Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleertjes bij geboorte.

<<

Sofie1204

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 17 Jan 2016 22:15

Bericht 17 Jan 2016 22:19

Kleertjes bij geboorte.

Ik lees hier al jaren mee maar nu ik zwanger ben wil ik toch graag meer mee schrijven, vandaar dan ook maar gelijk een topic openen.

Wat voor kleertjes kreeg jullie baby aan toen hij net geboren was? Ik zie zoveel leuke pakjes etc maar weet niet zo goed wat mou echt gangbaar is :)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 17 Jan 2016 22:28

Re: Kleertjes bij geboorte.

Ik weet ook niet wat gangbaar is. Gewoon wat je zelf leuk vindt lijkt mij. Ik had voor mijn dochtertje een boxpakje van Z8 met bijpassende mutsje en sokjes. En een romper met lange mouwen. Voor deze baby heb ik ook een boxpakje van Z8 gekocht met bijpassende mutsje en sokjes. En een romper met lange mouwen.
<<

Anoniem216

Bericht 17 Jan 2016 22:43

Re: Kleertjes bij geboorte.

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 01 Okt 2017 10:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 18 Jan 2016 10:40

Re: Kleertjes bij geboorte.

Voor mijn dochter had ik een neutraal pakje. Voor zoon had ik een grijs broekje en een roze en een bijpassend jongens- en meisjesshirtje, omdat we zijn geslacht niet wisten.

Ik zou gewoon kiezen wat je leuk vindt, maar wel rekening houden met de stof en de babyvriendelijkheid (zachte stof, geen capuchon, etc).
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Jan 2016 18:48

Re: Kleertjes bij geboorte.

Wij hadden een eerste pakje uitgezocht in maat 50, een onesie van gap met 'yay' erop.
Uiteindelijk was ze zo mini dat ze het 'voor de zekerheid' pakje (tevens onesie) van de hema in 44 aanhad! :love:
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem280

Bericht 19 Jan 2016 08:47

Re: Kleertjes bij geboorte.

Ik had zelf maatje 50 klaarliggen. Een broekje en truitje van de hema.
Alleen konden ze nog geen kleren aan na de bevalling, waren te klein.
Na 2 weken couveuse mochten ze in de wieg en kregen maatje 44 aan. Nog te groot!
Het was een truitje en broekje die ze van oom en tante hadden gekregen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers