Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


muzieklijst bruiloft

<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:12

Bericht 18 Jan 2016 11:28

muzieklijst bruiloft

ik vind het zoooo moeilijk!

We zijn al weken bezig met een leuke danslijst, maar komen eigenlijk net niet op de leuke liedjes.

Wie heeft goede suggesties om lekker te dansen?

Alles mag, als je maar met de voetjes van de vloer kan!

:banaan: :banaan: :banaan:

Wat we al hebben bijv.

Bailando- Enrique Iglesias
Happy
Raise your glass- Pink
Marry me- Train
All about that base-Meghan Taylor
Tengo la camisa negra- Juanes
Rompe- Daddy Yankee
Hey ya- outkast
El mismo sol- Alvaro Soler
Tik Tok - Ke$ha

Willen jullie me helpen vullen!!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Jan 2016 11:36

Re: muzieklijst bruiloft

Bij ons werd oa gedraaid:

I was made for you - She & Him
Hey hey hey - Room eleven
Lover of the light - Mumford & Sons

Voor de rest was onze voorbeeld playlist niet zo super dansbaar. De DJ heeft het tijdens het feest erg af laten hangen van de sfeer en daardoor ging de muziek van The Temptations naar de Party Animals en alles wat daar tussen in zit.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem176

Bericht 18 Jan 2016 12:23

Re: muzieklijst bruiloft

Enrique Iglesias - El perdon
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Jan 2016 12:40

Re: muzieklijst bruiloft

Op een aantal bruiloften heb ik volgende meegemaakt. Dat de dj een kwartiertje of 3 nummertjes of zo achter elkaar van een bepaald genre draaide. Ideaal want zo komt ieders smaak wel voorbij en na verloop kan de dj wel inschatten wat het meest aanslaat.

Tot nu toe heb ik zo'n 4 bruiloften meegemaakt, waarvan 1 erg slecht qua muziek (kwam ook door de vele stukjes (onderbrekingen) tussendoor van familie en collega's. Die zijn echt killing voor de sfeer op zo'n avond vind ik. Dus mocht ik ooit gaan trouwen dan wil ik dat er geen stukjes worden opgevoerd).

Leuke dansjes:
Rednex - Cotton eye joe
Rowwen Heze - Klompendans (of bestel mar, dan gaat wellicht wel de rekening voor het drank omhoog.. lol)
De Nachroave - Sjeng aon de geng (perfect nummer voor de polonaise)
De Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij (toepasselijk op een bruiloft lijkt mij)

Goed doet het meestal wel dance en happy hardcore:
Dune - Hardcore Vibes
Mental Theo - Wonderfull Days
In de tijd dat jumpen in was hebben we op een bruiloft erg veel lol gehad met een jump nummertje.

Overigens kun je op sommige brittpop tot rocknummers ook goed dansen/springen:
Franz Ferdinand - Take me out
Blur - Song 2

Of Ierse volksmuziek
Dropkick Murphy's
Floggin Molly
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2016 13:32

Re: muzieklijst bruiloft

Norah, hebben jullie een dj of sluit je ergens een mp3-speler aan? Want anders kan je ook zeker tips vragen aan de dj en deze ook zelf veel laten spelen.

Een muzieklijst maken zelf voor de hele avond lijkt me erg moeilijk. Ik zou veel zoeken naar 538 dance hits en hitzone cd's van vroeger. Daarop staan vast en zeker leuke dansbare nummers.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Jan 2016 14:08

Re: muzieklijst bruiloft

Fred schreef:Dropkick Murphy's
Floggin Molly


Deze werden bij ons ook een paar x gedraaid.
Onze guilty pleasure. :hulde:
CC Smuglers kun je dan ook nog aan het lijstje toevoegen.

Oh en ook eens met Fred wbt de stukjes. Vreselijk. En echt killing voor de sfeer.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 13:57

Bericht 18 Jan 2016 18:35

Re: muzieklijst bruiloft

Gouwe ouwe doen het vaak ook erg goed. Zoals nummers van Grease. Ook lekkere meezingers als Guus Meeuwis, Marco Borsato, Jan Smit.
Maar ook ' all the single ladies' van Beyonce is leuk voor alle vrijgezellen :banaan:
<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:12

Bericht 22 Jan 2016 15:19

Re: muzieklijst bruiloft

Bedankt!!

We moeten 15 liedjes aanleveren en daar gaat de dj dan mee aan de slag. Dacht dat ik het moeilijk vond, maar na jullie suggesties en een ochtendje YouTube zijn we een heel eind!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 22 Jan 2016 22:41

Re: muzieklijst bruiloft

Wel effe laten weten hier welke 15 liedjes het uiteindelijk zijn geworden. Ik ben namelijk wel benieuwd daar na.
<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:12

Bericht 27 Jan 2016 11:13

Re: muzieklijst bruiloft

zal ik doen Fred!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 11 Feb 2016 15:27

Re: muzieklijst bruiloft

Norah, zijn jullie al uit jullie 15 liedjes? Wij moeten namelijk ook zo'n lijst maken! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers