Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te komen?

<<

Anoniem172

Bericht 02 Okt 2013 15:45

Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te komen?

Ik heb op 27 Augustus een pakket kleding verstuurd vanuit Azie omdat ik mijn koffer veel te vol gepropt had :pale: . Ik heb het per boot laten verzenden want per vliegtuig was 25 euro duurder. Inmiddels is het 2 Oktober en is de doos er nog steeds niet maar ik ben het track en trace briefje kwijt (lekker slordig). Heeft iemand wel eens een pakket per boot laten verzenden en zo ja hoe lang deed het er ongeveer over?
<<

Anoniem23

Bericht 02 Okt 2013 16:03

Re: Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te kome

Hoe lang denk je dat het duurt om van Azië naar Nederland te varen :p best lang gok ik.
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 16:04

Re: Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te kome

Ja, ik denk niet dat het heel extreem is als het er minstens 1,5 maand over doet!
<<

Anoniem 3

Bericht 02 Okt 2013 16:06

Re: Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te kome

Ik denk ook dat dat best eens een hele tijd kan duren..
Kun je geen contact zoeken met het bedrijf waarbij je het op de post gedaan hebt?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 02 Okt 2013 17:07

Re: Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te kome

Ligt natuurlijk aan waar het precies vandaan komt, maar kan echt wel even duren. Voor Australie staat 1 tot 3 maanden dacht ik.
Er vertrekken misschien niet elke dag schepen en het is een eindje varen!
<<

Anoniem122

Bericht 02 Okt 2013 17:41

Re: Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te kome

Kan zeker wel 3 maanden duren! Ik heb paar jaar geleden 2x een pakket per boot verzonden, 1 vanuit Maleisië, en 1 vanuit Thailand, de ene was er vrij snel, na 1,5 maand, de ander pas met 3 maanden. Dus ga maar uit van eind november.

Overigens konden wij ook niks met die track and trace hoor.

Hoeveel kilo heb je overigens naar huis gestuurd? Wij konden namelijk vanuit Maleisie maar 10 kilo versturen omdat dat in NL de max scheen te zijn ofzo, maar in Thailand konden we wel 14 kilo versturen, en dat pakket deed er ook langer over en we moesten voor die 4 kilo "overgewicht" vervolgens nog eens bijbetalen :S
<<

Anoniem198

Bericht 02 Okt 2013 18:00

Re: Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te kome

Per boot dan kan je zeker rekenen op 6 tot 8 weken. Voor mijn werk heb ik hier veel mee te maken.
En dan maar hopen dat de container waar jou spullen in zitten niet van de boot valt :wink:
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 02 Okt 2013 18:13

Re: Hoe lang doet een pakket uit Azie erover om hier te kome

De vaar tijd is 4 weken, maar dan ligt het er natuurlijk wel aan of jouw pakketje direct op de boot is mee gegaan.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers