Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuterspeelzaal traktatie

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Jan 2016 11:45

Peuterspeelzaal traktatie

B neemt volgende week afscheid op de PSZ en nu ga ik bekers maken bedrukt met een frozen plaatje.
Nu is het alleen al een paar keer voorgekomen dat B ook cadeautjes in haar mandje had van kindjes die helemaal niet bij haar op de vrijdag groep zitten. Die ouders hadden dus voor alle kindjes wat gemaakt.

Hoe doen jullie dat?
Ergens vind ik het leuk en lief hoor, maar B kent die kindjes helemaal niet... Ik zou eigenlijk 'liever' alleen wat maken voor de kindjes die bij B op de groep zitten.
<<

Anoniem219

Bericht 14 Jan 2016 11:47

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Dan gewoon doen toch?

Vind het ook best raar dat je voor andere dagen ook traktatie maakt.

Ik heb altijd alleen maar de kindjes gedaan die op die dag op de groep zaten
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Jan 2016 11:50

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Ja, en als ze dat stom vinden... ze komt toch nie meer terug HAHAHA
<<

Anoniem219

Bericht 14 Jan 2016 11:52

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Ik denk niet dat ze het stom vinden hoor! En zo wel, dan wel... :smile:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Jan 2016 11:59

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Ik denk ook niet dat ze dat stom vinden hoor Lejow. Ik zou ook alleen maar traktaties maken voor de kindjes die B. kent.
2012 & 2016
<<

Anoniem313

Bericht 14 Jan 2016 12:00

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Dat valt me op het kdv ook vaak op ja, dat er ook wordt getrakteerd aan kinderen die er niet zijn. Ik doe dat nooit, vraag altijd hoeveel kinderen er zijn op de dag dat hij trakteert, en zoveel traktaties geef ik dan mee. En ik ben nog nooit opgewacht door een knokploeg van woedende moeders, dus het zal wel loslopen lijkt me.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Jan 2016 12:18

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Caulfield schreef:Dat valt me op het kdv ook vaak op ja, dat er ook wordt getrakteerd aan kinderen die er niet zijn. Ik doe dat nooit, vraag altijd hoeveel kinderen er zijn op de dag dat hij trakteert, en zoveel traktaties geef ik dan mee. En ik ben nog nooit opgewacht door een knokploeg van woedende moeders, dus het zal wel loslopen lijkt me.


Hahaha! Ik zie ze al staan :D Met steelpannen in hun hand enzo :popcorn: :laughcry:

Maar, dan doen we dat :D ik maak bekers met namen er op, dus moet wel even uitzoeken hoe ik de namen dan schrijf enzo :P
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 14 Jan 2016 12:50

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Ik heb zakjes met een sleutelhanger gemaakt met daaraan een snoepsleutel en een ander speeltje (volgens mij een stuiterbal of iets) en daarop gezet 'waar de ene deur dicht gaat, gaat een andere open, ik mag naar de basisschool'. En dan voor de kindjes daar ter plekke spiezen met kaas, worst, en fruit om gelijk op te eten. (Omdat er kindjes zijn van 2 tot 4 wilde ik die snoepsleutels meegeven in een zakje zodat de ouders zelf konden beslissen hoe of wat)

Ik heb alleen wat gemaakt voor haar groep.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 14 Jan 2016 13:23

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Op de psz maakte ik iets voor de kindjes die die dag bij Y. in de groep zaten. Vond dat wel genoeg.

Nu op de basisschool mag ik 29 traktaties maken, dus ik ben gestopt met knutselen :ja:
Afbeelding
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 14 Jan 2016 20:52

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Ik heb het alleen gedaan voor de 16 kindjes op de dag dat hij trakteert. Doe ik dit jaar ook, daar ben ik al druk genoeg mee. Wil kleine muizenknuffeltjes haken met nog wat lekkers erbij en een kaartje 'ik piep er tussenuit naar de basisschool'
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Jan 2016 15:01

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Ik ben er uit, het wordt inderdaad alleen voor haar groep.
Ik ga bekers bedrukken met een frozen plaatje en de naam van het kindje, met frozen koekjes er in!

Of had ik dat nou al gezegd.... :omg:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Jan 2016 15:13

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Ik heb ook altijd alleen traktaties gemaakt voor kinderen die op dezelfde groep zaten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 09:36

Bericht 15 Jan 2016 17:18

Re: Peuterspeelzaal traktatie

Ik maak ook alleen traktatie voor de groep waar mn dochter in zit.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers