Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke loopfiets?

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Jan 2016 21:35

Re: Welke loopfiets?

Mijn ervaring is hetzelfde als Liadan! Super degelijk fietsje. Ik woon omgeving Zutphen - Arnhem, beetje uit de richting hè.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Jan 2016 21:40

Re: Welke loopfiets?

Dandelion schreef:Zou ik niet doen lady. Als je ziet hoe hard d nu al gaat, kan je hem tegen die tijd helemaal niet meer bijhouden :D

Idd een prachtig fietsje. Ik vraag overigens bij familie en vrienden rond of iemand iets heeft.

We hebben volgens mij alleen een matras nieuw gekocht, de rest allemaal overgenomen van bekenden dus misschien een fietsje ook ;)



Daar heb je wel een punt :smile: !
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem174

Bericht 08 Jan 2016 21:46

Re: Welke loopfiets?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 26 Jan 2016 13:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Jan 2016 21:51

Re: Welke loopfiets?

Ja die veloretti is wel heel erg prachtig zeg!

Mijn zoontje heeft twee Puky's gehad (in verschillende maten) en die bevielen echt megagoed. Afgelopen zomer kreeg hij een fiets zonder zijwieltjes en die overstap ging top.
#teammaple🍁
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 08 Jan 2016 22:10

Re: Welke loopfiets?

Mijn dochter heeft begin dec. een puky gekregen voor haar 2e verjaardag.
Maar ze durft er nog niet op. Alleen als ik het stuur help vasthouden, maar dat vind mijn rug niet zo lang goed...
Het lukt haar nog niet altijd om de fiets in evenwicht te houden als ze er op zit.

Ik hoop dat het beter gaat in het voorjaar! Nu proberen we het af en toe een stukje in de straat.
Afbeelding
Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 09 Jan 2016 08:02

Re: Welke loopfiets?

Wij hebben deze. Dezelfde als Thunder en Liadan.
Hij is 10inch en toen onze zoon 2 was, paste hij er net aan op. Na even oefenen had hij het zo door.
Hij is nu 4 (en groot voor z'n leeftijd) en nu word hij aan de kleine kant helaas. Want hij gebruikt hem nog wel vaak. Ook z'n zus van 6 gebruikt hem nog wel eens.
De kwaliteit is erg goed, en hij was toen goed te betalen. En 10inch is een van de kleinste en daarom voor deze gekozen.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 09 Jan 2016 16:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 09 Jan 2016 15:46

Re: Welke loopfiets?

Heeft die van kettler luchtbanden? Op de site waar ik wil bestellen staat van niet. Misschien is het veranderd ofzo, zit ook geen ventiel op zie ik.

Ik vind die van kettler toch wel erg leuk, er is ook een leuke blauwe met wit en zwart. Ik twijfel nog even verder :laughcry:
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 09 Jan 2016 16:31

Re: Welke loopfiets?

Hippie schreef:Heeft die van kettler luchtbanden? Op de site waar ik wil bestellen staat van niet. Misschien is het veranderd ofzo, zit ook geen ventiel op zie ik.

Ik vind die van kettler toch wel erg leuk, er is ook een leuke blauwe met wit en zwart. Ik twijfel nog even verder :laughcry:

Haha ik was er van overtuigd dat onze dus luchtbanden had. Even gecheckt maar niet dus :laughcry: .
Maar nog steeds vind ik het een topding :smile:
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 09 Jan 2016 16:42

Re: Welke loopfiets?

Haha, ok, dan weet ik het nu in elk geval zeker! Dan zijn het waarschijnlijk van die zachte kunststof banden en die zijn ook heel fijn, die had A ook op haar loopfiets. Zulke banden of luchtbanden maakt mij verder niet veel uit. Zal sowieso beter zijn dan het keiharde, herrie makende plastic dat hij nu heeft op z'n kleine plastic vierwieler.

Ik neig nu toch wel naar een fietsje van Kettler, van de week de knoop maar eens doorhakken. Zie ook veel leuke houten, maar die zijn vaak of nog echt te hoog, of hebben minder verstelmogelijkheden. De wishbone bike vind ik ook geweldig, alleen een beetje buiten budget helaas.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels