Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar laat jij je tandenborstel?

<<

Vivianne

Bericht 12 Jan 2016 18:12

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Teun schreef:Haha yuk, vieze tandenborstels :thumbdown:.

Wij hebben elektrische, met een plastic kapje met ventilatiegaatjes voor over de borstel. Nou moet je dat kapje dus ook af en toe schoonmaken anders wordt het onwijs goor, maar geen gebots met andere tandenborstels! Ze staan op het plankje boven de wasbak.


Deze plastic kapjes heb je ook voor gewone tandenborstels. Misschien is dat een optie?
<<

Anoniem288

Bericht 12 Jan 2016 18:29

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Afbeelding
<<

anoniem213

Bericht 12 Jan 2016 19:32

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Night Owl schreef:Afbeelding

Maar die vriend van Zora is een viezerik, dus dan heeft ze natuurlijk allemaal tandpasta op haar spiegel :banaan:.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jan 2016 19:45

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

hier gewoon bij de wasbak daar zit een rand. Heb een elektrische en haal dan het borsteltje eraf even goed droog maken. Mijn man heeft ook een vieze tandenborstel. Gelukkig heeft die een eigen wasbak
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 12 Jan 2016 22:38

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Wij hebben bamboe accessoires van Ikea, o.a. een zeepdispenser, bamboe opbergbakjes en een tandenborstelhouder.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30271491/

Afbeelding
Heb er inmiddels hele toffe bekers met een grafische print bij staan :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Jan 2016 22:45

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Maar je spoelt je tandenborstel toch af na het poetsen? Wij wel iig. Onze tandenborstels staan gewoon met z'n drieën in een beker op het plankje.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem213

Bericht 12 Jan 2016 23:15

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Spencer schreef:Maar je spoelt je tandenborstel toch af na het poetsen? Wij wel iig. Onze tandenborstels staan gewoon met z'n drieën in een beker op het plankje.

Ja, IK dus wel, maar mijn vriend en ik hebben dus een andere definitie van je tandenborstel afspoelen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Jan 2016 23:33

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Haha gelukkig is dat hier niet het geval. Ik vind het echt ranzig om zo'n aangekoekt ding in je mond te stoppen.
R. 2013
D. 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Jan 2016 12:07

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Dat is het ook Spencer!! Brrrr!

Azi jij mag niet mee doen want jullie hebben individual sinks. Niet eerlijk!! :face:

Night Owl: oeh die dingen vind ik nog best een idee!! Geen botsende tandenborstels iig!!

Carl, ik bedoelde eigenlijk van die dingen speciaal alleen voor tandenborstels!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Geel

Bericht 13 Jan 2016 12:26

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Wij hebben twee eigen bekers, die staan op het plankje boven de wasbak. Wij hebben allebei een andere tandpasta, dus per beker staat er een tube en een borstel in.

Tandpasta is schoohoon ja, maar als je je tanden hebt gepoetst, mengt het nogal met al die bacteriën enzo, ieuwgh. Ik spoel 'm iig altijd goed af en wrijf ook nog altijd even goed met m'n duim heen en weer. En ik wissel dat ding ongeveer elke twee maanden ofzo.

Azi, die badkamer... :love: :love: :love:
<<

Vivianne

Bericht 13 Jan 2016 17:03

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Aziraphale, wat mooi! :love:
Mag ik vragen waar je je badmatjes vandaan hebt?
<<

Anoniem222

Bericht 13 Jan 2016 17:14

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

HAHA ik lees dit nu pas. Wij hebben inderdaad toffe. Deze:
Afbeelding
Afbeelding
En daar zitten ventilatiegaatjes in. Maar ik gooi die dingen wel elke week in de vaatwasser anders worden ze alsnog wat viezig van binnen. En ik wissel elke maand onze tandenborstels om want ik vind vieze tandenborstels ook echt bahhh!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Jan 2016 17:20

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Jaaaa daar ben je! Haha!! Waar komen deze awesomerds vandaan? :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 13 Jan 2016 17:22

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Haha! Ik heb ze bij een cadeauwinkel in Amsterdam gekocht maar als je googelt op tandenborstel olifant of varken dan vind je allerlei webshops die ze verkopen.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 13 Jan 2016 19:25

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Ik was net de folders aan het kijken en moest meteen aan dit topic denken!
Afbeelding
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem273

Bericht 13 Jan 2016 19:30

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Haha Zora :)

Bedankt Geel en Mevrouw Cactus! De badmatjes zijn van H&M Home.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Jan 2016 23:18

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Awesome PiP! Waar?

Harrison: ik ga even olifanten googlen.

Allen, dank voor het meedenken!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem213

Bericht 15 Jan 2016 23:19

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Ik wil nu eigenlijk weer een normale tandenborstel, zodat ik die units van Harrison kan kopen.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jan 2016 22:16

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

In een bakje die op de wasbak staat.
Ze raken elkaar niet en ze worden allebei zowel voor als na het poetsen goed afgespoeld.
<<

Elle123

Bericht 19 Jan 2016 15:36

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Er zijn toch ook van die bekers met een deksel erop met 4 gaten erin? Kun je je borstels in zetten zonder dat ze elkaar raken.
Wij hebben een electrische. Ik heb hem bovenop het spiegelkastje (er zitten plankjes in dat kastje en die zitten te dicht bij elkaar dus hij past niet in het kastje, hij moet rechtop op de lader) en er zit een soort supersonisch schoonmaaksysteem bij, deurtje open, borsteltje erin (passen er 2 in), deurtje dicht en op een knopje drukken. Dan zie je een blauw lampje en wordt je borstel schijnbaar goed gereinigd (vraag mij ook niet hoe! Dat "kastje" is van binnen zilver, denk dat er UV licht brandt tijdens het schoonmaken ofzo?)
in het spiegelkastje hebben we een glas met 2 normale borstels. Die pak ik altijd als ik na het avondeten poets, 's morgens en 's avonds poets ik dan electrisch.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Jan 2016 15:49

Re: Waar laat jij je tandenborstel?

Mijn tandenborstel ligt meestal gewoon los in de keuken. Ik spoel de tandenborstels wel vaak af. Die van de kinderen vaak zelfs met kokend water om alle bacteriën uit te roeien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers