Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wie ben jij?

<<

Anoniem148

Bericht 08 Jan 2016 20:24

wie ben jij?

Als je jezelf moet omschrijven, wie ben je dan?

Dit nav een topic in liefde en relatie.

Ik ga nog even nadenken hoe ik mijzelf het beste kan omschrijven.
<<

Anoniem148

Bericht 08 Jan 2016 20:49

Re: wie ben jij?

Hm... Heb nog niet echt kunnen bedenken hoe ik mijzelf moet omschrijven. Laatste jaar ongeveer ben ik erg veranderd door de zwangerschap en de geboorte van mijn zoon.
<<

anoniem203

Bericht 08 Jan 2016 21:15

Re: wie ben jij?

.
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 09 Jan 2016 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vivianne

Bericht 08 Jan 2016 21:53

Re: wie ben jij?

Ik ben Mevrouw Cactus, 25 jaar jong. Bijna 4 jaar samen met mijn grote liefde waarvan wij 1,5 jaar samenwonen. Binnen nu en 6 weken wordt ik voor de eerste keer moeder. Ik heb tot nu toe van een geweldige zwangerschap genoten. Heel weinig klachten, nooit misselijk geweest, geen striae te bekennen, maar 10 kg aangekomen. Lucky me!
Ik kijk heel erg uit naar de bevalling en dan meer naar de tijd die er na komt. De ontmoeting met onze dochter en de start van ons gezinnetje. Ik ben zo benieuwd naar onze dochter, op wie ze lijkt, hoe haar karakter is maar ook hoe mijn vriend en ik ons ontpoppen als ouders. Een spannende maar hele mooie tijd!

Ik ben werkzaam in de zorg als persoonlijk begeleider in een jeugdinstelling van de geestelijke gezondheidszorg. Een geweldige baan waarin ik met veel plezier en passie werk en waaruit ik veel voldoening haal. Soms is het ook zwaar maar ik denk dat ik daar alleen maar sterker van ben geworden en nog steeds word.
Naast mijn werk studeer ik aan de open universiteit. Ik wil mijzelf blijven ontwikkelen, nieuwe kennis vergaren en mijn kennis en vaardigheden blijven uitbreiden.
Momenteel zit ik al een tijdje thuis. In juli 2014 heb ik een ernstig auto- ongeluk gehad waarvan ik erg lang moest revalideren. In februari 2015 ben ik begonnen met therapeutische werkzaamheden maar doordat ik weer geopereerd moest worden was dit van korte tijd. In juli kwam ik er achter dat ik zwanger was. (Ongepland, niet een handige timing maar wel heel erg welkom). Gelukkig reageerde mijn werkgever positief en gunt ze mij deze zwangerschap van harte. Dat was wel een hele opluchting want ik voelde mij best rot en schuldig tegenover mijn werk. Maar soms moeten dingen zo zijn. (Ik werd zwanger door de anticonceptie heen).
Nu zit ik dus in mijn verlof. Ik kijk uit naar de eerste tijd met mijn dochter maar ik heb ook heel erg veel zin om weer te gaan werken. Thuis zitten is eigenlijk zo niet mijn ding.

Naast mijn leergierigheid heb ik nog meer eigenschappen. Ik ben ondernemend, avontuurlijk. Dit uitte ik vroeger door veel reizen in mijn eentje te maken. Ik ben in bijna alle continenten geweest. Ik ben daardoor echt volwassen geworden, heb geleerd op eigen benen te staan en ben dichter bij mijzelf gekomen. Wat ben ik dankbaar dat ik deze ervaringen mee heb mogen maken. Ook een aantal prachtige reizen samen met mijn vriend gemaakt. Dit zijn herinneringen voor het leven!

Als ik vrienden zou vragen mij te omschrijven zouden ze de steekwoorden, Spontaan, betrouwbaar, attent, humor, tikje onzeker, betrokken, lief, optimistisch en ambitieus noemen. Hier kan ik mijzelf ook wel in vinden.
Al voeg ik daar 'nieuwschierig, koppig, chaotisch' er aan toe. Ik ben een ster in dingen vergeten, rond laten slingeren en dubbele afspraken maken. Soms heel vervelend. Maar sinds een jaar werk ik veel met lijstjes en dat helpt mij gelukkig veel om wat meer structuur aan te brengen. Ook heel fijn voor de mensen in mijn omgeving.
Grappig detail is dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan chaos en spanning, dan heb ik de neiging om mij gewoon volledig af te sluiten van alles, en doe ik niets meer. Zelf zal ik ook nooit spanning of chaos opzoeken, geef mij maar rust.
Ook ben ik soms te bezorgd. Ik zie snel beren op de weg en kan mij om veel dingen zorgen maken. Soms zijn die dingen echt veel te klein om bij stil te staan. Een puntje van aandacht.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers