Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is de stomste baan die je ooit hebt gehad?

<<

Anoniem174

Bericht 18 Jan 2016 09:43

Re: Wat is de stomste baan die je ooit hebt gehad?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 26 Jan 2016 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 18 Jan 2016 10:31

Re: Wat is de stomste baan die je ooit hebt gehad?

Ik heb ooit 1 dag in de schoonmaak gewerkt in een fabriek waar alleen mannen werkten. Het uitzendbureau had mij verteld dat ik een kantorenpand moest schoonmaken, maar eenmaal aangekomen bleek ik 's ochtends de hal van het kantoor schoon te moeten maken (een uurtje) en daarna moest ik de fabriek in. Ik vond het verschrikkelijk. Er werd babyvoeding gemaakt, dus overal had je zones waar eerst gedoucht moest worden voordat je de zone mocht betreden. Ik moest al die douches en toiletten schoonmaken en dat was zo smerig, poep zat op de muren af en toe. En de hele dag werd ik nagestaard door al die mannen die er werkten. Ik heb 's avonds nog het uitzendbureau laten weten dat ik niet terug kwam.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers