Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom

<<

Anoniem171

Bericht 16 Jan 2016 20:15

Stom

Nav de rubriek STOM uit de Linda, wat vind jij stom?

- Openbare toiletten waar je je kunt niet kunt keren, zonder toiletpapier mét poepspetters van je voorganger
- Nom-nom-nom
- Candy Crush uitnodigingen
- Dat mijn kinderen zo snel groot worden
- Dat je van bitterballen en chocolade dik kunt worden
- Kousevoetjes
- Dat ik niet kan koken
- De ongenuanceerdheid in het vluchtelingendebat
- Me moeder, me vriend, me hond
- Blauwe vinkjes op Whatsapp
-Hondenpoep
- Wie is de Mol op zaterdag
Laatst gewijzigd door Anoniem171 op 16 Jan 2016 20:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 16 Jan 2016 20:22

Re: Stom

Wc deuren die naar binnen open draaien waardoor je op een openbaar toilet moet gaan staan om de deur achter je dicht te doen of terug er uit te geraken.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jan 2016 20:25

Re: Stom

Nana schreef:- Blauwe vonkjes op Whatsapp


vonkjes. :banaan:
<<

Anoniem171

Bericht 16 Jan 2016 20:27

Re: Stom

Yadira schreef:
Nana schreef:- Blauwe vonkjes op Whatsapp


vonkjes. :banaan:


Haha dan zou ik het waarschijnlijk wel tof vinden :^^:
<<

Anoniem214

Bericht 16 Jan 2016 20:38

Re: Stom

Dat het zolang duurt voordat m'n narcissen uitkomen.
Zin hebben in een drankje maar alleen thuis zitten en alleen drinken sneu vinden haha.
Nagellak dat er te snel afgaat
Ivo Niehe
Uit kunnen slapen en al om 7 uur wakker zijn
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Jan 2016 20:42

Re: Stom

Dat er mensen zijn die hun handen niet wassen nadat ze naar het toilet zijn geweest.
Betweters
Mensen die altijd of vaak klagen

Er zal vast wel meer zijn maar daar kan ik nu niet opkomen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Jan 2016 20:46

Re: Stom

- Op de vakantiebeurs zijn en nergens een toilet kunnen vinden met verschoonmogelijkheden voor baby. Uiteindelijk bleek die er wel te zijn, maar dus niet in de hallen.
- De honden van de buren, die gerust 's nachts uren blaffen/janken.
- De buren, omdat ze daar dus niks aan doen.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 13:57

Bericht 17 Jan 2016 12:03

Re: Stom

Haha, ik moet bij dit onderwerp zó aan Tjitske denken bij de Linda's zomerweek, dat ze die ober na ging doen en van 'kale poezen'. :D

- mensen die geen richting aangeven met autorijden
- mensen die bij de Hema in het midden van 2 rijen gaan staan, om dan naar de 1e vrije kassa te gaan ipv gewoon in de rij te staan voor 1 kassa
<<

Anoniem152

Bericht 17 Jan 2016 12:10

Re: Stom

Het autoalarm dat al een aantal dagen om de zoveel tijd afgaat. Word er knettergek van.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 17 Jan 2016 13:04

Re: Stom

- Dat er mensen zo achterlijk zijn om winkelwagentjes van het dakterras hier te gooien én de lift te vernielen
- Dat alles wat lekker is ook vaak ongezond is :laughcry:
- Dat mensen me gebruiken ipv mijn
- Dat sommige mensen alleen Facebook hebben voor de spelletjes
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem260

Bericht 18 Jan 2016 11:41

Re: Stom

Mensen die hun koffie/theekopje niet helemaal leegdrinken, maar zo'n bodempje laten staan (en dat je het dan opruimt en niet ziet en de hele boel over de grond klatst)
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jan 2016 12:02

Re: Stom

- Mensen die eerst in de trein willen voordat ik eruit mag
- Mensen die aan hun tenen/voeten wriemelen terwijl we hapjes aan het eten zijn (chippies ofzo)
- Nomnomnom of nog erger: nommen
- Mensen die niks lusten en het ook niet proberen
- De hatelijke reacties over van alles op Facebook
- Mensen die heel interessant doen over eten en er stomme omschrijvingen bij verzinnen alsof het hogere wiskunde is
- Hondenpoep aan de wielen van de kinderwagen
- Mensen die steeds dingen tussen ' ' (aanhalingstekens dus) zetten waar het helemaal niet moet
- Kinderen vanaf een jaar of 2 met een speen in het openbaar
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2016 12:16

Re: Stom

Mensen die hardop in zichzelf lachen en praten.
Neuriënde mensen mogen ook stoppen wat mij betreft
Afscheurende nagels
Vage facebook posts. Zoals 'shoppen met... ' en die persoon dan niet eens goed taggen. Of een foto van een Bossche bol en dan 'Lekker!' erbij zetten. Dat soort dingen vind ik stom.
Sneeuwfotos.
Spierpijn
Collega's die weigeren hun kopje ín de vaatwasser te zetten maar stoicijns het bovenop de vaatwasser zetten. Hoezo doen mensen dat? Lopen die kopjes vanzelf dan de vaatwasser in?
<<

Anoniem260

Bericht 18 Jan 2016 12:21

Re: Stom

Carrie schreef:- Mensen die eerst in de trein willen voordat ik eruit mag
- Mensen die aan hun tenen/voeten wriemelen terwijl we hapjes aan het eten zijn (chippies ofzo)
- Nomnomnom of nog erger: nommen
- Mensen die niks lusten en het ook niet proberen
- De hatelijke reacties over van alles op Facebook
- Mensen die heel interessant doen over eten en er stomme omschrijvingen bij verzinnen alsof het hogere wiskunde is
- Hondenpoep aan de wielen van de kinderwagen
- Mensen die steeds dingen tussen ' ' (aanhalingstekens dus) zetten waar het helemaal niet moet
- Kinderen vanaf een jaar of 2 met een speen in het openbaar



ja, ja, ja! Over dat eten, m'n schoonvader, die presteert het om over sla nog interessant te doen als we komen eten.

En, mensen die de roltrap nemen en dan stil blijven staan, oké prima, moet je zelf weten, maar barricadeer dan niet de hele breedte, zodat mensen die dóór willen lopen er niet langs kunnen
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2016 12:26

Re: Stom

Jerry schreef:
En, mensen die de roltrap nemen en dan stil blijven staan, oké prima, moet je zelf weten, maar barricadeer dan niet de hele breedte, zodat mensen die dóór willen lopen er niet langs kunnen

Ik denk dat heel veel mensen dit serieus niet weten. Ik wist het niet totdat ik het hier ergens op het forum las. :laughcry:
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jan 2016 12:35

Re: Stom

Oh inderdaad, rechts staan en links gaan! Dan gaat het hartstikke goed tijdens de spits, iedereen loopt links lekker door tot er een debiel links op de roltrap stil gaat staan en de hele boel ophoudt :palm:
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jan 2016 12:44

Re: Stom

Ja dat niet laten uitstappen is inderdaad heel irritant. Ik zeg er ook altijd wat van. Dat van die roltrap vind ik ook zo mateloos irritant. Dat je het niet weet dat het rechts staan, links gaan is, kan ik me ergens nog wel voorstellen, als je nooit met het ov oid gaat. Maar je ziét toch ook dat iedereen rechts staat, er iemand achter je aan komt lopen en dan moet stoppen omdat jij in de weg staat?

Verder vind ik stom:
- Dat ik áltijd vergeet het emballagebonnetje in te leveren als ik er überhaupt al aan gedacht heb om de lege flessen mee te nemen en in te leveren.
- Collega's die een bakje fruit meenemen uit de bedrijfskantine en dan dat vieze plakkerige bakje een week laten staan.
- Dat Wie is de mol nu op zaterdag is en niet meer op donderdag.
- Dat je je kerstboom niet het hele jaar gezellig mag laten staan.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2016 12:51

Re: Stom

Ik vergeet uberhaupt mijn lege flessen altijd mee te nemen. En dan heb ik nog verschil tussen Lidl flessen en 'gewone' flessen. Wat een gedoe!
Ik vind het soms ook stom dat mijn manager van me verlangt dat ik dingen dóe op het werk. Laat me met rust! Dat denk ik soms.
<<

Anoniem260

Bericht 18 Jan 2016 13:00

Re: Stom

Hahaha, lege flessen:

- vergeet ze mee te nemen van huis
- vergeet ze uit de auto mee te nemen de supermarkt in
- vergeet ze in supermarkt in die automaat te duwen
- En als dát dan allemaal wél gelukt is, vergeet ik het bonnetje in te leveren...
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jan 2016 14:33

Re: Stom

Ik vind best veel dingen stom...

- Mensen die niet stil kunnen zijn in de stilte coupe
- Dat mijn wasmachine niet aan geeft hoelang het nog duurt voor hij klaar is
- Vervelende spelletjes uitnodigingen op Facebook
- Dat de IPad vaak mijn typ snelheid niet bij kan houden.
- Dat drop niet gezond is
- Mensen die hoekjes van de bladzijden van een boek omvouwen
- Mensen die boeken helemaal dubbelvouwen als ze ze aan het lezen zijn
- Kopjes/ borden/ bestek etc. Dat niet op de juiste plaats wordt teruggezet in het keukenkastje
- De kat die loopt de miauwen om helemaal niks
- tegenliggers die groot licht aan laten staan
- Slome caissières

En zo kan ik nog wel even doorgaan
<<

Anoniem321

Bericht 18 Jan 2016 15:52

Re: Stom

-dat sommige mensen in de winkelstraat in mijn dorp op de stoep parkeren i.p.v. in de parkeervakken
-en dan ze ook nog beledigd zijn als je er wat van zegt
-dat de supermarkten hier niet meer op zondag open zijn
-ik vind het stom dat ik me erger aan het geklikklak van de hakken van de buurvrouw als ze heen en weer loopt in huis
-dat onze pelletkachel zonet in storing is gegaan
-dat ik niet ophoud met nagelbijten. Het staat zo lelijk
-mensen die in tv-programma's (voornamelijk in woonprogramma's) 'creeren' zeggen in plaats van 'maken'.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 18 Jan 2016 16:34

Re: Stom

Oh dat van die roltrap wist ik echt niet (al loop ik gelukkig vanzelf al altijd door, haha!) en aan het niet helemaal leegdrinken van mijn koffie of thee maak ik me ook altijd schuldig. Geen idee waarom, maar dat laatste restje vind ik om de een of andere manier smerig om op te drinken.

Ik vind pessimistische mensen stom en ongefundeerde meningen ook (zeker als die op Facebook geventileerd worden).
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Jan 2016 17:31

Re: Stom

- Dat mijn man i.p.v. de volle vuilnisemmer te legen hem juist altijd nog even net iets voller aandrukt waardoor ik de zak er niet meer uitkrijg maar er dus ook niks meer bij in past.
- De Etos verkoopt de verkeerde mentholdropjes. Ik haal als ik keelpijn heb altijd van die dropjes met een plusje er op maar die ik nu heb zijn zazht i.p.v. hard.
- Dat er nu al maanden door ziekte een tekort is aan personeel op het werk en ik nu toch weer extra kom werken i.p.v. ook eens een keer vier dagen vrij te hebben.
- De afstandsbediening kwijt zijn.
<<

Anoniem171

Bericht 19 Jan 2016 12:22

Re: Stom

Hahahah echt zo heerlijk om te lezen én veel dingen zijn herkenbaar.

Nog meer meiden een stom- lijstje?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Jan 2016 12:28

Re: Stom

Nou, ik begin verkouden te worden. Dat vind ik ook bijzonder stom.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers