Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maaltijdbox

<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 06 Jan 2016 07:31

Maaltijdbox

Ik zit er aan te denken om een maaltijdbox te bestellen, maar er zijn er zoveel. Wil graag wat ervaringen.

Wie heeft er wel eens een box gehad en wat vond je ervan?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jan 2016 08:58

Re: Maaltijdbox

Ik denk ik er ook wel eens over na, naar de prijs houdt me nog steeds wel tegen. Als ik zie dat ik ~13 euro per maaltijd voor 2 personen betaal, dan vind ik dat best wel veel. Op zich is de service van het bezorgen en het kan en klare recept wel fijn, maar voor andere boodschappen (bijv. ontbijt) moet je alsnog naar de supermarkt. Ik houd er ook niet zo van om aan een abonnement vast te zitten.

Een vriendin van mij heeft tijden met haar gezin dozen van HelloFresh afgenomen. Die waren daar over het algemeen wel zeer tevreden over.

Ik ben ook wel benieuwd naar andere ervaringen en hoe jullie prijs/kwaliteit ervaren.
08/2018
05/2021
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Jan 2016 09:51

Re: Maaltijdbox

Het lijkt mij eigenlijk niets, ik kies liever zelf wat ik eet. En je moet alsnog naar de winkel voor de overige producten.
<<

Elle123

Bericht 06 Jan 2016 10:07

Re: Maaltijdbox

Wij hebben een paar keer Hello Fresh boxen gehad (de vegetarische). Wij vonden het wel fijn. We hebben vaak weinig tijd om boodschappen te doen en dan is het wel ideal. Wij lusten ook alles dus dat komt dan ook wel goed uit. Het was altijd wel leuk om die doos open te maken en te kijken wat we die week gingen eten. Ik vond het relatief wel duur hoor, je krijgt bv een klein zakje rijst, maar een kilo is dan in verhouding veel goedkoper.
Het enige nadeel vond ik dat er best vaak iets van brood bij zat. Dan was de maaltijd een dike soep met een bijzonder broodje. En ik eet zelf nauwelijks brood, dus wat mij betreft had het wat meer groenten Mogen zijn. Wij eten echt heel erg veel groenten. Ik wil wel eens een andere box uitproberen. AH heeft ze ook (ook wel goede reacties op gehoord) en volgens mij bestaan er ook boxen die speciaal op gezonde voeding gericht zijn.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers