Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Houten speelgoedkist

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 16 Jan 2016 18:37

Houten speelgoedkist

Voor de geboorte van Cas hebben we een leuke bijdrage van mijn ouders gehad. Omdat we niet heel veel kast/opbergruimte hebben op zijn kamer vinden we het wel leuk om een houten speelgoedkist te kopen waar zijn naam op staat en eventueel geboortedatum.

Ik heb al een beetje rond gekeken op internet en er zijn genoeg websites maar vroeg me af of er misschien dames zijn die ook zoiets hebben en waar jullie die gekocht hebben.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Jan 2016 19:22

Re: Houten speelgoedkist

Ik zou ze supergraag in mijn assortiment willen nemen, maar ze zijn in aanschaf al zo duur, dat het helaas niet loont :(

Ik weet wel dat de zus van een vriend van ons ze maakt van steigerhout. Ik weet niet wat je precies zoekt?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 16 Jan 2016 21:10

Re: Houten speelgoedkist

Ik heb laatst een hele mooie grote houten kapstok bij iemand besteld met de namen van de kinderen. Ze maakt ook prachtige speelgoedkisten. De Facebookpagina hiervan heet: Krizz. Weet niet of dit is wat je zoekt, maar even kijken kan altijd.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 16 Jan 2016 21:28

Re: Houten speelgoedkist

Dat geloof ik direct lejow, dat ze duur zijn. Ik schrik ook echt van sommige prijzen.

Ik wil een houten speelgoedkist met zijn naam en geboortedatum erop. Soort hout enz maakt me niet uit.

Hippie, ik zal eens op die website kijken, bedankt.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 16 Jan 2016 22:03

Re: Houten speelgoedkist

Geen speelgoedkist, maar misschien wel in overleg. Ik heb hier een kistje vandaan waarin ik de kaarten van rond zijn geboorte bewaar: http://www.kidskunst.com/bestelinfo.html
L2014 & H2017
<<

Anoniem148

Bericht 17 Jan 2016 08:02

Re: Houten speelgoedkist

Ik heb een speelgoedkist gekregen. Maar waar woon je? Als er verzendkosten bij zitten wordt het wel duur.
Ik heb zelf ook nog een klein kistje besteld voor al zijn spulletjes. Deze laat ik door een vriendin beschilderen. Weet niet of dat een optie is?
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 17 Jan 2016 13:28

Re: Houten speelgoedkist

wij hebben een stoeltje en tafeltje van www.freubelshoponline.nl dat ziet er netjes uit
ze verkopen daar ook van die speelgoedkisten
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Jan 2016 14:02

Re: Houten speelgoedkist

Houtenkist.nl heb ik er eentje vandaan. Hele mooie kist is dat!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 17 Jan 2016 19:02

Re: Houten speelgoedkist

Ik had ze van xenos toentertijd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

anoniem203

Bericht 18 Jan 2016 01:20

Re: Houten speelgoedkist

Een oud collega heeft hier een geboortekist besteld. In stijl van het geboortekaartje. Echt prachtig geschilderd!
(Ik zet de link even in een spoiler want haar gehele naam staat er in)

Spoiler: weergeven
http://www.ritavanroij-tullemans.nl

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers