Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

<<

Patsy

Bericht 08 Jan 2016 18:14

N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

N.a.v. het topic van Dandelion vraag ik me af wat jullie partners van jullie geleerd hebben.

Mijn man heeft van mij geleerd om met geld om te gaan.

Ook heeft hij geleerd iets vaker na te denken voordat hij iets doet of zegt (wat niet altijd even goed lukt).
<<

Anoniem148

Bericht 08 Jan 2016 21:21

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Ontspannen, dat lukt nog niet altijd maar we werken eraan!
Geduld hebben, dit wordt met de dag beter.
Praten, hij was echt een gesloten boek!
<<

Vivianne

Bericht 08 Jan 2016 21:49

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Soms wel aan een ander denken. Iets voor een ander doen en niet altijd je eigen weg kiezen. Niet dat hij ontzettend egoïstisch is hoor. Maar meer met kleinere dingen die voor hem niet heel belangrijk zijn en wat hij niet gewend was maar bijvoorbeeld wel normaal waren in mijn familie.

Georganiseerd opruimen en eerder schoonmaken. Hij zou een hele goede huisman zijn qua schoonmaakvaardigheden maar zijn timing was echt slecht. Nu is het gelukkig iets beter.

Minder impulsief zijn. Soms is het leuk. Soms is het handig om eerst na te denken en dan doen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 09 Jan 2016 08:38

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Dat alles een plaats heeft in de kast. Hij doe gewoon de (koel)kastdeur open en gooit het er van een afstand in. Ik heb het graag op een vaste plaats zodat je goed kan zien wat je wel en niet meer hebt.
Verder heb ik hem wel een beetje leren koken. Hij kon al wel koken maar dan smaakloos. Nu kookt hij meer met liefde en smaak.
<<

Anoniem281

Bericht 09 Jan 2016 08:41

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Hebben jullie dat aan je partner gevraagd of denken jullie dat dat is wat hij heeft geleerd van je?

Ik heb t zelf wel aan m gevraagd en hij zegt dat ie meer outgoing is, mondiger en meer kan genieten. Hij zat voor mij vast in een routine, saai, simpel leven met veel werk en ik ben meer van wel zien waar t schip strandt.

Oh en hij leert dingetjes over koken, vindt ie zelf leuk haha.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 09 Jan 2016 09:22

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Mijn man heeft veel nieuwe dingen leren eten door mij. Zijn moeder kookte vroeger zonder problemen 3 verschillende gerechten als haar zoons het niet lusten, terwijl ze het niet eens moesten proeven. Dus ik ben echt heel blij dat hij wel nieuwe dingen wilde proeven toen wij gingen samenwonen, zijn broer lust helaas echt nog steeds erg weinig en dat zou ik wel lastig vinden om mee om te gaan.

Oh, hij heeft ook geleerd om met geld om te gaan en te sparen. Hij heeft nooit schulden gehad, maar toen hij nog thuis woonde, spaarde hij amper.
2012 & 2016
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 09 Jan 2016 10:52

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Opruimen en het huis geen volledige chaos laten worden. Hij blijft het lastig vinden, maar hij is wel een stuk netter geworden. Ook op tijd komen, vroeger kwam hij altijd te laat.

En iets genuanceerder zijn mening geven. Hij was soms wel heel direct, nu probeert hij wel meer rekening te houden met het standpunt van anderen.

Als ik de antwoorden in deze twee topics zo bekijk, dan vullen wij elkaar goed aan.
<<

Anoniem201

Bericht 09 Jan 2016 12:47

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Mijn vriend heeft geleerd meer te vertrouwen op zijn gevoel. Ipv alles analyseren. Hij heeft meer rust in zijn hoofd en lijf daardoor.
Daarnaast heeft hij ook opnieuw leren vertrouwen erop dat ik niet wegloop als het even niet lekker gaat zoals ex wel heeft gedaan.
<<

Vivianne

Bericht 09 Jan 2016 18:44

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Carl schreef:Hebben jullie dat aan je partner gevraagd of denken jullie dat dat is wat hij heeft geleerd van je?

Ik heb t zelf wel aan m gevraagd en hij zegt dat ie meer outgoing is, mondiger en meer kan genieten. Hij zat voor mij vast in een routine, saai, simpel leven met veel werk en ik ben meer van wel zien waar t schip strandt.

Oh en hij leert dingetjes over koken, vindt ie zelf leuk haha.


Dat denk ik, dat merk ik aan hem. Hij is veranderd in die dingen. Maar misschien is het ook aanpassingsvermogen? Ik zal het hem eens vragen.
<<

Anoniem189

Bericht 09 Jan 2016 19:55

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Mijn vriend heeft van mij geleerd hoe hij met mensen over onzinnige dingen kan praten. Hij zegt dat hij dit bij mij heeft afgekeken, maar wil me niet uitleggen hoe ik dat dan precies doe (want heb zelf geen idee). Hij vindt het moeilijk om uit te leggen, maar past het wel toe. Ik moest wel lachen toen ik dit hoorde, want had dit niet verwacht. Ik heb het dus aan hem gevraagd.
<<

Patsy

Bericht 09 Jan 2016 20:34

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Carl, ik heb het hem gevraagd.

Leuk om te lezen, icm het andere topic.
<<

Anoniem236

Bericht 09 Jan 2016 20:55

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Uitslapen. Voordat hij mij kende stond hij altijd om 9.00 op, ook na het stappen. Omdat het zonde zou zijn van de dag.
<<

Vivianne

Bericht 10 Jan 2016 01:50

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Ik heb het gevraagd en alles wat ik zei klopte. :)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 10 Jan 2016 14:13

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Ik heb het hem gevraagd. Hij heeft van mij geleerd om tevreden te zijn met die dingen die je hebt en dat het niet nodig is om altijd meer te willen.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 10 Jan 2016 21:35

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

ik heb t ook gevraagd:

niet te snel oordelen over mensen en situaties
niet te zwart wit- star denken
wat meer sociale vaardigheden
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 10 Jan 2016 23:00

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Ik heb het ook gevraagd :)

Eerst begon hij grappend met: Kastdeurtjes dichtdoen. Hij heeft de gewoonte ze open te laten staan :laughcry:
Daarna kwam hij met een serieuzer antwoord. Dat hij leerde weer herinneringen te maken (dmv foto's bijv.). Vond hij eerst wat onzin, maar ik ben heel erg van foto's en fotoboeken maken en daardoor gaat hij ook weer meer foto's maken, vooral om later terug te kunnen kijken en dan weer daaraan denken en een gevoel oproepen daarbij. Zonde als het verloren gaat.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 10 Jan 2016 23:02

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Wat gezelligheid is (denk ik). Want dat kende die niet echt van huis uit. En toen kwam ik en ik richtte het hele huis in etc. Was hij eerst helemaal niet gewend. Hij wist niet wat hem overkwam.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem221

Bericht 10 Jan 2016 23:46

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Het bijhouden van geldzaken en het dichten van het gat in zijn hand en het hebben van hapjes op de vrijdag- en zaterdagavond.
<<

Anoniem222

Bericht 11 Jan 2016 01:02

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Hahaha, ik vroeg het hem en hij antwoordde: M&M's niet hartig zijn. Hahaha! Hij dacht (doordat hij 5 jaar in het buitenland heeft gewoond van zijn 14e tot 19e) dat hartig "hard" betekende haha. Dus toen ik hem vroeg iets lekkers, hartigs mee te nemen, nam hij M&M's mee.

Meer serieus zei hij: dat hij soms wat dingen wat genuanceerder aan kan pakken.
<<

Vivianne

Bericht 11 Jan 2016 01:11

Re: N.a.v. Wat heeft jouw partner van jou geleerd

Harrison schreef:Hahaha, ik vroeg het hem en hij antwoordde: M&M's niet hartig zijn. Hahaha! Hij dacht (doordat hij 5 jaar in het buitenland heeft gewoond van zijn 14e tot 19e) dat hartig "hard" betekende haha. Dus toen ik hem vroeg iets lekkers, hartigs mee te nemen, nam hij M&M's mee.


:lol:

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers