Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie is er ook gestopt eind juli met de pil?

<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 13 Jan 2016 10:38

Wie is er ook gestopt eind juli met de pil?

Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Kan zijn dat hier al een soortgelijk topic over is, maar ik kon het niet zo gauw vinden, dus vandaar een nieuwe.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 29 jaar, 4 jaar samen met mijn vriend.
In juli was het zover stopte ik met de pil en besloten mijn vriend en ik voor een kindje te gaan.
Elke maand is het weer spannend natuurlijk. En tot nu toe denk ik iedere maand dat ik zwanger ben.. maar tevergeefs.. iedere maand kost het me vrij veel moeite. Ik ben telkens weer verdrietig. Is gelukkig de volgende dag wel weer voorbij. Maar ik wil het gewoon zo graag!
Deze keer voelt het anders. Steken bij de baarmoeder en ineens wat puistjes die ik normaal niet heb rond mijn menstruatieperiode.
Deze week is het de week dat ik ongesteld moet worden.
Iedere maand ben ik rond deze week ook echt heel erg down omdat ik gewoon niet weet wat er komen gaat..
Ik probeer er maar van uit te gaan dat ik ongesteld word.
Er zijn al een boel topics zag ik. Misschien leuk, meiden die ook sinds eind juli bezig zijn om mee te praten hier.
En sowieso wel benieuwd of anderen ook telkens denken dat het ‘raak’ is.

Liefs
Laatst gewijzigd door Sunshine86 op 04 Mrt 2016 17:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem219

Bericht 13 Jan 2016 11:39

Re: Wie is er ook gestopt eind juli met de pil?

Er is een 'voor een kindje 2016' topic waar een hoop meiden in jou situatie mee schrijven, misschien kan je daar eens kijken?

Succes met zwanger worden
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 13 Jan 2016 11:44

Re: Wie is er ook gestopt eind juli met de pil?

Aagje! schreef:Er is een 'voor een kindje 2016' topic waar een hoop meiden in jou situatie mee schrijven, misschien kan je daar eens kijken?

Succes met zwanger worden


Bedankt Aagje!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers