Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand ervaring met slangenreizen?

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Jan 2016 11:33

Iemand ervaring met slangenreizen?

Ik zie dat steeds voorbij komen op Facebook

En ziet er wel goed uit. Niet duur naar Parijs of Londen. Maar is dat ook echt zo?

Iemand ervaringen ermee ?
Afbeelding
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 13:57

Bericht 18 Jan 2016 18:47

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Ja, zeker ervaring mee. Met een vriendin een 3-daagse reis naar Londen gedaan. Ik zou het je niet aanraden om te gaan. Opzich is het wel handig vervoer om er te komen, prima basis hotel en handig om zo gereden te worden binnen Londen. Maar verwacht er verder weinig van. Je was de hele dag in londen, en had n hoop tijd om alles te doen.

Onze buschauffeur praatte slecht Nederlands, we hebben een ongeluk gehad op een rotonde ( zonder gewonden) omdat hij niet goed uitkeek. Daarna nog wat bijna ongelukjes en niemand zat echt rustig meer. We zouden een tour door Londen krijgen met alle hotspots en uitleg, binnen 10 min wassie klaar en mochten we uitstappen. En oja, het hotel had ook typische Englisch breakfast, alleen dat zat niet bij ons arrangement erin, dit kon wel als je bijbetaalde.

De bus was verder prima, reisgenoten weinig contact mee gehad, en je bent hele dag de hort op. Hij overlegde wel als we langer of korte wilde, maar dat was dan luisteren naar degene die het hardste riep...
Al met al, ik zou gewoon op eigen houtje gaan.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 18 Jan 2016 19:29

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Ik heb vorige week de dagtrip naar Parijs gemaakt.
Ik was helemaal kapot toen ik thuiskwam, slecht geslapen in de bus. Maar het was prima geregeld. Veel vrije tijd in Parijs, wij hadden een goede chaffeur die veel uitleg gaf. Ik vond het echt een superleuke dag.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 18 Jan 2016 22:19

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Hehe...die firma huurt een etage in het gebouw waar ik ook werk.
Volgens mij zijn ze wel betrouwbaar. Ook een keer bij 'max' geweest op tv, met wat mensen met klachten, en volgens mij hadden ze dat heel netjes en coulant opgelost. Ze hebben toen meteen ook betere kwaliteitschecks ingevoerd zodat zij ook niet teveel onverwachte verrassingen hadden dat activiteiten niet konden doorgaan buiten hun schuld.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 20 Jan 2016 13:23

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Paar keer dagtripjes met hen gedaan. Prima geregeld. Het is natuurlijk zo goedkoop omdat je 's nachts heen gaat en ook weer 's nachts terug met een dagtrip. Je bent wel aardig verrot als je terug komt, maar daar kan ik wel aardig mee leven haha. Voor die prijs kan ik er zelf niet heen rijden of vliegen. Verwacht geen luxe, want je zit natuurlijk wel in de bus. Verder krijg je wel ongeveer 12 uur vrije tijd (en soms zelfs meer), dus voor een dagtrip zeker de prijs waard. Ik vind het ideaal voor sommige tripjes!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jan 2016 14:07

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Dat je dechele tijd in de bus zit staat mij wel tegen. Ik slaap al slecht en denk dat ik dan ook niet slaap.
De tripjes zijn niet duur al komt er voor Friesland ook weer €12,50 bij.

Ik denk er nog even over na
Afbeelding
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 20 Jan 2016 18:32

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Ik ben naar London en Parijs geweest. Je bent inderdaad verrot erna omdat je lang in de bus zit, maar als je de volgende dag niks gepland hebt is het prima te doen.
Kreeg nu een aanbieding in de mail voor Parijs, 20 euro dit weekend, denk niet dat ik het doe (ben al vaker geweest en laatst nog naar Londom), maar verleidelijk is het wel.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 21 Jan 2016 11:36

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Ik heb er geen ervaring mee hoor, maar ik begrijp dat je met de bus naar bv Parijs gaat? Dat zal dan toch wel mee vallen met hoe verrot je bent? Zo ver is dat niet. Ik schat vanaf Utrecht (ik neem even iets centraals) een uurtje of 5. Dat vind ik echt niet heel lang, ik heb zo vaak langer in de bus gezeten in het buitenland.
Kijk, als je inderdaad 's nachts rijdt zowel heen als terug (maar ik weet niet of het hierbij altijd zo werkt?), dan snap ik overigens wel dat je kapot bent als je terug komt. Dat zou ik dan al zijn als het om een nog kleiner stukje ging.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 21 Jan 2016 11:58

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Zo'n bus heeft meerdere opstappunten en een chauffeur met verplichte rusttijden. Zo ben ik om 00:45 opgestapt in Amersfoort en stapten we 's morgen 10:15 uit in Parijs.
Die avond vertrokken we 21:45 uit parijs en 's morgen rond 6 uur waren we terug in Amersfoort.
Op de terugweg had ik best meer kunnen slapen, maar er zat een stel achter ons op normaal volume te praten de hele rit.. daar kan ik dan weer niet makkelijk doorheen slapen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 21 Jan 2016 12:03

Re: Iemand ervaring met slangenreizen?

Oh, van die verschillende opstappunten wist ik niet. Dan doe je er inderdaad een stuk langer over en rijd je om, met als gevolg dat er vaker gerust moet worden ja. Ik was altijd gewend dat er gewoon meerdere chauffeurs waren in zo'n geval, dus die rusttijden had ik ook niet aan gedacht. Dat is wel jammer dat je er dan alsnog zo lang over doet, zou voor mij wel een belemmering zijn om zoiets te doen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron