Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij weleens drugs gebruikt

<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 10 Jan 2016 19:30

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Heel veel geblowd. Maar geen harddrugs. Wel bijna alles geprobeerd op alcohol gebied.
Maar ligt nu achter me.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 10 Jan 2016 19:34

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Nee, nog nooit. Op alcohol na dan.
Enige wat ik weleens zou willen proberen is blowen. Maar omdat ik ook nog nooit gerookt heb, vind ik dat een beetje eng, ben bang om erg te gaan hoesten bijvoorbeeld. Niet dat dat erg zou zijn, maar blijkbaar heb ik er gewoon geen behoefte aan om me daarover heen te zetten.
<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 10 Jan 2016 19:41

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Ik heb nooit iets gebruikt en er totaal geen behoefte aan. Het medicinaal roken van wiet tegen reuma is waarschijnlijk de oorzaak/trigger geweest van het ontstaan manische depressie en later psychoses bij mijn moeder. Dit is niet goed afgelopen en naast het feit dat ik er sowieso geen behoefte aan heb om drugs uit te proberen, zal ik veel te bang zijn dat dit op mij ook geen goede uitwerking zal hebben.
Maart 2012 September 2014
<<

Geel

Bericht 10 Jan 2016 19:53

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Nee, nog nooit. Geen enkele behoefte aan. Ik houd er niet van als mijn bewustzijn beïnvloed wordt. Ik ben dan ook nog nooit dronken geweest en ik vind narcose ook doodeng.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 10 Jan 2016 19:53

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Nee, alleen alcohol. Maar ik dacht dat ik een van de weinige was.
Ik zou ook echt niet weten hoe ik aan pillen of zo iets zou moeten komen. Lekker beschermd opgevoed haha, maar ik heb er nooit behoefte aan gehad en nu al helemaal niet meer. Ik heb wel ooit (gewone) sigaretten gerookt tijdens het uitgaan, dat vond ik erg stoer haha
<<

Anoniem273

Bericht 10 Jan 2016 20:06

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Overigens ben ik nog nooit dronken geweest en drink ik geen alcohol. Niet uit principe, gewoon geen behoefte aan en ik vind het niet lekker.
<<

Anoniem167

Bericht 10 Jan 2016 20:07

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Nee, nog nooit. Ook nooit gerookt of het geprobeerd. Geen behoefte aan ook eigenlijk.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Jan 2016 20:08

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Nog nooit.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jan 2016 20:31

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Wat zijn jullie allemaal braaf :) Waar overigens natuurlijk niks mis mee is.

Of reageren juist alleen de mensen die nooit drugs hebben gebruikt? (Op blowen na)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 10 Jan 2016 20:36

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Hier ook alleen een keer een jointje geprobeerd. Ik weet wel dat vriendinnen af en toe eens wat gebruiken maar zelf de behoefte niet aan.

Misschien dat het yes publiek gewoon heel braaf is Carrie? In de zin dat het niet een goede afspiegeling is van algehele maatschappij/onze leeftijdsgroep.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem186

Bericht 10 Jan 2016 21:38

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Carrie schreef:Wat zijn jullie allemaal braaf :) Waar overigens natuurlijk niks mis mee is.

Of reageren juist alleen de mensen die nooit drugs hebben gebruikt? (Op blowen na)


Haha, dat vroeg ik me nou ook af!
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 10 Jan 2016 21:46

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Ja heb wel van allerlei dingen gebruikt en geprobeerd ;)
Omdat ik er nieuwsgierig naar was of naar feestjes gingen of thuis met vrienden.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 11 Jan 2016 11:38

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Nee nooit drugs gebruikt of geprobeerd. Ook nog nooit een sigaret gerookt.
Geen behoefte aan gehad ooit ook.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem237

Bericht 11 Jan 2016 11:46

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Carrie schreef:Wat zijn jullie allemaal braaf :) Waar overigens natuurlijk niks mis mee is.

Of reageren juist alleen de mensen die nooit drugs hebben gebruikt? (Op blowen na)
Ik denk het wel want ik reageer bewust niet nu ik al deze antwoorden lees. :wink:
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 11 Jan 2016 11:57

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Hasj en wiet geblowd, maar ik werd er alleen maar slaperig van. Tsja, dat is niet iets dat ik zoek, slapen kan ik zo ook wel :) En voor het overige - wel eens nieuwsgierig naar XTC maar geen idee waar je dat koopt. En van die smartshop dingen, heb ik ook wel eens over gedacht, maar nog nooit gedaan :)
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jan 2016 12:09

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Nee. Ik heb door mijn omgeving een nare periode door meegemaakt en vind het hypocriet om dan zelf dingen te gaan proberen.

Ik vind het wel grappig als mensen zeggen 'Jij wordt vast zo of zo als je drugs gebruikt'. Dan ben ik er soms wel nieuwsgierig naar, maar ik denk niet dat ik het in de nabije toekomst zou proberen.

Ik heb trouwens ook nog nooit een hijs van een sigaret genomen. Vind dat zo intens zonde voor mijn lichaam en heb dat altijd al zo gehad. De drang is ook nooit aanwezig geweest ook niet als vriendinnen het wel probeerde.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 11 Jan 2016 13:48

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Ik heb een keer een jointje gerookt. Maar vond het niet lekker en werd er ziek van haha.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jan 2016 13:55

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Ik heb veel geblowd, tot vlak voor (of in?) mijn studententijd. In mijn alto-puberperiode ook poppers (heetten die dingen zo?), herbals (heetten die dingen zo? Haha!!), uhh lachgas, oh en best een aantal x paddo's. Nooit de 'echte' harddrugs, althans wat men toen harddrugs noemde.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jan 2016 13:56

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Jans schreef:Ik eet vooral taartjes en lekkere dingetjes :angel: dat zijn mijn drugs.


Dat had ik nou nooit achter je gezocht! Haha komt misschien door je avatar en naam :smile:
Laatst gewijzigd door Zora op 15 Jan 2016 22:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2016 13:57

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Ik weet niet of het forum een goede afspiegeling is. Ik heb ook geen vrienden die ooit drugs gebruikt hebben. 1 meisje heeft wel eens wat jointjes gerookt, maar dat is het dan ook.

Ik vind het vooral heel eng. Ik heb m`n broer van zo nu en dan een jointje naar meth verslaafd zien gaan. Afkickkliniek in, en weer uit en weer in en uit. Denk niet dat het ooit weer goed komt. :no:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Jan 2016 14:06

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Haha deels heel herkenbaar Zora! Ik had samen met vrienden ook potjes poppers rond mijn 16e/17e :palm: . Blowen heb ik in mijn studententijd een paar keer gedaan, en herbal 'XTC' ook.

Rond mijn 24e heb ik een paar keer op het punt gestaan om een pilletje te proberen, maar omdat ik in die periode vaak al migraine kreeg van gewoon een avondje stappen met wat drank heb ik het steeds niet gedaan. Ik ben stiekem nog steeds nieuwsgierig, maar zit nu niet meer zo in het wereldje en de behoefte om het te proberen wordt steeds minder.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 11 Jan 2016 14:22

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Blowen vaak. Pilletjes een korte periode wekelijks en coke een aantal jaar tijdens feestjes.

Ik heb al jaren niets van dat meer aangeraakt, ik houd graag de controle in eigen hand. Ik drink zelfs geen alcohol meer.

Ik heb nergens spijt van. Die tijden waren leuk, zo kijk ik er ook op terug.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem281

Bericht 11 Jan 2016 14:32

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Oh ik vind 'gebruiken' zo serieus klinken! Tenminste, ik heb een keer geprobeerd te blowen, maar ging over m'n nek na 't eerste haaltje. Had ik moeten weten, want ik kan ook niet tegen een gewone sigaret, maar goed.. M'n moeder vond 't lullig dat 't niet lukte, dus bakte ze spacecake en dat kon ik natuurlijk wel op krijgen :') Ik vond 't op zich niet heel speciaal, ja, 't was grappig toen ik 't gevoel had dat ik wegzakte in m'n matras, ik geloofde heilig in Charmed (dat was toen op tv) schrok me tering toen onze zwarte poes langs liep enn kreeg lachstuipen toen ik mezelf in de spiegel zag, want ik leek echt 'knetterstoned'. Dus. Daarna ging ik over m'n nek en heb ik 13 uur geslapen.

Verder heb ik wel 's een XTC pilletje geslikt, dat was ook niet heel boeiend en daarom is 't erbij gebleven denk ik.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 11 Jan 2016 14:34

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Nee, heb het altijd engig gevonden.
Vind het soms wel jammer dat ik altijd zo braaf en bang ben geweest. Nu mag ik niks gebruiken ook ivm werk.
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jan 2016 15:05

Re: Heb jij weleens drugs gebruikt

Oh een spacecake. Door de mand gevallen. Dat heb ik wel eens op haha.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers