Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


het nachtperikelen topic

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 16 Mrt 2014 16:59

Re: het nachtperikelen topic

Ben je al ongesteld geworden Sanne?
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem166

Bericht 16 Mrt 2014 17:05

Re: het nachtperikelen topic

Nee, helaas niet. En er rommelt niet eens wat. En ik ben ook niet zwanger.
Ik ben 14 februari gestopt met nachtvoedingen en een paar dagen later met de voedingen overdag, maar dat waren er niet zoveel meer.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 16 Mrt 2014 17:13

Re: het nachtperikelen topic

Geef je helemaal geen borstvoeding meer? Misschien heeft je lijf even nodig om te herstellen? Wat vervelend zeg! Misschien kan de huisarts iets voor jullie betekenen?
<<

Anoniem166

Bericht 16 Mrt 2014 17:15

Re: het nachtperikelen topic

Ze krijgt nog 1 voeding, Olivia. Daar stop ik volgende week mee.
Ik denk dat ik na het stoppen met die laatste voeding niet al te lang wacht met naar de huisarts gaan, maar wat hij voor mij kan betekenen? Geen idee. Ik ben zo bang dat het nog wel een half jaar duurt voordat het weer op gang komt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Mrt 2014 04:26

Re: het nachtperikelen topic

Fuck peuterbedjes
Fuck wakkere peuters vanaf 2 uur
Fuck Sasa en Toto om half 5 's morgens
:cry: :nopompom: :thumbdown:
<<

Anoniem166

Bericht 24 Mrt 2014 07:21

Re: het nachtperikelen topic

Sorry, Lejow, maar ik moet wel een beetje om je lachen.
Bij H. hebben we eerst de spijlen uit het ledikant gehaald. Drie weken lang laat van gehad, ze kwam er steeds uit. Het duurde 's avonds wel 2 uur voor ze sliep. Vervolgens hebben we de spijlen terug gezet, zij boos natuurlijk, maar ze ging wel weer slapen. En toen we paar weken later het peuterbed hebben gegeven, gaat het prima. Ze slaapt er bijna 2 weken in en is er slechts 1 keer uitgekomen 's avonds. Net alsof ze het besef heeft dat we vorige keer heel resoluut de spijlen weer hebben terug gezet.

Succes, hopelijk gaat het gauw beter.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Mrt 2014 07:25

Re: het nachtperikelen topic

Inslapen ging super. Ze heeft alleen de mooie eigenschap dat als ze 's nachts wakker wordt, ze ook echt wakkkkerrrrr is. En dat was deze nacht dus wel heel erg.
2.5 uur vanalles geprobeerd.
Teruggelegd, bij haar gezeten, bij ons in bed, in haar ledikant enz.
Niets hielp... dus maar naar beneden gegaan. Uiteindelijk wilde ze na melk en een boterham weer naar boven en is ze weet in 1x in haar peuterbed gaan slapen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 28 Mrt 2014 05:40

Re: het nachtperikelen topic

Ok,bik ben even een beetje op hoor. Ik ben al de hele nacht bezig met l. Die werkelijk alles onder poepte en spuugte. Nu is het 5.30 u, ik heb misschien drie uurtjes geslapen. Gelukkig zit L. Nu naast me een boterham te eten en te drinken, dat wilde hij écht niet gisterenavond en vannacht. Hopelijk een goed teken en weer klaar met de pret. Manman wat ben ik moe!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 28 Mrt 2014 06:54

Re: het nachtperikelen topic

Pfff pompoen! Sterkte vandaag! En beterschap! Sneu hè!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 28 Mrt 2014 07:56

Re: het nachtperikelen topic

Nou vlak daarna had hij weer poep tot aan zijn oksels, maar daarna niet meer en dat is nu 2 uur geleden...
<<

ChiQ

Bericht 28 Mrt 2014 08:22

Re: het nachtperikelen topic

Arme jij. Julian had dit gisteren ook, vandaag gaat het veel beter. Nog nooit had Julian overgegeven dus zijn primeur deed hij maar even in ons 6000,- bed. Sterkte ermee; geef hem lichte dingen, zoals knijpfruit, craqotte. Julian spookte al 5 avonden maar vanacht goed geslapen, hopelijk L ook. Ik weet ook precies hoe je je voelt, dan ben je de halve nacht met hem in de weer; en dan zijn ze overdag vaak ook nog huilerig en niet te genieten terwijl jij ook doodmoe bent. Bluh
<<

anoniem196

Bericht 14 Apr 2014 20:14

Re: het nachtperikelen topic

Aaahhhhhh ze wil niet slapen.
Mmaahhmmaaaa wil beneden spelen, mmaammaahhhh wil buiten spelen.

Is weer bijna volle maan.
Zal dat te zijn? Ze heeft geen koorts meer van afgelopen weekend . ( hand voet en mondziekte)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Mei 2014 00:15

Re: het nachtperikelen topic

R heeft tandjes pijn en kon niet slapen. Nu ligt hij tussen ons in te praten en lachen in zijn slaap. Veel te schattig om zelf te gaan slapen!
R. 2013
D. 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 12 Mei 2014 00:30

Re: het nachtperikelen topic

Hier liggen de jongste twee heerlijk te slapen (wonder boven wonder!), maar de oudste is plotseling ziek geworden vanavond en is met koorts tussen ons in komen liggen. Ik zweette zowat het bed uit en ben dus maar even opgestaan om af te koelen ;-) Hopelijk gaat het morgen beter met haar, ze slaapt nu in ieder geval weer lekker. Denk dat ik er zo maar weer naast kruip.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem186

Bericht 12 Mei 2014 06:34

Re: het nachtperikelen topic

Beterschap, pineco!

Schattig, Carool!

Ik ben zo blij dat ik niet meer actief mee schrijf hier. Zoon wordt alleen nog rond 05.00 uur eventjes wakker om wat te drinken. Daarna slaapt hij weer lekker verder. We mogen niet klagen dus.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Mei 2014 10:13

Re: het nachtperikelen topic

wat schattig Carool! Maar ik zou ook niet kunnen slapen.
Fijn Jans dat het niet meer nodig is!
Ik heb gelukkig ook al heel lang niet meer echt mee hoeven schrijven hier. Alleen zoals toen hij ziek was laatst, maar verder eigenlijk niet.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Mei 2014 12:56

Re: het nachtperikelen topic

Hier ook enkele slechte nachten gehad. Zoon is flink ziek geweest sinds vrijdag. Gaat nu gelukkig wel iets beter, maar vrijdagnacht was ik al sinds 2u30 in de weer met hem, arm mannetje.
2012 & 2016
<<

Anoniem186

Bericht 15 Mei 2014 06:12

Re: het nachtperikelen topic

Jans schreef:Beterschap, pineco!

Schattig, Carool!

Ik ben zo blij dat ik niet meer actief mee schrijf hier. Zoon wordt alleen nog rond 05.00 uur eventjes wakker om wat te drinken. Daarna slaapt hij weer lekker verder. We mogen niet klagen dus.


En dit had ik dus NIET mogen zeggen. Zoon is sinds maandag ziek. Hij heeft koorts en is lamlendig. Hij slaapt voor geen meter, zowel overdag niet als 's nachts. Wat een drama zeg.
Ik ben kapot!
<<

Anoniem166

Bericht 15 Mei 2014 06:25

Re: het nachtperikelen topic

Balen, Jans. Het heeft gelukkig wel een reden dat hij slecht slaapt. Hopelijk knapt hij gauw weer op en gaan de nachten weer beter. Ik reageer nog wel op je PM hoor, kom er alleen steeds niet aan toe.

Ik ben ook wel blij dat ik hier niet meer hoef mee te schrijven. Mijn dochter slaapt met enige regelmaat de nacht door en als ze dat niet doet, dan wordt ze één keer wakker en slaapt ze zo weer verder. Echt fijn dit.
<<

Anoniem186

Bericht 15 Mei 2014 06:51

Re: het nachtperikelen topic

Fijn om te lezen, Sanne!
Je bent niet verplicht om te reageren hoor, hoeft niet als je niet wilt. Ik was gewoon benieuwd.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Mei 2014 21:58

Re: het nachtperikelen topic

Oh wat ontzettend fijn om te lezen Sanne, dat ze nu zo goed slaapt! Krijgt ze nog altijd 1 voeding of ben je helemaal gestopt?

Jans, slopend is dat he! Hier ook een beroerde week omdat hij al sinds vorige week vrijdag ziek is. Nu lijkt het stilaan beter te gaan, maar wat ben je dat snel gewend als ze lekker slapen 's nachts (en overdag). Beterschap voor E.!
2012 & 2016
<<

anoniem196

Bericht 28 Jan 2015 02:53

Re: het nachtperikelen topic

Is er een ander topic of slapen alle kindjes netjes door? :D

E. had net een pseudokroep aanval, tijdje in de badkamer gezeten met de douche aan. Ze ligt weer in bed en slaapt bijna.
Voelt ook warm aan, dus denk dat ze morgen een dagje thuis is.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 28 Jan 2015 06:45

Re: het nachtperikelen topic

Nou inderdaad, het is heel lang geleden dat ik gebruik heb gemaakt van dit topic! Mijn zoon wordt 's nachts nog steeds wel wakker, maar op een gegeven moment kon ik niet meer slapen als ik had zitten internetten/forummen. Toen ik daarmee stopte, sliep ik ook steeds beter.

Hie is het nu met je dochter?
L2014 & H2017
<<

anoniem196

Bericht 28 Jan 2015 07:23

Re: het nachtperikelen topic

Ze heeft verder goed geslapen.
Nu even ontbijten en kijken hoe ze zich voelt.
Ik heb liever dat ze vandaag thuis blijft als ze niet helemaal fit is en morgen wel kan als ik moet werken.
<<

Anoniem205

Bericht 28 Jan 2015 09:29

Re: het nachtperikelen topic

Ik mag eigenlijk niet klagen, want zoon is nog piepjong... Maar pffft! Hij slaapt sinds maandag in zijn ledikant, niet ingebakerd (in een winterslaapzak) op zijn zij. Hij gaat er om 10u in, maar vannacht was het 3.12, 4.46 en 5.38 ... Bij die laatste heb ik vriend eruit geschopt en gezegd dat hij een fles moest maken.

Ter illustratie: tot afgelopen zondag sliep hij van 12 tot 6 en daarvoor van 10 tot 5.... Zónder wakker te worden. Maar ik vind het wel fijn hem nu al zonder inbakeren te kunnen laten slapen. Dat scheelt weer afbouwen.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers