Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

<<

Anoniem148

Bericht 28 Jan 2016 09:10

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Ik heb kruidvat 2v5 gebruikt bij mijn vorige zwangerschap. Dit was na 4 dagen overtijd een lichte streep. Dit was wel op het einde van deze avond. Bij dag 5 in de ochtend geen twijfel streepje.
Ook heb ik een clearblue gedaan omdat ik het woordje zwanger moest zien. Ik kon het gewoon niet geloven! Besef kwam niet eerder.
<<

Anoniem177

Bericht 28 Jan 2016 09:12

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Action heb ik trouwens 3 weken en paar dagen getest. Je kan dus redelijk vroeg testen met die van dr action.
<<

Pecha

Noob

Berichten: 248

Geregistreerd: 23 Okt 2014 08:39

Bericht 28 Jan 2016 12:44

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Hier ook goede ervaringen met de Action en de Kruidvat 2 voor €5 testen.

Beide vroeg een positief resultaat en nooit een vals positieve test gehad.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Vivianne

Bericht 28 Jan 2016 12:51

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Ik heb de 2 voor 5,- testen gebruikt van de kruidvat.
Omdat ik een erg licht streepje bleef houden na 4 testen in gedurende 3 weken heb ik uiteindelijk een clearblue digital gekocht. Deze gaf aan dat ik echt zwanger was!
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 22 Feb 2016 14:27

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Clearblue Digital, heel erg tevreden over en ik ben zwanger!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 22 Feb 2016 14:30

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Sunshine86 schreef:Clearblue Digital, heel erg tevreden over en ik ben zwanger!


Ik kreeg een foutmelding.
K2v5 vond ik fijn alleen jammer dat je in een potje moet plassen en dan druppelen.
Action vond ik ook fijn. Rest niet meer geprobeerd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Feb 2016 14:43

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Ik heb die van action gebruikt (al waren die telkens negatief, maar die heb ik ook alleen gebruikt toen het nog niet raak was) en toen het raak was had ik toevallig alleen een test van clearblue in huis, waar je zo'n plusje op krijgt. Bij mij kwam er echt een knalstreep op al zeg ik het zelf:
Afbeelding

Vervolgens nog zo'n digitale gehaald, gewoon voor de leuk en de zekerheid enzo. Daar stond toen ook echt zwanger op:
Afbeelding

Ik heb nog zo'n digitale test (per stuk waren ze 13,50 en 2 stuks waren 15 euro). Ik denk dat ik die nog ga doen ergens volgende week, om te checken of er dan 3+ op verschijnt. Gewoon voor de leuk :D
Overigens vind ik het wel jammer dat die displays van die digitale tests uiteindelijk uit gaan. Ik wilde hem nog aan mijn moeder laten zien, maar toen was ie al uit.

Ik vond zowel die van Action als die van Clearblue goed in gebruik. Ik heb alleen bij die van Action een keer een gekke fout gekregen, toen kwam er geen controlestreepje maar wel een teststreepje. Ik was toen niet zwanger, dus ik denk dat het gewoon een foute productie was, waarbij het strookje op z'n kop in de test zat ofzo. Heel gek was dat.

♥♥
<<

Anoniem316

Bericht 22 Feb 2016 17:01

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Ik heb getest met Kruidvat en Action. Ik had met de Kruidvat test een licht positieve test, alleen ben ik niet zwanger. Dus hoe betrouwbaar die zijn... Action vond ik fijn werken en inderdaad snel uitsluitsel.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 22 Feb 2016 18:38

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Action, 75 cent per test.
<<

zebrapaardje

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 30 Sep 2016 18:55

Bericht 30 Sep 2016 19:15

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Ik weet niet wat ik van de Kruidvat 2v5 en Action early zwangerschapstesten moet vinden. Volgens de predictor early, predictor early digital en clearblue plus ben ik zwanger, stond er heel duidelijk op aangegeven en het resultaat kwam snel. De early zwangerschapstest van Action is tot nu toe negatief en de Kruidvat test liet pas na 4 minuten een vaag streepje zien, die pas na 5 minuten duidelijk zichtbaar werd. Op de verpakking en in de bijsluiter staat aangegeven dat je 5 minuten moet wachten voordat je het resulataat kunt aflezen, maar in de volgende zin staat, dat het resultaat na 5 minuten niet meer betrouwbaar is. O_o.
Ik weet dat veel mensen goede ervaringen hebben gemaakt met de kruidvat 2v5 testen en dat predictor niet betrouwbaar zal zijn. De consumentenbond is hier van andere mening.
Tot mijn NOD zijn het nog twee dagen.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 30 Sep 2016 19:38

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Nou dan moet je dus nog minimaal 2 dagen wachten voor een betrouwbare test. Ik heb met kv en action zeer goede ervaringen.

Het staat er een beetje bot maar het kan nu nog beide kanten op. Wees voorzichtig met testen voor je NOD.
<<

Anoniem177

Bericht 30 Sep 2016 21:09

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Met action had ik voor nod al positieve testen
<<

zebrapaardje

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 30 Sep 2016 18:55

Bericht 30 Sep 2016 22:06

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Dank je wel voor jullie reacties. Heb voor de gein een ovulatietest gebruikt, omdat die ook zal aanslaan als je zwanger bent en ja hoor twee dikke rode strepen. Nu weet ik zeker dat ik zondag twee weken geleden mijn eisprong heb gehad. Moest namelijk 5 dagen later naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. De waarde van mijn progesteron was 48. Goede eisprong dus. Ik weet dat ik nog ongesteld zou kunnen worden. Maar na al die tijd medische behandelingen te hebben ondergaan, is het mijn lichaam voor het eerst gelukt, om een eicel te laten groeien en dank Pregnyl heb ik ook een eisprong gehad. Vandaar dat ik zo nieuwsgierig naar het resultaat ben. :P
Ik ga eigenlijk niet van uit dat het raak is of was (ben nu in de war). Heb ook sinds dagen pms klachten. En ik weet ook, dat de kans op een miskraam nu nog heel hoog is (indien ik nu echt zwanger zou zijn), maar ik ben zo blij dat ik voor het eerst een eisprong heb gehad, of ik nu zwanger ben of niet. En als je zo lang moest wachten, om überhaupt de kans te krijgen, om zwanger te kunnen worden, dan begrijpen jullie zeker ook mijn gespannenheid. Nog twee dagen wachten en ik heb meer zekerheid. :)
<<

Anoniem177

Bericht 30 Sep 2016 22:23

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Ik hoop het voor je! Laat je het weten ? :D
<<

zebrapaardje

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 30 Sep 2016 18:55

Bericht 30 Sep 2016 22:33

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Zal ik doen. :)

Dus zondag of maandag horen jullie hoe het gegaan is. ^^
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Okt 2016 01:29

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Zwangerschapstesten zijn hier schreeuwend duur, je kunt bijna niks kopen onder de 19 dollar voor 2 (dus 12 euro), ik heb godsvermogen uitgegeven.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 01 Okt 2016 07:20

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Wow das wel heel duur! Ik heb goede ervaringen met de kv2 voor 5. Ik heb laatst bij Big Bazar (soort action) 2 voor 1 euro gekocht! Die werken ook goed en hoef je niet eerst in een bekertje te plassen.
<<

Anoniem174

Bericht 01 Okt 2016 07:55

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 28 Okt 2016 16:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Okt 2016 10:46

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

zebrapaardje schreef:Ik weet niet wat ik van de Kruidvat 2v5 en Action early zwangerschapstesten moet vinden. Volgens de predictor early, predictor early digital en clearblue plus ben ik zwanger, stond er heel duidelijk op aangegeven en het resultaat kwam snel. De early zwangerschapstest van Action is tot nu toe negatief en de Kruidvat test liet pas na 4 minuten een vaag streepje zien, die pas na 5 minuten duidelijk zichtbaar werd. Op de verpakking en in de bijsluiter staat aangegeven dat je 5 minuten moet wachten voordat je het resulataat kunt aflezen, maar in de volgende zin staat, dat het resultaat na 5 minuten niet meer betrouwbaar is. O_o.
Ik weet dat veel mensen goede ervaringen hebben gemaakt met de kruidvat 2v5 testen en dat predictor niet betrouwbaar zal zijn. De consumentenbond is hier van andere mening.
Tot mijn NOD zijn het nog twee dagen.
Je zit 2 dagen voor je NOD en hebt nu 5 verschillende testen gedaan?
#teammaple🍁
<<

zebrapaardje

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 30 Sep 2016 18:55

Bericht 01 Okt 2016 11:22

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Klopt, inmiddels zit ik nu 1 dag voor mijn Nod. Vandaag nog een keer een clearblue plus en een Kruidvat 2v5 gedaan. Laatste liet vandaag sneller een streep zien. Dus ik probeer de hoop erin te houden. Maar ik loop nog steeds rond met het gevoel dat ik morgen echt ongesteld word. Gelukkig lag mijn ochtendtemperatuur boven de 37 graden. Heb dus al een hoop zwangerschapstesten versleten. Maar ze worden als ze positief blijven straks aan een krans in mijn atelier opgehangen en als mijn vrouw dan toevallig naar binnen stapt, krijgt ze meteen de verassing van haar leven. ^^
Laatst gewijzigd door zebrapaardje op 01 Okt 2016 11:39, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Okt 2016 11:28

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Wow hier begrijp ik echt niets van. Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Edit: ik begrijp je gespannenheid wel, maar niet dat je je met het doen van zoveel tests zoveel extra onzekerheid op de hals haalt. Volgens mij maak je het jezelf veel moeilijker dan nodig.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 01 Okt 2016 11:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Anoniem177

Bericht 01 Okt 2016 11:34

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Je fotos doen het niet
<<

zebrapaardje

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 30 Sep 2016 18:55

Bericht 01 Okt 2016 11:42

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Ja, helaas doen de foto's het niet. Heb ze daarom nu verwijderd. Nou, wij zullen zien hoe het afloopt. :)
<<

zebrapaardje

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 30 Sep 2016 18:55

Bericht 01 Okt 2016 11:48

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Net naar de WC geweest, lichtrood bloedverlies. Dus toch ongesteld geworden. :eyes:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Okt 2016 12:38

Re: Positieve- en negatieve ervaringen zwangerschapstesten.

Uhm nee, dat hoeft niet, denk dat je dat zelf ook wel weet. Ik heb zeker 2 weken licht bloedverlies gehad toen ik m'n positieve zwangerschapstest had.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers