist omdat er de hele dag geleefd werd in huis. Dus om nu zomaar te zeggen dat werkende mensen dezelfde huishoudelijke taken hebben als ouders die thuis voor hun kinderen zorgen, vind ik wat kort door de bocht. Dat zou impliceren dat het werk van de opvang wordt weggebagatelliseerd.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jan 2016 16:44

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Maar Pineco, die opmerking gaat volgens mij over een huishouden zonder kinderen. Dat vind ik ook geen fulltime baan :D.
<<

anoniem213

Bericht 18 Jan 2016 16:45

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Harrison schreef:Maar Pineco, die opmerking gaat volgens mij over een huishouden zonder kinderen. Dat vind ik ook geen fulltime baan :D.

Zo heet het topic ook :laughcry:.

Ik denk er hetzelfde over als Caro.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jan 2016 16:57

Re: Huisman/vrouw zonder kinderen

Haha ja dat ook.
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers