Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kringloopvondsten

<<

Anoniem309

Bericht 27 Aug 2019 21:10

Re: Kringloopvondsten

Ik wilde er voorheen nogal eens rondneuzen voor paddestoelen- en plantenboeken. Vaak lezen mensen deze nooit, maar ik gebruik ze ontzettend veel om planten en paddestoelen te determineren. De laatste keer een heel groot uitgebreid boek gekocht voor maar €2,-
Ik wil er ook nog een keer heen voor babykleertjes en -spullen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Aug 2019 07:34

Re: Kringloopvondsten

Ik vind het ook erg leuk om door kringloopwinkels te neuzen, vooral voor kinderspeelgoed. Mijn oudste is helemaal fan van puzzelen, dus ik koop dan regelmatig een puzzel voor haar. Hetzelfde met boekjes. Ik kijk ook altijd bij de kinderkleren. Veel originelere spullen altijd dan in de standaard winkels!
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem269

Bericht 28 Aug 2019 09:00

Re: Kringloopvondsten

Ik kon heel weinig in een kringloopwinkel omdat die bij ons best ‘duur’ is maar als ik er ben kijk ik meestal voor leuke prulletjes in huis. Laatst heb ik een vaasje mee genomen voor 1,75.
<<

Anoniem336

Bericht 05 Sep 2019 14:22

Re: Kringloopvondsten

@ Tuttebul, wat leuk zeg! Moet ik het zo zien, dat je geregeld de natuur in trekt om op onderzoek uit te gaan?
Denk wel dat de boeken mbt paddenstoelen lastig te vinden zijn?

@ Nieske, idd he! Heb laatst een oversized sweater gevonden voor de jongste, van één of ander buitenlands merkje, en staat het hem zo leuk. Ik kan daar echt blij van worden, van dat soort vondsten. Voor de oudsten haal ik er altijd Donald Ducks voor 10 cent per stuk. Heb er denk ik nog wel 50 op voorraad. Voor op vakantie, en druilerige dagen...ideaal.

@ Ava, jammer dat die bij jullie zo duur is. Die bij ons in het dorp is ook niet echt leuk. Veel oude meuk, tegen TE hoge prijzen. Vanochtend nog even langs gefietst, maar ook weer met lege handen terug gekomen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 05 Sep 2019 14:52

Re: Kringloopvondsten

Ik ben gisteren weer even wezen neuzen met mijn moeder en ik heb regenlaarzen voor de oudste, een lamaze speelding en een schattig shirtje van feetje voor de jongste. Mijn moeder heeft een bouwpakket van een poppenhuis gekocht voor mijn oudste voor kerst. Zat nog nieuw in de verpakking.

De prijzen zijn hier wel iets duurder geworden afgelopen tijd, maar dat heeft volgens mij ook te maken met dat ze spullen iets beter op waarde kunnen schatten. Twee jaar geleden heb ik er toevallig de ark van de little people gekocht voor 2,75 compleet met alle beestjes en popjes. Nu zie ik soms ook nog little people spul staan en dat is nu toch wel wat duurder, dan is het eerder 5-6 euro voor zo'n set. Nog steeds geen geld eigenlijk voor merk spullen, maar ze zien daar nu wel dat ze iets meer kunnen vragen voor zulke items.
december 2016
juli 2019
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 05 Sep 2019 16:13

Re: Kringloopvondsten

Ik hou van kringloopwinkels en loop er regelmatig wel eentje binnen. Vind de prijzen over het algemeen meevallen maar er zit ook een kleine in een plaats verderop die vrij duur is en voor simpele oude zooi nog best veel vragen..

Ik heb vorige week nog mooie boeken voor dochter gekocht bij de kringloop en ik kijk bijna altijd wel even of ik wat voor in huis zie. Vooral de minder standaard dingen vind ik altijd leuk.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 05 Sep 2019 18:27

Re: Kringloopvondsten

Hier van de week geweest: een jurk voor mezelf, 7 leuke boeken voor de meiden en een puzzelbal van Disney voor €7. Prijzen zijn hier wel laag maar wel wisselend. Alle boeken bijv €1 of 50 cent of je nou een populair/ modern boek hebt of heel oud
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 05 Sep 2019 19:37

Re: Kringloopvondsten

Ik was gisteren even maar was weinig bijzonders hier. Kinderkleding met vlekken erin, daar baal ik altijd zo van!

Wel een setje badspeeltjes gekocht, nieuw in de verpakking.
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Sep 2019 20:08

Re: Kringloopvondsten

Hier zitten dus alleen stomme kringloopwinkels.. allemaal oud spul, sowieso vaak viezig en ook niet echt netjes meer.. en er dan nog relatief veel voor vragen ook ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 07 Sep 2019 19:14

Re: Kringloopvondsten

Ik ben groot kringloopfan, ken ook wel veel verschillende. Het wisselt heel erg wat het aanbod is bij ons in het dorp. Prijzen voor bv playmobil of lego liggen wel heel hoog. Soms wel 50% nieuwprijs.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem336

Bericht 10 Sep 2019 13:50

Re: Kringloopvondsten

Vanochtend een zwaar bijzettafeltje gekocht, welke ik naast het bed wil zetten. Man heeft al een leuk tafeltje aan zijn zijde, ik heb nog steeds een standaard nachtkastje.
Is al wel enigszins gepimpt, maar wil nog wel wat schuren en aflakken.
<<

Anoniem271

Bericht 10 Sep 2019 14:24

Re: Kringloopvondsten

Arwyn schreef:Hier zitten dus alleen stomme kringloopwinkels.. allemaal oud spul, sowieso vaak viezig en ook niet echt netjes meer.. en er dan nog relatief veel voor vragen ook ?


Hier hetzelfde. Voor echt leuke kringloopwinkels moeten wij echt wat verder weg. Daardoor ga ik helaas niet heel vaak. Jammer, want vind het wel erg leuk om op zoek te gaan naar leuke spulletjes.
<<

Anoniem336

Bericht 28 Sep 2019 19:34

Re: Kringloopvondsten

Heb vd week nog een leuk houten plantentafeltje gekocht, en wat leuke kopjes. Hier heb ik de Sjeffie kruidentuintjes van de Plus in gedaan. Ziet er een stuk leuker uit zo :)
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers