Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomervakantie 2016

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Jan 2016 17:22

Re: Zomervakantie 2016

Snirp schreef:Wij hebben nog niet geboekt.
Gaan 2 weken naar Frankrijk, met de tent :)
Willen richting Annecy.


Wij gingen altijd met de tent, en hadden wilde plannen om dat met baby ook te gaan doen maar nu vraag ik me meer en meer af; Huh?! Maar hoe dan, want hij slaapt nog heeeeel veel nachten echt ruk, de hele camping wordt wakker, en en en.. :D We zijn gewend op de bonnefooi te gaan want houden van kleine achteraf campings, midden in de natuur, en die kun je vaak niet online vinden. Hoe doen jullie dat?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Patsy

Bericht 25 Jan 2016 20:04

Re: Zomervakantie 2016

Wij gaan naar Zuid Frankrijk. Mijn man gaat de Mont Ventoux op fietsen voor het goede doel begin september. Onze vakantie is daar omheen geboekt.

Zora, Wij gingen ook altijd op de bonnefooi. Afgelopen jaar zijn we niet echt op vakantie, 2 jaar geleden was de oudste 5 maanden toen we naar Luxemburg gingen, bewust minder ver en geboekt. Dit jaar moeten we dus wel boeken, maar volgend jaar gaan we gewoon weer op de bonnefooi. Waarom zou dat niet kunnen met een baby? Tegen die tijd is T 1. Dan slaapt hij vast beter en daarbij, het risico van huilende kinderen hoort ook een beetje bij kamperen vind ik.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 25 Jan 2016 20:57

Re: Zomervakantie 2016

@Knillis wij gaan eind augugstus begin september naar dezelfde camping. Ben erg benieuwd tegen die tijd hoe het was :)
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 25 Jan 2016 22:20

Re: Zomervakantie 2016

Toevallig vandaag geboekt.
We gaan in september twee weken naar Hof van Saksen in Drenthe.
We zijn vorig jaar geweest en zoon vond het prachtig. Ik was toen net zwanger en kon toen niet alles wat ik wilde doen.

Dit jaar dus lekker over doen en dan met twee kinderen :-).
Zoon vraagt ook al tijden om het huisje met de schapen dus dat zal hij leuk vinden.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Jan 2016 13:48

Re: Zomervakantie 2016

Katrien schreef:Wij gaan naar Zuid Frankrijk. Mijn man gaat de Mont Ventoux op fietsen voor het goede doel begin september. Onze vakantie is daar omheen geboekt.

Zora, Wij gingen ook altijd op de bonnefooi. Afgelopen jaar zijn we niet echt op vakantie, 2 jaar geleden was de oudste 5 maanden toen we naar Luxemburg gingen, bewust minder ver en geboekt. Dit jaar moeten we dus wel boeken, maar volgend jaar gaan we gewoon weer op de bonnefooi. Waarom zou dat niet kunnen met een baby? Tegen die tijd is T 1. Dan slaapt hij vast beter en daarbij, het risico van huilende kinderen hoort ook een beetje bij kamperen vind ik.


Oh het kán vast maar het voelt wel even wat meer als een onderneming dan wat we voorheen deden :D Het hele vrije van de auto volgooien met troep, en maar zien wat je gebruikt, en gaan en staan waar je wil, dat moet iets meer structuur krijgen natuurlijk, dus het voelt meteen al anders. Da's óók prima, maar ik moet daar nog wel een beetje aan wennen haha!

Misschien gaan we nu 1 week in een mooi huisje in Frankrijk, en 1 week kamperen. Beetje van beide :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem173

Bericht 03 Feb 2016 08:08

Re: Zomervakantie 2016

Yes we hebben van de week geboekt :D
Begin juni vliegen we naar los angeles. We gaan 3 weken rondreizen door Amerika! We pakken onder andere yellowstone, grand teton en lassen vulcanic mee, de kustroute naar San Francisco en las vegas.
Heb er zin in :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Feb 2016 10:55

Re: Zomervakantie 2016

Nog niet geboekt.

We zouden eind april 2 weken naar Italië. Met de heLe familie maar mijn moeder is geopereerd aan haar heup dus kan ze niet mee. Nu blijven we thuis zodat mijn man thuis nog wat kan doen voordat de kleine in augustus komt. Daar na gaan we vast nog wel even weg.
2014 2016
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 03 Feb 2016 11:37

Re: Zomervakantie 2016

Uiltje schreef:@Knillis wij gaan eind augugstus begin september naar dezelfde camping. Ben erg benieuwd tegen die tijd hoe het was :)


Uiltje wij zijn er 3 jaar geleden al eens geweest, is ons dus goed bevallen :-) De camping is geweldig voor kleine kinderen, heel goed onderhouden en ze kunnen op blote voeten naar het zwembad lopen bij wijze van spreken. De voorzieningen zijn ook erg goed. Het is echt een hele leuke camping!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Feb 2016 12:05

Re: Zomervakantie 2016

Ik heb nog werkelijk waar geen idee waar onze reis heen zal gaan. Zal ook even afhangen van de financiën, ik denk dat dat de leidraad wel zal gaan worden.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 18 Feb 2016 20:29

Vakantie 2016

Ik ben misschien een beetje vroeg maar wat zijn jullie vakantieplannen voor 2016?

Wij hebben van het jaar Turkije uitgekozen. Heerlijk in september er 12 dagen naar toe :)


Hebben jullie de zomervakantie al geboekt en wat wordt dan jullie bestemming?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Feb 2016 20:51

Re: Vakantie 2016

Er is al zo'n topic. Staat op pagina 2
2014 2016
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 18 Feb 2016 20:52

Re: Vakantie 2016

Daar heb ik dan overheen gelezen sorry!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 18 Feb 2016 20:53

Re: Vakantie 2016

08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 18 Feb 2016 21:27

Re: Zomervakantie 2016

Wij gaan dit jaar naar het Gardameer in Italië. Hebben daar een ingerichte luxe tent geboekt :cheering:

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 20 Feb 2016 14:03

Re: Zomervakantie 2016

Ik ga naar Portugal, vlakbij Lissabon! :cheering:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Feb 2016 16:12

Re: Zomervakantie 2016

Wij willen graag met de auto en een tentje een beetje rondtrekken. Ik ken leuke stukken in Frankrijk maar mn vriend wilt echt niet naar Frankrijk. Nu zijn we een beetje aan het bedenken welke kant we uit willen.
Ik wil eigenlijk graag naar het zuiden vanwege het weer maar miss is naar scandinavië ook wel heel leuk. Hoe is het weer daar in de zomer?
30-04-2017
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 20 Feb 2016 21:24

Re: Zomervakantie 2016

Wij hebben vorige zondag geboekt. Gaan 10 juni, 2 weken, in een huisje van Landal Coldenhove :) Kijk er echt zo naar uit.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 20 Feb 2016 22:12

Re: Zomervakantie 2016

Zora schreef:
Snirp schreef:Wij hebben nog niet geboekt.
Gaan 2 weken naar Frankrijk, met de tent :)
Willen richting Annecy.


Wij gingen altijd met de tent, en hadden wilde plannen om dat met baby ook te gaan doen maar nu vraag ik me meer en meer af; Huh?! Maar hoe dan, want hij slaapt nog heeeeel veel nachten echt ruk, de hele camping wordt wakker, en en en.. :D We zijn gewend op de bonnefooi te gaan want houden van kleine achteraf campings, midden in de natuur, en die kun je vaak niet online vinden. Hoe doen jullie dat?


Wij gaan wel een camping van tevoren boeken.
Wat jij zegt over het huilen 's nachts... Dat zal vast een keer gebeuren. Denk dat we hem er dan gewoon wat eerder uitplukken dan dat we thuis doen :).
En inderdaad, het zal veel meer een onderneming zijn. Zit me nu al af te vragen hoe in godesnaam alles in de auto gaat passen.
Maar heb er aan de andere kant ook echt zoveel zin in! Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden :D
Over 3 weekjes al een weekje op wintersport, ook al zoveel zin in!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Feb 2016 22:19

Re: Zomervakantie 2016

Wat een leuke plannen komen er voorbij!

Arizona, die ingerichte luxe tent klinkt ook goed zeg. Met wat hebben jullie precies geboekt?

Wij willen in mei naar Litouwen, naar Vilnius (de hoofdstad) en Kaunas. Zo'n zin in!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Feb 2016 22:49

Re: Zomervakantie 2016

Snirp, we gaan idd toch maar wat boeken en hopen dat het allemaal net zo awesome is als wat de sites vertellen :) hebben jullie al wat op het oog?

Wij hebben afgelopen zomer een station gekocht dus qua rotzooi meenemen heb ik er alleen maar heel veel zin in :smile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 21 Feb 2016 11:00

Re: Zomervakantie 2016

Afhankelijk van zwangerschap wil ik graag in de zomer (onze zomer) met kerst in Nederland zijn en daarna naar Canada in Februari voor een bruiloft. Maar dat is afhankelijk of ik mag vliegen of niet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9420

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 22 Feb 2016 12:05

Re: Zomervakantie 2016

Zora schreef:Snirp, we gaan idd toch maar wat boeken en hopen dat het allemaal net zo awesome is als wat de sites vertellen :) hebben jullie al wat op het oog?

Wij hebben afgelopen zomer een station gekocht dus qua rotzooi meenemen heb ik er alleen maar heel veel zin in :smile:


Haha wij gingen met onze station naar centerparcs, viel toch nog wat tegen :smile: Maar voordeel is dat ze van de zomer niet meer in de wagenbak hoeft! Wat een groot ding is dat zeg!

Wij gaan 3 weken naar Argeles sur Mer en hebben zelf een caravan gekocht!
⁠♡♡♡
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 22 Feb 2016 12:20

Re: Zomervakantie 2016

Uffe schreef:
Zora schreef:Snirp, we gaan idd toch maar wat boeken en hopen dat het allemaal net zo awesome is als wat de sites vertellen :) hebben jullie al wat op het oog?

Wij hebben afgelopen zomer een station gekocht dus qua rotzooi meenemen heb ik er alleen maar heel veel zin in :smile:


Haha wij gingen met onze station naar centerparcs, viel toch nog wat tegen :smile: Maar voordeel is dat ze van de zomer niet meer in de wagenbak hoeft! Wat een groot ding is dat zeg!

Wij gaan 3 weken naar Argeles sur Mer en hebben zelf een caravan gekocht!


Nou inderdaad, wat een onding is dat! Wij gaan over 3 weekjes op wintersport en nemen sowieso geen wagen mee. Dan zit de achterbak al halfvol...
Misschien nemen mijn ouders hun buggy mee, die ze voor T. hebben. Maar we hopen dat we het afkunnen met de Tula en de slee, hihi.

Zora, wij hebben al wel een camping op het oog, aan de voet van de Mont-Blanc :)
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9420

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 22 Feb 2016 15:51

Re: Zomervakantie 2016

Superlekker op wintersport! Wij zijn dit jaar niet gegaan maar krijg nu iedere dag foto's van mijn zusje en ergens toch wel spijt haha! Ben benieuwd hoe hij de sneeuw gaat vinden, hij zal zijn ogen wel uitkijken!

Gaan jullie met een tent van de zomer?
⁠♡♡♡
<<

Anoniem316

Bericht 22 Feb 2016 17:54

Re: Zomervakantie 2016

Wij zitten nog te twijfelen wat we gaan doen, althans, mijn man zit te twijfelen ;) Ik vind het zonde om om en nabij € 1000,00 uit te geven voor een huurtent als we sowieso van plan zijn om zelf weer een tent te kopen. Dat investeer ik dan liever in een tent. Ik denk dat het het laatste wordt, en dan gaan we met onze eigen tent naar Zuid-Duitsland. Mochten we toch een huurtent gaan doen, wordt het waarschijnlijk Frankrijk.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers