Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

<<

Anoniem250

Bericht 15 Jan 2016 10:09

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Twee en straks hopelijk drie gezonde kinderen. Man wat was ik ongewild jaloers op mezelf geweest een aantal jaar geleden.
Ik heb een super leuke baan waar ik goed in ben en ik heb een studie gedaan die ontzettend leuk vond. Eigenlijk heb ik heel veel dingen gedaan die ik graag wilde meemaken.
Familie waar ik altijd op terug kan vallen en met wie het contact goed is
Ik ben slank zonder daar iets voor te doen
Financieel volledig onafhankelijk. Maar ik weet niet of dat iets is om jaloers op te zijn, want in het ideale geval doe je het samen natuurlijk.

Ik denk eigenlijk dat alleen de gezonde kinderen en slanke lijf dingen zijn om jaloers op te zijn.

En verder zijn er vast heel veel dingen waar mensen vast helemaal niet jaloers op zijn. Maar ik kan me zo voorstellen dat je zelf alles hebt maar je toch niet fijn en gelukkig voelt. En ik heb sommige belangrijke dingen niet, maar ik ben toch gelukkig. En ik heb een plaatje losgelaten.
<<

Anoniem152

Bericht 15 Jan 2016 10:13

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Yadira schreef:
Chava schreef:
Poubelle schreef:Dit vind ik heel sneu voor je. Er zal toch wel 1 ding zijn?

Misschien het feit dat ik niet wakker hoef te liggen van de vraag of ik mijn rekeningen wel kan betalen, maar ik heb liever geldzorgen als ik daarmee een gelukkiger leven zou krijgen.

Ik ben bang dat geldzorgen en 'gelukkiger leven' niet echt samen gaat.

Ik bedoel dat ik liever iedere maand nét rond kan komen, maar wél lieve mensen om me heen heb.
<<

Anoniem281

Bericht 15 Jan 2016 10:18

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Ach het is allemaal ook maar heel persoonlijk, hoor. Ik heb overgewicht en baal hier alleen van omdat ik niet van die simpele goedkope kledingstukjes van de H&M aan kan. Verder ben ik namelijk heel gezond, werd vrij snel zwanger, doorloop een goede zwangerschap en heb dus niks te klagen. Mijn vriend vindt me prachtig zoals ik ben en ik ben gek op hem, so it's all good. Slank zijn is niet iets waar ik jaloers op zou kunnen worden eigenlijk.

Financiële stabiliteit, daar zou ik jaloers op kunnen worden. Nu heb ik 't zelf ook, maar da's pas sinds een jaar, omdat vriend en ik er hard voor hebben gewerkt om 't op de rit te krijgen. Maar daarvoor.. Ik kan niet wakker liggen van een dik lijf of lelijk haar (dat laatste heb ik niet, hoor!), maar niet weten wat je moet doen wanneer je wasmachine kapot gaat, of weten dat er een grote rekening aan zit te komen dáár kan je wakker van liggen en lijkt me heel frustrerend.

Ik kan eerder jaloers worden op talenten, trouwens! Wanneer iemand gewoon even probleemloos een liedje meeblèrt waar iedereen stil van wordt of, tijdens het bellen, even een plaatje aan 't doodlen is, wat eruit ziet als één of ander meesterwerk. Dan kan ik echt denken, 'Dat wil ik oooook...'
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Jan 2016 10:27

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Een gezonde zoon.
En daar ben ik heel dankbaar voor zelf ook.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jan 2016 10:30

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Chava schreef:
Yadira schreef:
Chava schreef:Misschien het feit dat ik niet wakker hoef te liggen van de vraag of ik mijn rekeningen wel kan betalen, maar ik heb liever geldzorgen als ik daarmee een gelukkiger leven zou krijgen.

Ik ben bang dat geldzorgen en 'gelukkiger leven' niet echt samen gaat.

Ik bedoel dat ik liever iedere maand nét rond kan komen, maar wél lieve mensen om me heen heb.

Ah zo. Dat snap ik wel. :hug:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Jan 2016 10:41

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Goed topic dit want ik was/ben een beetje down vandaag, dus een kleine mentale 'schop onder mijn hol' kan ik wel gebruiken :-)

- Een eigen huis na een scheiding. Dat huis is volledig 100% van mij en geeft me de kans om verder te gaan zonder andere schulden van mijn vorige huis
- de meest lieve vader van de hele wereld. Hij leeft helaas niet meer maar zijn levenslessen en liefde draag ik nog iedere dag bij me.
- heel leuk, lief broertje waarmee ik een bijzondere band heb
- mijn neefje waar ik gek op ben
- een lieve, eerlijke vriend. Die ondanks dat we verschillend zijn wel heel goed voor me is.
- Discipline om 3 a 4 keer per week te sporten (niet dat je het ziet, maar de discipline is er echt wel)
- een baan met een vast contract, veel verantwoordelijkheden maar redelijk stressvrij. Eigenlijk heb ik nooit echt stress van mijn werk nu ik erover nadenk.
- een stabiele, gelukkige jeugd. Ik blijf erbij dat ik daarmee een gezegend mens ben.
- Lieve vriendinnen. het zijn er misschien niet veel, maar die ik heb koester ik.
- de allerliefste hond ter wereld! (zonder grappen... er is echt geen lievere!)
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jan 2016 10:41

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Hmm haha dit zal vast niet voor iedereen jaloersmakend zijn maar vind ik zelf sowieso heel erg fijn:
- We wonen in een super fijn, ruim appartement voor een heel laag bedrag (voor Amsterdamse begrippen :P)
- Ik heb een heel fijne, liefdevolle familie en vriendenkring en woon samen met de liefde van mijn leven
- Ik vind mijn werk echt heel erg leuk en ga er (bijna elke dag met plezier naar toe). En de 38 vrije dagen zijn anderen ook nog wel eens jaloers op haha!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Jan 2016 10:43

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Harrison schreef:Hmm haha dit zal vast niet voor iedereen jaloersmakend zijn maar vind ik zelf sowieso heel erg fijn:
- We wonen in een super fijn, ruim appartement voor een heel laag bedrag (voor Amsterdamse begrippen :P)
- Ik heb een heel fijne, liefdevolle familie en vriendenkring en woon samen met de liefde van mijn leven
- Ik vind mijn werk echt heel erg leuk en ga er (bijna elke dag met plezier naar toe). En de 38 vrije dagen zijn anderen ook nog wel eens jaloers op haha!


:wtf: Ik vond jou altijd best een leuk mens, maar die doet de deur dicht hoor! (ik had het bij mijn vorige werk ook en ik mis het nog steeds :-|)
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jan 2016 10:44

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Hahaha, sorry. Dat ik ze niet op krijg omdat altijd iedereen op vakantie is is minder leuk hoor. :P
<<

anoniem213

Bericht 15 Jan 2016 10:45

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Ah Chava, ik vind dat echt rot om te lezen. Ik snap wel wat je ermee wilt zeggen inderdaad.

Caro, jouw hond is inderdaad heel lief :heart:.

Ik heb trouwens ook echt héél erg leuke en lieve schoonouders. Dat bedacht ik door Yadira.
<<

anoniem213

Bericht 15 Jan 2016 10:45

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Harrison schreef:Hahaha, sorry. Dat ik ze niet op krijg omdat altijd iedereen op vakantie is is minder leuk hoor. :P

Je kunt met mijn beste vriendin op vakantie. Die heeft ook 37 vrije dagen en hetzelfde probleem :smile:.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jan 2016 10:45

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Ik ben inderdaad jaloers op jouw sportdiscipline, menn had ik dat maar! En sowieso zie je er hartstikke goed uit hoor. Je mag echt trots zijn op wat je bereikt hebt. En ik wil ook wel een lief hondje, hoe doe jij dat overdag eigenlijk?

Chava dat is echt heel rot :(.

Haha June, ik ben nu niet jaloers op jouw pizza maar vanavond waarschijnlijk wel!
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jan 2016 10:46

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

June schreef:
Harrison schreef:Hahaha, sorry. Dat ik ze niet op krijg omdat altijd iedereen op vakantie is is minder leuk hoor. :P

Je kunt met mijn beste vriendin op vakantie. Die heeft ook 37 vrije dagen en hetzelfde probleem :smile:.

Haha! Nee ik snap de verwarring maar ik bedoel dat ik ze niet op kan nemen omdat collega's net zoveel vrije dagen hebben en er daardoor altijd al vakanties zijn gepland als ik een keer wil.
<<

anoniem213

Bericht 15 Jan 2016 10:48

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Oh heel irritant inderdaad. Dat was bij haar afgelopen jaar ook steeds zo, omdat iedereen met kinderen dan in alle fijne vakanties al mag en iedereen inderdaad honderd vakantiedagen heeft. Uiteindelijk heeft ze in november en december maar gewoon elke week een dag vrij laten plannen.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jan 2016 10:48

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Ja ik zit er nu ook aan te denken om dat te doen. Losse vrije dagen kun je wel altijd opnemen. Wat een drama he dit?
<<

anoniem213

Bericht 15 Jan 2016 10:49

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Ja, echt heel rot voor je al die vrije dagen die je niet op kunt krijgen :cry:.

Jij hebt nu trouwens 2222 posts :cheering:. Daar zijn vast ook mensen jaloers op.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jan 2016 10:52

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Haha, joepie! Scherp wel.
<<

anoniem213

Bericht 15 Jan 2016 10:57

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Nu is het dus voorbij.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jan 2016 11:00

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Ja.. maar niks meer kunnen zeggen is ook zo saai.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 15 Jan 2016 11:00

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Ik ben een spontaan persoon, best goed in m'n werk en treed regelmatig op met muziek en theater wat ik mooi vind
Heb een kind dat zich goed ontwikkeld waar ik enorm van geniet. Binnenkort een tweede baby.Een leuk huis, geen geldzorgen, een handjevol echte goede vrienden en een groepje leuke kennissen. Een moeder en schoonouders /familie waar ik op terug kan vallen indien nodig en een man van wie ik, ondanks onze strubbelingen af en toe, erg veel hou
Laatst gewijzigd door Bolus26 op 15 Jan 2016 11:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 15 Jan 2016 11:01

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

3 geweldige, gezonde kinderen en een fantastische man.

Ik woon in een heel mooi, groot jaren 30 huis. Alhoewel men vast niet jaloers is op de bijbehorende hypotheek :)

Een stabiele baan met vast contract, dichtbij huis, prima te combineren met de kinderen, met super leuke collega's en enorm veel flexibiliteit en een heel leuk salaris.

En natuurlijk mijn (schoon)familie, ik kan altijd op ze terug vallen rn ze helpen ons met alles. Ik heb een hele goede band ook met mijn schoonfamilie en dat vind ik heel erg fijn!

Vast nog wel meer maar dat zijn de 1e dingen die me te binnen schieten!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Jan 2016 11:14

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Leuk topic! Ik kan ook behoorlijk onzeker zijn over mezelf af en toe, dan is het goed om stil te staan bij waar ik nu sta.

Mensen zouden jaloers kunnen zijn op:

- het kleine mensje dat ik op dit moment weer on full speed voel bewegen in mijn buik :love:
- ons mooie jaren '20 appartement met tof uitzicht in hartje Utrecht
- mijn verkracht. Ik durf goed de confrontatie aan te gaan met mijn eigen emoties en met anderen als er een conflict is. Hierdoor kan ik in eerste instantie best emotioneel op iets reageren maar doordat ik het aanga kan ik het daarna goed loslaten en mezelf oprapen en doorgaan.
- de fijne relatie met mijn man. Ik heb het gevoel dat we veel aankunnen samen!
- de band met mijn familie die de laatste jaren door omstandigheden hechter is geworden.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem156

Bericht 15 Jan 2016 11:19

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Chava schreef:
Poubelle schreef:Dit vind ik heel sneu voor je. Er zal toch wel 1 ding zijn?

Misschien het feit dat ik niet wakker hoef te liggen van de vraag of ik mijn rekeningen wel kan betalen, maar ik heb liever geldzorgen als ik daarmee een gelukkiger leven zou krijgen.


Maar welke stappen kun je nemen om een gelukkiger leven te krijgen? Er zullen vast dingen bij zijn die je zelf kunt doen om dat te veranderen!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Jan 2016 12:07

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Ik ben heel spontaan, leg makkelijk contact en heb ook best humor.

en op mijn creativiteit misschien ook wel..

Chava, ik geloof er niets van dat er niets is! Een karakter eigenschap, iets waar je goed in bent enz!!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 15 Jan 2016 12:43

Re: Wat heb jij waar anderen misschien jaloers op zijn?

Chava wat verdrietig om te lezen. Ik weet niet helemaal zeker of ik de juiste persoon voor me heb maar volgens mij zijn mensen om te beginnen jaloers op je prachtige figuur en leuke kledingstijl!
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers