Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiepiraten

<<

Vivianne

Bericht 05 Jan 2016 19:49

Vakantiepiraten

Heeft iemand hier ervaring mee?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 05 Jan 2016 21:00

Re: Vakantiepiraten

Nee dus, nog nooit van gehoord. Ik heb net even gegoogeld wat het was/waar jij naar zocht. Ik zat bij het openen van dit topic hieraan te denken : http://piraten.hobbysite.info/modern.html Dacht een spannend verhaal te lezen over de moderne zeeroverij of jouw plannen voor een reis op een beruchte zeeroute :smile:
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2016 21:02

Re: Vakantiepiraten

Het is de Nederlandse Website van holiday pirates, een soort Website die goede deals verzameld. Ik volg ze op Facebook en ten tijden van vakantie houd ik t actief in de gaten. Nooit mee geboekt zelf.
Let's discover the world together.
<<

Vivianne

Bericht 05 Jan 2016 22:16

Re: Vakantiepiraten

Rapa nui, nee dat bedoel ik niet haha.

Inderdaad dat Marin, ik volg ze ook. Maar heb er nog geen ervaringen mee door echt iets te boeken maar er komen mooie aanbiedingen voorbij. Ik wou mijn ouders graag een reis cadeau doen maar was benieuwd wat de ervaringen waren. Het klinkt soms te goedkoop om goed te kunnen zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2016 22:49

Re: Vakantiepiraten

ze zoeken met name error fares en andere aanbiedingen dus denk dat t het wel klopt hoor
Let's discover the world together.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 05 Jan 2016 23:16

Re: Vakantiepiraten

Onze komende vakantie hebben we geboekt via een aanbieding die we op ticketspy hebben gevonden. Werden daarbij doorgestuurd naar de site van de touroperator dus hoefden niet via ticketspy zelf te boeken.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 05 Jan 2016 23:26

Re: Vakantiepiraten

Het is inderdaad geen boekingssite, mar ze verzamelen aanbiedingen. Het hangt dus af van waar de aanbieding is gevonden of het betrouwbaar is of niet. Maar meestal is het bij een vliegmaatschappij of bekende site (zoals expedia), dus zit het over het algemeen wel goed.
Sommige aanbiedingen lijken wellicht te mooi om waar te zijn, maar je moet ze gewoon goed bekijken. Alle extra kosten worden genoemd, maar soms zit het in ongunstige data of tijdstippen of andere luchthavens (vertrek vanaf Brussel of Frankfurt is niet voor iedereen gunstig, maar voor anderen wel).
<<

Vivianne

Bericht 06 Jan 2016 18:05

Re: Vakantiepiraten

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb intussen een leuke reis geboekt. Met veel zoek en speurwerk naar verborgen addertjes die er niet waren.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 14:56

Re: Vakantiepiraten

En waar gaat de reis naartoe?
<<

Vivianne

Bericht 07 Jan 2016 15:55

Re: Vakantiepiraten

Lissabon!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 16:00

Re: Vakantiepiraten

Oh Leuk! Ben ik eind 2014 geweest. Leuk
<<

Vivianne

Bericht 07 Jan 2016 16:13

Re: Vakantiepiraten

Heb je nog tips die ik kan doorgeven? Helaas ga ik zelf niet mee. Maar de stad staat wel op mijn lijstje.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 16:15

Re: Vakantiepiraten

Pff, een dagje Sintra! Haha, dat was echt gaaf ook. Maar zal thuis eens kijken wat ik kan vinden qua tips.
<<

Vivianne

Bericht 07 Jan 2016 16:52

Re: Vakantiepiraten

Dat ziet er prachtig uit! Is het goed te bereiken met het OV?
Lief van je! Ik ben benieuwd naar tips. :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers