Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

<<

Anoniem187

Bericht 17 Jan 2016 22:56

Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Vertel?
<<

Anoniem187

Bericht 17 Jan 2016 22:57

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik kom niet verder dan dat ik op mijn 14e hartjesmagneetjes gejat heb bij de Xenos. Heb ze maanden niet durven gebruiken, bang dat de politie kwam haha. En ohh, als de politie door de straat reed werd ik doodsbang! Held!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 17 Jan 2016 22:59

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Nee en dat ben ik ook niet van plan ;).
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 17 Jan 2016 23:02

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Als kind een snoepje uit de supermarkt.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 17 Jan 2016 23:05

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik heb vroeger bij de dierenwinkel wel eens een schep duur (knaagdieren)voer door t goedkope gedaan (je kon toen zelf de zakjes vullen) met als doel het af te rekenen als goedkoop voer. Lang niet de winkel in geweest omdat ik bang was.
Verder neem ik bij de kruitvat nog geen dropje om te proeven. Ik ben een heilig boontje :angel:
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 17 Jan 2016 23:16

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Te hard gereden, per ongeluk door rood gereden en heb vroeger ook wel eens iets (kleins) gepikt.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 17 Jan 2016 23:35

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik heb in groep 4 een keer een potlood meegepikt van school. Toen ik het trots aan mijn moeder liet zien, kreeg ik een preek over stelen. Nooit meer durven doen en het potlood nooit durven gebruiken uit schuldgevoel :laughcry:
Daarna stopte mijn criminele carrière...
<<

Anoniem187

Bericht 17 Jan 2016 23:37

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Oh ja, boetes voor te hard rijden en fout parkeren heb ik ook!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 17 Jan 2016 23:46

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Serendipity schreef:Oh ja, boetes voor te hard rijden en fout parkeren heb ik ook!


Ja, ik ook. Voor te hard rijden en foutparkeren heb ik de overheid al een aantal keer mogen sponsoren.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 17 Jan 2016 23:53

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik rij wel eens door rood met de fiets. Dan houdt het ver op.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 18 Jan 2016 00:38

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

girli schreef:Ik rij wel eens door rood met de fiets. Dan houdt het ver op.


Door rood rijden zou je toch juist niet op moeten houden?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Jan 2016 09:05

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik heb weleens een fietspompje van een andere fiets gepikt omdat ik een half lekke band had en m'n tentamen alleen ging halen als ik onderweg een paar keer bij zou pompen.

Verder rijd ik met de fiets vaak door rood, weleens zonder licht of op de stoep. Oh en ik heb weleens op een busbaan gereden met de auto en te hard gereden.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem281

Bericht 18 Jan 2016 09:11

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Oh you rebels, you...
<<

Anoniem260

Bericht 18 Jan 2016 11:33

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Hahahah Teun, dat fietspompje, heel grappig, maar heel irritant als je de eigenaar bent :P

Ik heb gereden zonder licht, te hard gereden en gefietst in voetgangersgebied (reed achter een vriendin aan in de stad waar zij woonde, ik dacht, als zij hier gaat fietsen, zal 't wel goed zijn :palm: )

En ooit een snoepje van de grond bij de Milo (soort Primera, met schepsnoep) gejat en voelde me heel schuldig toen ik buiten stond, toen heb ik het maar weer teruggelegd...
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2016 12:29

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Beetje de standaard dingen zoals per ongeluk eens door rood gereden. Of geparkeerd waar het niet mocht. En idd als kind heb ik de stickers van Beverly Hills 90210 gestolen uit de winkel. Ik wilde zó graag het boek compleet hebben!

Maar als je vraagt 'iets strafbaars' dan denk ik wel aan echt criminele dingen, niet dit soort kleine dingen waar dan een boete op staat. En dan is het antwoord nee.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2016 12:31

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Regelmatig te hard rijden. En de vlaggen van de AH 'gestolen' met het plan om deze bij de Poiesz weer op te hangen. Was midden in de nacht en de AH was vergeten hun vlaggen binnen te halen. Halverwege werden we gesnapt door de politie. Was een duur grapje. :(
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Jan 2016 13:19

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Behalve wat verkeersgerelateerde dingen (te hard rijden, door rood rijden etc.) niet.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 18 Jan 2016 13:55

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Als kind een flesje kinderparfum gestolen in een lokale winkel. Ik kreeg geen zakgeld, mijn moeder vond dit soort dingen onzin maar ik wilde het zo graag hebben. Ik heb het weggestopt en volgens mij nooit gebruikt. Volgens mij heeft mijn moeder het gevonden en toen moest ik uitleggen waar ik het vandaan had. Gelogen dat ik het van iemand gekregen had. Voel ik me nog steeds schuldig over. Ik heb er over gedacht om een envelop met geld door de brievenbus te doen, ging maar om een erg laag bedrag, paar gulden. Heb dat ook nooit gedaan. Winkel is inmiddels gestopt maar voel me er nog steeds stom onder.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem237

Bericht 18 Jan 2016 15:25

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Genoeg. Maar nooit iets gestolen of een ander persoon iets aangedaan.
<<

Anoniem321

Bericht 18 Jan 2016 15:27

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ja, als kind heb ik eens met 3 andere meiden ingebroken in een zomerhuisje bij ons in het dorp. We hebben het slaapkamerraam kapot gegooid, zijn naar binnen gegaan en hebben alle kleding uit de kast getrokken en op de grond gegooid.
Een van de meisjes die er bij was, is weggerend en heeft het aan haar ouders verteld. Dus wist ik dat ik het ook aan mijn ouders moest opbiechten voordat ze het van iemand anders te horen zouden krijgen. Ik durfde het niet te zeggen, dus heb ik een brief geschreven en die laten lezen.
Een tijd later vertelde mijn moeder dat ze het al had gehoord, maar dat ze eerst wilde afwachten of ik er zelf mee op de proppen zou komen. Ze was heel boos toen ik het had opgebiecht. Ik mocht een week niet buitenspelen.

Achteraf vind ik het heel erg wat ik heb gedaan, maar op het moment zelf vond ik het reuze spannend en stoer.
<<

Merit

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 25 Apr 2015 19:52

Bericht 18 Jan 2016 18:41

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Nee eigenlijk niet, ben erg braaf :)
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jan 2016 19:13

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Snelheidsovertredingen.

Verder niet echt iets bijzonders.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 18 Jan 2016 20:23

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Te hard rijden met de motor, en rechts inhalen :redface:

Maar dat is eigenlijk alles. En vroeger wel eens een appel gejat bij de groentenboer :P
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem189

Bericht 18 Jan 2016 20:56

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Te hard rijden en fout parkeren.
<<

Anoniem181

Bericht 18 Jan 2016 21:09

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 22:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers