Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verf jij je haar?

<<

Patsy

Bericht 13 Jan 2016 16:51

Re: Verf jij je haar?

Yup. Mahonie of kastanje meestal. Ik verf het zelf. Inmiddels wordt ik grijs (ssst) dus ik houd het goed bij nu.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 13 Jan 2016 16:56

Re: Verf jij je haar?

Fantine schreef:Nee niet meer maar jaren wel gedaan. Bleek dat ik mijn eigen haarkleur eigenlijk heel mooi vind. Dus ik verf het niet meer. Ik word nu wel grijs en wanneer dit echt op begint te vallen ga ik het weer verven.


Dit, alleen zonder het stukje grijs worden. Mijn haar is aardig gemeleerd van kleur dus ik ben wel blij!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jan 2016 16:59

Re: Verf jij je haar?

Dandelion schreef:Ik ga eraan beginnen. Ben nog geen 30 en wordt wit en daar ik niet blij mee! En niet een beetje, echt heel erg veel! Ben zelf donker dus die witte haren vallen heel erg op.

Same here. Ik ben pas 25.

Bummer! :cry:

*Mijn moeder was met 34 jaar (toen kreeg ze mij) al compleet grijs. Dus ik ben bang dat dat ook mijn vooruitzicht is.
<<

Anoniem281

Bericht 13 Jan 2016 16:59

Re: Verf jij je haar?

Ja, 2, 3 keer per jaar. In 't voorjaar highlight ik het, bij/door de kapper. Dan ga ik in de zomer blond of iig lichter en in 't najaar bruin. Chocoladebruin of zo meestal. Soms doe ik 't zelf, maar ik laat 't eigenlijk liever doen.
<<

Elle123

Bericht 13 Jan 2016 17:34

Re: Verf jij je haar?

Ik kreeg mij eerste grijze haar al 10 jaar geleden, er zijn er sindsdien niet veel bij gekomen. Ik laat het meestal 2x per jaar bij de kapper verven en af en toe verf ik zelf. Maar niet echt vaak en ik verf in ongeveer mijn eigen haarkleur, zodat ik ook niet zoveel uitgroei heb. Soms storen die paar grijze haartjes op mij recherslaap (waaorm alleen daar?) me en verf ik weer eens. Ook vaak na de zomer als het er door de zon en water niet meer heel mooi uitziet gooi ik er even een verfje in. Ik koop het bij de kapperswinkel.
<<

Anoniem280

Bericht 13 Jan 2016 17:44

Re: Verf jij je haar?

Fantine schreef:Nee niet meer maar jaren wel gedaan. Bleek dat ik mijn eigen haarkleur eigenlijk heel mooi vind. Dus ik verf het niet meer. Ik word nu wel grijs en wanneer dit echt op begint te vallen ga ik het weer verven.


Zo denk ik ook. Heb af en toe dat ik een wit/grijze haar ontdek.
En die vallen alleen mezelf op.
Ik krijg trouwens altijd de vraag, wanneer ik mijn haar heb laten knippen, of mijn haar geverfd is. Op de een of andere manier lijkt het dan donkerder.
Heb zelf heel donker haar.
<<

Anoniem198

Bericht 13 Jan 2016 18:10

Re: Verf jij je haar?

Ja, verf mij haar al jaaaaren. Door de jaren heen is het ook een stuk donkerder geworden en inmiddels ben ik ook best grijs aan het worden :cry:
<<

Anoniem148

Bericht 13 Jan 2016 18:18

Re: Verf jij je haar?

Yadira schreef:
Dandelion schreef:Ik ga eraan beginnen. Ben nog geen 30 en wordt wit en daar ik niet blij mee! En niet een beetje, echt heel erg veel! Ben zelf donker dus die witte haren vallen heel erg op.

Same here. Ik ben pas 25.

Bummer! :cry:

*Mijn moeder was met 34 jaar (toen kreeg ze mij) al compleet grijs. Dus ik ben bang dat dat ook mijn vooruitzicht is.


Mijn ouders inderdaad ook al vrij jong, beide rond de 30. Mijn broertjes zijn al grijzer dan ik ben dus ik heb het nog getroffen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Jan 2016 18:19

Re: Verf jij je haar?

Ik kleur het nu sinds een half jaar niet meer. Met als gevolg dat ik nu natuurlijk ombre haar heb, het kleurverschil is heel subtiel. Iedereen vraagt of ik het zo gekleurd heb. I.v.m. mijn zwangerschap ben ik ook niet van plan om het nog te kleuren komende tijd.
2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 13 Jan 2016 20:25

Re: Verf jij je haar?

Ja, al jaren ivm grijs worden. Ik ben blond van mezelf en verf/blondeer het in de winter met nr 8 en in de zomer met nr 10. Ik verf altijd zelf.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem250

Bericht 13 Jan 2016 20:31

Re: Verf jij je haar?

Ik heb wat grijze haren. Niet veel, maar ik heb zelf heel donker haar. Ik laat ze dus verven, maar nog niet regelmatig. Je ziet geen grijze uitgroei ofzo. Ik verf overigens al ruim 10 jaar mijn haar lichter.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 13 Jan 2016 20:43

Re: Verf jij je haar?

Al zo'n vijf jaar niet meer. Was jet iedere keer verven beu!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 13 Jan 2016 20:51

Re: Verf jij je haar?

Ik verf mijn haren ook weer sinds een paar jaar. Mijn schoonmoeder doet dat met kappersverf. Ik verander wel eens van kleur maar heb het nu al een tijdje 'hazelnoot bruin'.
Ik verf het trouwens omdat ik mijn eigen haarkleur (asblond/donkerblond) niet mooi vind.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 13 Jan 2016 21:44

Re: Verf jij je haar?

Vroeger wel met regelmaat nu al jaren niet meer. Vind mijn haar mooi genoeg.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Jan 2016 22:19

Re: Verf jij je haar?

Nee, nooit. Ik heb blond haar en vind dat ook bij me passen.
R. 2013
D. 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Jan 2016 23:10

Re: Verf jij je haar?

Ja. Niet drastisch, ik ben donkerblond en verf t meestal mahonie, t gaat dan meer over de gloed er op, of zwart. Blijft niet superlang zitten, dus zie vaak geen uitgroei maar gehele vervaging. Dus eens in de zoveel tijd denk ik weer: ohja ik wil weer verven
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 13 Jan 2016 23:25

Re: Verf jij je haar?

Ik laat het de kapper ongeveer eens in de twee maanden verven: blonde plukjes en donkerblonde plukjes. Ik ben toevallig gisteren weer geweest. Mijn eigen haarkleur is een saaie peper en zoutkleur.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers