Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Jan 2016 13:01

Re: Stom

- mensen in het OV die niet opstaan voor ouderen, hoogzwangeren of mensen die slecht ter been zijn. En dan vaak expres een andere kant op kijken.
- wegwerkzaamheden, zanderige opbrekingen en omleidingen
- muziek van Katie Melua
- dat de badkamer zichzelf niet schoonmaakt
- hooligans bij debatten over vluchtelingen
- apparaten waarvan je de gebruiksaanwijzing moet lezen
- dat zelfs wasmachines en vaatwassers soms vragen om een schoonmaakbeurt
- de al vier jaar durende verbouwingen van de buren
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem167

Bericht 19 Jan 2016 13:06

Re: Stom

- programma's op televisie zoals the voice en Idols
- regen!
- mensen die schijt hebben aan de verkeersregels waardoor ik continu moet uitwijken of remmen op m'n fiets
- de supermarkt op de hoek van de straat, asociale mensen
- Adèle, verschrikkelijk mens
- de verbouwing thuis, schiet niet op
<<

Anoniem244

Bericht 19 Jan 2016 13:17

Re: Stom

Als mensen hihi typen.... Hatelijk
<<

Anoniem156

Bericht 19 Jan 2016 23:06

Re: Stom

-mensen die zomaar ineens midden op straat stil gaan staan
-het gebruik van 'me' ipv 'm'n'
-hihi
-het woord kindjes.
-mensen die langzaam lopen
-regen als ik weg moet
<<

Anoniem282

Bericht 19 Jan 2016 23:17

Re: Stom

- Met stip op 1: hihi.
- Dinnetje. Doe normaal. Je bent een volwassen vrouw. Vriendin.
- Mensen die Engelstalige woorden/zinnen gebruiken en dan niet in staat zijn om dat foutloos te doen (eerder dom dan stom).
- Middenin een drukke winkelstraat, of ergens op een stoep opeens stilstaan.
- Dat veel woorden opeens niet meer aan elkaar worden geschreven, terwijl dit wel zou moeten.
- Reclame op tv tijdens een programma/film.
- Mensen die in een hotel al voordat het restaurant geopend is voor de deur gaan staan; alsof er niet genoeg is, terwijl het gaat om een buffet dat doorgaans continu wordt aangevuld.
- In een volle tram/trein/bus niet doorlopen, zodat er vaak in het midden veel ruimte is en voorin iedereen op elkaar gepropt staat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jan 2016 23:22

Re: Stom

Pippa schreef:- Adèle, verschrikkelijk mens


Echt? Ik vind haar juist leuk! Prettig gestoord, hou ik van.

Veel stomme dingen zijn er al genoemd zeg! Ik ga nog even nadenken.
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Jan 2016 23:58

Re: Stom

Collega's die als ik wat deo spuit zeggen "oh hehe ik dácht al, eindelijk! Hahaha"
#teammaple🍁
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 20 Jan 2016 00:11

Re: Stom

-Fotos op social media die je echt niet wil zien (bijv van ontplofde/doodgeschoten mensen bij een aanslag)
-reclame die niet door te spoelen is bij replay tv van ziggo
-mijn garage vloer die vies blijft lijken ook al heb je hem net flink geschrobt en gedweild.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem167

Bericht 20 Jan 2016 00:22

Re: Stom

Bliss schreef:
Pippa schreef:- Adèle, verschrikkelijk mens


Echt? Ik vind haar juist leuk! Prettig gestoord, hou ik van.

Veel stomme dingen zijn er al genoemd zeg! Ik ga nog even nadenken.


O nee, bah. Als ik bv hello hoor zet ik de radio om! Dat heb ik ook met Anouk bv, bah.
<<

Anoniem185

Bericht 20 Jan 2016 01:03

Re: Stom

Pakketjes die bezorgd worden tussen 8:00 en 17:00.
Hallo. Ik woon nog niet in dat huis. Ik wil graag weten om hoe laat jullie komen.
<<

Anoniem221

Bericht 20 Jan 2016 01:24

Re: Stom

Bob schreef:Pakketjes die bezorgd worden tussen 8:00 en 17:00.
Hallo. Ik woon nog niet in dat huis. Ik wil graag weten om hoe laat jullie komen.


Ophalen van een ophaalpunt? Dat doe ik als ik een pakketje verwacht en weet dat ik niet thuis ben.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Jan 2016 03:07

Re: Stom

Bob schreef:Pakketjes die bezorgd worden tussen 8:00 en 17:00.
Hallo. Ik woon nog niet in dat huis. Ik wil graag weten om hoe laat jullie komen.

Bij ons werd vandaag een pakketje bezorgd tussen 11 en 13. Niemand gezien, hoewel we gewoon thuis waren. 18:30 stond de postbode voor de deur. Een preciezere tijd zegt ook niks dus ;)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem185

Bericht 20 Jan 2016 04:15

Re: Stom

Fedora schreef:
Bob schreef:Pakketjes die bezorgd worden tussen 8:00 en 17:00.
Hallo. Ik woon nog niet in dat huis. Ik wil graag weten om hoe laat jullie komen.


Ophalen van een ophaalpunt? Dat doe ik als ik een pakketje verwacht en weet dat ik niet thuis ben.
Het is een archiefkast. Wil dat niet achterop mijn fiets moeten dragen haha!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 20 Jan 2016 10:08

Re: Stom

- mensen die stil gaan staan als ze net van de roltrap komen zodat anderen er niet vanaf kunnen
- mensen die hun fiets voor het fietsenrek zetten ipv erin. Als je het rek niet wil gebruiken, zet je fiets dan ergens anders neer!
- de telefoonverslaving van veel pubers
- ouders die denken mij te moeten vertellen hoe ik les moet geven. En dat hun kind echt nog een extra herkansing moet krijgen
- huishoudelijke taken
december 2016
juli 2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Jan 2016 10:28

Re: Stom

Mensen die hun kinderen 'wondertjes' noemen. Dat vind ik ook stom.
Neuzen die pijn doen omdat ze verkouden zijn en massa's snot produceren: nog stommer.
<<

Anoniem148

Bericht 20 Jan 2016 10:45

Re: Stom

Ik vind het stom dat mijn man met zoon naar familie is en dat ik niet mee mocht. Is voor een verjaardag en daar komt nooit aangetrouwde familie over de vloer en dat vind ik nu even stom. Is mijn man een dagje vrij en dan moet hij ook nog naar een verjaardag zonder mij. Maar zonder onze zoon aankomen kan ook weer niet. Normaal heb ik er geen moeite mee maar nu vind ik het stom omdat ik het idee heb dat we elkaar weinig zien omdat hij veel moet werken.
En ik ben ook nog eens ongesteld dus dat speelt ook mee.

Ow en ik vind het stom dat de badkamer en wc iedere week gepoetst moeten worden. Waarom kan dat niet gewoon zelfreinigend zijn?
<<

Anoniem181

Bericht 20 Jan 2016 11:09

Re: Stom

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 07 Feb 2016 23:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 20 Jan 2016 13:43

Re: Stom

- Dat bij het ziekenhuis het rookgedeelte net voor de parkeerkaartautomaten is. Ik sta dus altijd in de rook mijn parkeerkaart te betalen.
- Niet opstaan voor oudere mensen in het openbaar vervoer of in de wachtkamer van huisarts/apotheek/tandarts.
- Continue opmerkingen van wildvreemden als je hoogzwanger bent.
- Van die onhandig geplakte beveiligingsstickers op verpakkingen van make-up waardoor je de verpakking beschadigt als je de sticker eraf haalt.
- Mensen die make-up testen in de winkel en dan terugzetten (en dan heb ik het niet over de testers maar over producten die nog verkocht worden).
- Dinnetje.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Jan 2016 13:56

Re: Stom

- Mensen die zeggen 'we zijn zwanger'
- Mensen die op Facebook alleen maar winacties en spelletjes delen
- Mensen die onnodig Engelse woorden/begrippen gebruiken en dan vaak nog onjuist ook
- De Toppers
- Als mensen meteen bovenaan de (rol)trap stil gaan staan
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Jan 2016 13:59

Re: Stom

Ik vind een vierde koortslip in 2 maanden stom!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2016 14:05

Re: Stom

-Winkels die tussen 12:30 en 13:30 gesloten zijn. Echt waar, wie dat ooit bedacht heeft.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Jan 2016 14:11

Re: Stom

Alex schreef:- Inderdaad de mensen die niet even fatsoenlijk kunnen wachten met instappen tot iedereen uit de trein is gestapt.


Ik had laatst echt niet gezien dat er nog mensen uitkwamen, had al sorry gezegd en was weer achteruit gestapt, kreeg ik toch een preek van de man naast me op het perron. 'Whoa, whoa, whoa, éérst mensen uit laten stappen en dan pas zelf instappen.' Ja, dat weet ik ook wel, dappere Dodo, anders had ik me wel gewoon langs die mensen de trein in gewurmd. Ik was echt zwaar geïrriteerd. Dat vond ik nou stom.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Jan 2016 14:25

Re: Stom

Wat ik ook stom vind:

- van die sport-inspiratie-quotes ala "Sweat is fat crying", "Unless you puke, faint or die, keep going", "What's your excuse", et cetera. Ik krijg daardoor echt niet meer zin in sporten, in tegendeel.
- eigenlijk de meeste van die quotes die op zo'n plaatje staan en op Facebook worden gepost. Ik vind ze alleen leuk als ze echt grappig zijn, niet als het van die zogenaamd inspirerende zinnen zijn.
- teksten die je moet delen als je trots bent op je kind/vader/moeder, of als je ergens tegen bent, en dat je geen hart hebt als je het niet deelt.
- sommige van die trends op het gebied van gezond eten.
- omnomnom, maar ook gewoon njam, jammie, mmmmmm, et cetera.
- sowieso als mensen van alles wat ze eten een foto laten zien, vaak ziet het er helemaal niet lekker uit aangezien voedsel fotograferen echt een vak apart is.
- door de stromende regen moeten fietsen, vooral als ik dan ook nog een kind achterop heb.
- van die blokkades in Farm Heroes waardoor je drie dagen niet verder mag gaan tenzij je betaalt.
- veel te weinig plek om je fiets te parkeren op het station, in combinatie met een heel streng fiets fout = fiets weg-beleid.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 20 Jan 2016 14:48

Re: Stom

- Omnomnom en aanverwanten. Helemaal door mensen die daar veel te oud voor zijn.
- Fietsers die verwachten dat ik mijn buggy met mijn zoon in de prikkelstruiken parkeer, zodat zij er langs kunnen.
- Bekers drinken die over mijn net gedweilde vloer/gepoetste tafel vallen
- Al dat gezeur en negatieve gedoe op fb over de vluchtelingencrisis. Termen als 'terugsturen', 'tuig' en weet ik het meer. Sommige berichten word ik echt onpasselijk van.
- Wilders-propaganda op fb.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem156

Bericht 20 Jan 2016 15:40

Re: Stom

Naar aanleiding van de post van Susan bedacht ik er nog 1:
Mensen die élke keer dat ze gaan sporten/ hebben gesport/ aan het sporten zijn dit op Facebook plaatsen.
Kijk een keer, superleuk. Maar structureel drie keer in de week? Come on. Moet dan ook altijd denken aan de meme met de tekst 'shit, I forgot to post on Facebook I was going to the gym. Now this whole workout was a waste of time'.
Natuurlijk is dit van toepassing op alle dingen die op social media geplempt worden, maar sommige dingen hoeven niet elke keer.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers