Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

<<

Vivianne

Bericht 11 Jan 2016 01:11

N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

De titel spreekt voor zich. :)
<<

Anoniem281

Bericht 11 Jan 2016 08:06

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Ik appte naar hem:

"Oh! Weer zo'n forumvraag. Nav dat andere topic, of je partner je droomman is. Ben ik jouw droomvrouw? En je hoeft niet t politiekcorrecte antwoord te geven, hoor, ik hou al van je en we gaan al trouwen en we gaan heus nog wel seks hebben enzo ongeacht je antwoord.."

Soort van dus.
En kreeg als antwoord:

"Hahaha!!!

Ik heb nooit een droomvrouw gehad.. Maar als mij gevraagd werd te omschrijven welke karaktereigenschappen iemand moet hebben... "you tick all the boxes" zoals George Calombaris zou zeggen...

Gevoel voor humor, intelligent genoeg en breed geïnteresseerd genoeg om een goed gesprek te voeren maar tegelijk niet altijd even serieus, lief (liever dan je zelf zegt te zijn...) extraverter dan ik ben, in staat mijn minder florrisante kenmerken te verdragen..."
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 11 Jan 2016 14:24

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Ik vrees dat mijn vriend over mij denkt zoals Dora over haar vrouw denkt.
Maar omdat ik een beetje rype 'kop in het zand steken' ben vraag ik het hem nooit.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 11 Jan 2016 15:18

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Ik vraag het net aan mijn vriend, hij zegt dat ie over me droomt dus dat maakt me zijn droomvrouw :eyes:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Jan 2016 15:32

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Haha, toevallig hebben we dit besproken toen we nog niet zo lang samen waren. Wat onze 'eisen' waren en ook dat die eisen ineens minder belangrijk bleken toen we elkaar leuk vonden.

Hij is een borstenman maar vind iets kleinere borsten wel mooier maar nu hij die van mij heeft gezien is hij helemaal om :smile: . Hij wilde graag een vrouw die jonger was dan hij, maar dat was wel min of meer een grapje, ging over risico's op eerder overlijden. En verder graag een vrouw die zelfstandig is en zichzelf financieel kan redden en die verder niet geïnteresseerd was in zijn financiële positie. En hij wilde graag een intelligente vrouw met gevoel voor humor zonder kinderen.

Kortom, op sommige vlakken ben ik echt zijn droomvrouw, ik overtref op sommige vlakken zijn dromen, ik ben jonger, zelfstandig en kan mezelf financieel redden en vind zijn financiële positie eerder lastig dan fijn haha. En verder ben ik intelligent en vindt hij me grappig.

Dat ik toch een kind heb vind hij nu eigenlijk hartstikke leuk, hij is gek op Lu. en verder had hij geloof ik niet zo veel verwachtingen van zijn droomvrouw maar is hij hartstikke tevreden met me.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Jan 2016 17:01

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Qua karakter wel en ook hoe we leven ook als gezin.
Qua uiterlijk heeft hij moeite met hoe mijn lijf veranderd is( los van de zwangerschap ) en hoopt hij dat ik straks weer fanatieker ga sporten, ook grotendeels vanwege mijn gezondheid. Ondanks dat ik dat moeilijk vind om te horen snap ik hem wel en ben ik ook erg gemotiveerd straks weer aan de slag te gaan. Hij houdt zo ook van me hoor maar vind me wel minder aantrekkelijk. Soms pijnlijk anderzijds vind ik hem ook aantrekkelijker als hij strakker in z'n vel zit en vind ik het ook jammer dat hij kaler word
<<

Vivianne

Bericht 11 Jan 2016 19:16

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Carl, Wat een lieve conversatie! Ik kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht.

Zenna, dat lijkt mij pijnlijk. Waarom denk je dat?

Pompoen, wat beschrijf je het mooi en liefdevol.

Banana, haha!

Bolus, dat lijkt mij wel even slikken als hij het zo zegt. Maar ergens begrijp ik het ook wel. Precies wat jij zegt.
Maar ik zou het wel belangrijk vinden dat er nog voldoende genegenheid tussen ons is. En daarnaast blijven werken aan mijn lichaam.

Zenna en Bolus, merken jullie ook dat jullie minder intiem zijn nu jullie vriend je (waarschijnlijk) minder aantrekkelijk vind dan voorheen?

Ik vroeg het net ook aan mijn vriend. Hij zegt niet een droomtype te hebben maar niemand anders te willen dan ik. :heart:
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 11 Jan 2016 19:38

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Mevrouw Cactus schreef:Carl, Wat een lieve conversatie! Ik kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht.

Zenna, dat lijkt mij pijnlijk. Waarom denk je dat?

Pompoen, wat beschrijf je het mooi en liefdevol.

Banana, haha!

Bolus, dat lijkt mij wel even slikken als hij het zo zegt. Maar ergens begrijp ik het ook wel. Precies wat jij zegt.
Maar ik zou het wel belangrijk vinden dat er nog voldoende genegenheid tussen ons is. En daarnaast blijven werken aan mijn lichaam.

Zenna en Bolus, merken jullie ook dat jullie minder intiem zijn nu jullie vriend je (waarschijnlijk) minder aantrekkelijk vind dan voorheen?


Ik vroeg het net ook aan mijn vriend. Hij zegt niet een droomtype te hebben maar niemand anders te willen dan ik. :heart:


Ja dat merk ik zeker maar het heeft denk ik vooral te maken met het feit dat ik me zelf gewoon heel onaantrekkelijk vind.
Ik moet gewoon afvallen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Jan 2016 20:14

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Ik heb het gevraagd;
Na eerst een discussie te hebben gehad over wel of geen antwoord geven deze "domme vraag" was dan uiteindelijk het antwoord (met een kleine zucht van verontwaardiging dat ik het antwoord niet wist)
"Dat ben jij toch!"

Dus :heart:
<<

Vivianne

Bericht 11 Jan 2016 20:31

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Haha Kees, wat lief! En ergens is het ook een domme vraag :razz:

Zenna, denk je dat niet het juist wel fijn is om er met je vriend over te praten? Ook omdat je er zelf ook iets aan wilt doen. Dit zal hij alleen maar kunnen waarderen denk ik? Heb jij uit jezelf ook motivatie om af te vallen of doe je het alleen voor je partner?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Jan 2016 21:06

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

@ mevrouw cactus leuk om te horen is anders natuurlijk maar er is wel intimiteit en veel liefde tussen ons.
Nadat we het besproken hadden gaat t eigenlijk nog beter. Hij gaf ook wel aan dat het hem ook wel opluchting gaf.
Zelf wil hij ook meer bewegen en hij snaait graag( veel meer als ik) dus we hebben een goed gezamenlijk doel om onze levensstijl te verbeteren met name op t gebied van meer sporten en savonds snaaien. Overdag gaat t goed, wil A ook een goed voorbeeld geven en nu met de zwangerschap let ik ook echt goed op
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 11 Jan 2016 21:30

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Mevrouw Cactus schreef:Haha Kees, wat lief! En ergens is het ook een domme vraag :razz:

Zenna, denk je dat niet het juist wel fijn is om er met je vriend over te praten? Ook omdat je er zelf ook iets aan wilt doen. Dit zal hij alleen maar kunnen waarderen denk ik? Heb jij uit jezelf ook motivatie om af te vallen of doe je het alleen voor je partner?


Nou ja ik weet het antwoord gewoon wel. En vind het ook logisch. Ik wil er idd iets aan doen maar heb dat voornemen al zo vaak gehad. Slap maar waar. Maar ik ga weer beginnen!
<<

Vivianne

Bericht 11 Jan 2016 21:54

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Zenna, je kunt het antwoord wel weten. Maar ik krijg het gevoel dat het tussen jullie in staat en het onderwerp een soort taboe is. Dat lijkt mij pijnlijk.

Bolus, fijn dat jullie er wel openlijk over kunnen praten. Het lijkt mij ook dat dat oplucht. En het is prettig dat je er samen een weg in kunt vinden. En nu je partner zelf ook op wil letten kunnen jullie elkaar steunen. Fijn dat er wel voldoende liefde en intimiteit is tussen jullie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Jan 2016 21:55

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Mijn vriend zei dat ik hef meest complete meisje was en daardoor zeer dicht in de beurt kwam. Ik ben ook zijn meisje (zei hij).
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Jan 2016 00:31

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Ik denk het niet. Hij is wel heel blij met en trots op me, maar bij een droomtype denk ik toch meer aan echt een droom en een soort fotomodel achtig plaatje.

Grappig trouwens dat jullie dat allemaal aan je vriend/man vragen. Mijn vriend vindt dat echt meiden geklets, soms kan ik hem wel lekkere vrouwen vragen stellen maar soms heeft hij daar ook echt geen behoefte aan. Ik praat met hem ook niet echt (of zeer zelden) over het forum.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Jan 2016 00:34

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Mijn vriend moest erom lachen en vond het typisch een vrouwenforum vraag haha. Ik weet dat ik zijn type ben omdat we het hier weleens over hebben gehad.
<<

anoniem203

Bericht 12 Jan 2016 00:36

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Droomtype niet maar ik kom wel aardig in de buurt gok ik :)

Ik praat net als Lot ook zelden met hem over het forum en stel dat ik hem deze vraag zou stellen geeft hij mij daar toch geen serieus antwoord op.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Jan 2016 01:11

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Ik vroeg het net: En hij zegt dat ik niet zijn droomvrouw ben.

Want een droomvrouw is niet echt en enkel in een droom, dus fictief. En ik ben echt. Dus ik kan zijn droomvrouw niet zijn. Maar hij droomt dan wel weer over mij :laughcry:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 12 Jan 2016 02:16

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Mijn vriend had het altijd over drankjes die bij elkaar passen. Een biertje past goed met een biertje, maar als je wijn en bier gaat mengen, smaakt dat voor geen meter. Biertje en biertje (of ander dezelfde drankje) past het beste, maar je kunt ook sinaasappelsap en vodka mengen, is ook lekker, maar wel verschillende drankjes. Hij vindt dat wij 2 biertjes zijn, hij denkt niet dat hij gelukkig zou zijn in een mixdrankje relatie, hij zoekt wel echt iemand op dezelfde golflengte, zoals wij 2. Dus qua innerlijk ben ik 100% zijn type. Qua uiterlijk viel hij eigenlijk meer op brunette en ik ben mega blond en hij was een borstenman maar ik heb fijne billen, dus daar is hij nu ook om :P
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 12 Jan 2016 02:37

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Volgens mijn vriend ben ik zijn droomvrouw. Hij droomt ook vaak over mij, ik hoor hem dan praten in zijn slaap. Maar het droomtype is toch echt Chantal Janzen en daar haal ik het echt niet bij. Ik hoef ook niet uit bed als ze wel langskomt, als ze er maar naast mag liggen. Want dat wil hij dan wel weer meemaken. Dat mag. :P
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2016 11:53

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Qua innerlijk wel, absoluut.
Qua uiterlijk ben ik niet zijn droomtype, maar hij vindt me wel mooi en knap en sexy enzo. Dus dat zit wel goed :P
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 12 Jan 2016 16:25

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Mijn man reageerde een beetje hetzelfde als die van Kees. Hij kwam eerst niet meer bij van het lachen en vroeg waar ik die vraag nou weer vandaan had :smile: . Nou na lang aandringen en lief kijken ( :^^: ) dan eindelijk een: 'ja hoor jij bent mijn droomvrouw'. Maar dat klonk errug gemeend, maar niet heus. Later zei hij nog wel dat ik wel echt zijn droomvrouw ben omdat ik lief ben en goed voor hem zorg :thumbup:
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 12 Jan 2016 20:55

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Voor mijn ex-vriend wel. Ongeveer een half jaar geleden zijn wij na 10 jaar relatie uit elkaar gegaan.
<<

Anoniem174

Bericht 13 Jan 2016 09:42

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 18 Jan 2016 10:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Jan 2016 21:09

Re: N.a.v. Ben jij het droomtype van jouw partner?

Ik heb het hem niet gevraagd, maar hij zegt me heel vaak hoe mooi en lief hij me vindt, dus ik denk dat ik best in de richting kom :) Hij is zelf erg lang en vindt het ook fijn dat ik ook lang ben en dat we qua humor en intelligentie heel erg op hetzelfde niveau zitten (vind ik ook heel fijn)! Qua bekende vrouwen heeft hij niet echt één type; hij noemt wel eens vrouwen die hij leuk vindt, maar geen van allen lijken ze op elkaar. Het enige dat ze gemeen hebben, is dat het geen domme gansjes zijn, maar vrouwen met inhoud.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers