Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Centerparcs erperheide leuk ?

<<

Anoniem145

Bericht 07 Jan 2016 14:35

Centerparcs erperheide leuk ?

Is dit een leuk park om dan met een kindje van 2 heen te gaan ?

Laatst zijn wij naar het heijderbos geweest en daar vonden we echt beide helemaal niks aan en we hadden er spijt van dat we zijn gegaan.

Maar aangezien we het toch wel leuk vinden om een midweekje weg te gaan met ons klein ventje en een huisje dan gewoon het prettigst is twijfelen we toch weer !!

Groetjes rituals.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 07 Jan 2016 14:36

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Erperheide heeft een prachtig zwembad! Leuker voor kinderen dan het Heijderbos. Ze hebben daar ook geloof ik een indoor kinderspeelplaats, al weet ik niet of je daar extra voor moet betalen (lijkt me niet).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem145

Bericht 07 Jan 2016 14:47

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Heijderbos vonden wij echt zo ongelooflijk verschrikkelijk saai maar we hadden ook mega slecht weer verder.

Ik vond dat zwembad ook mega klein is het zwembad bij de erperheide mooier/ leuker ? Vooral ook voor kleintjes ?

En een mooie indoor speel plaats ?

Twijfel ook nog beetje omdat onze ukkepuk dan 2 jaar wordt op de dag dat we gaan of dat wel leuk is. :-)

Ik wilde wel nog via de babybox actie boeken haha scheelt weer iets hoef je verder geen code in te voeren iemand ervaring mee ?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 07 Jan 2016 14:51

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Ja Heijderbos is erg gericht op oudere kinderen (de "extremere" wildwaterbaan, de glijbanen). Erperheide is een park meer gericht op kinderen.

Ben zelf heeeel vroeger in de indoor speelplaats geweest, kan me vaak herinneren dat ik dat leuk vond. De afgelopen keren (dat ik ging zwemmen) alleen naar binnen gekeken, zag er netjes uit.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 07 Jan 2016 14:53

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Wij zijn er geweest toen onze dochter 2 was. Ik vond het een erg leuk park! Hele leuke indoorspeeltuin en mooi zwembad. Wij hadden ook een vip huisje, geboekt via die site van babybox. Wij hebben ons prima vermaakt daar.
<<

Anoniem145

Bericht 07 Jan 2016 15:15

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Dan ga ik het denk ik toch maar doen een midweek was via die speciale site net geen 300 euro met alles erbij en hebben dan een 5 persoons kinder cottage.

Controleren ze dat niet dat je geen bon hebt ?

Landal is tegenwoordig ook erg duur zeg !
<<

Anoniem234

Bericht 07 Jan 2016 15:20

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Ik heb intussen al 4 keer geboekt via die site en heb nooit iets moeten laten zien. Zoiezo als je daar aankomt is alles ook al betaald en krijg je de sleutel gelijk.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 07 Jan 2016 15:22

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Rituals, ik heb voor beide bedrijven gewerkt, maar toch blijft Center Parcs mijn favoriet :)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Wolletje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 14 Dec 2015 19:33

Bericht 07 Jan 2016 21:00

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Ik ben ook dol op CenterParcs. In november zat ik in de Huttenheugte, met kerst in de Eemhof en volgende week ga ik naar de Kempervennen. En dan stop het voorlopig even. Ik ben CenterParcs verslaafd :angel:
<<

Anoniem145

Bericht 07 Jan 2016 22:27

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Maar het heijderbos vond ik echt niks aan vonden jullie dat wel een leuk park dan ?
<<

Wolletje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 14 Dec 2015 19:33

Bericht 08 Jan 2016 16:14

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Rituals schreef:Maar het heijderbos vond ik echt niks aan vonden jullie dat wel een leuk park dan ?


Ik vind het Heijderbos ook niet echt een leuk park. Ik vind het buffetrestaurant niet gezellig en ik heb ook niks met het zwembad. Voor de wilde waterwaterbaan staat me tegen.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 08 Jan 2016 20:32

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Erperheide heeft een hele leuke binnenspeeltuin, met 'ballenkanon'.

Ik vond zelf Meerdal ook erg leuk.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 09 Jan 2016 16:27

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Ja dat ballenkanon is echt leuk, bij ons gingen alle vaders los inclusief mijn man :smile:
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 11 Jan 2016 22:36

Re: Centerparcs erperheide leuk ?

Ik hoor juist van iedereen altijd Hoe geweldig het zwembad bij Heijderbos is.

Ik vond Erperheide leuk, indook speeltuin is niet super groot, maar de kinderen hebben zich goed vermaakt. Zwembad vonden we ook leuk.

Centerparcs vind ik altijd saai, parken stralen niet echt gezelligheid uit, trage bediening.
L 7-10-2011
N 23-5-2013

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo