Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TV vragenlijstje

<<

Vivianne

Bericht 05 Jan 2016 14:01

TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden?
Kijk je naar reality shows?
Wie is de mol of expeditie Robinson?
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol?
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen?
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven?
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten?
Wat vind je de beste serie?
Hoeveel series heb je gekeken?
Heb je netflix?
<<

anoniem203

Bericht 05 Jan 2016 14:09

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Desperate Housewives
Kijk je naar reality shows? Alleen Roy Donders heb ik gevolgt
Wie is de mol of expeditie Robinson? Expeditie Robinson
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Kandidaat
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Bekende
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? RTL late night
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? Een show van Jandino
Wat vind je de beste serie? Desperate Housewives, Divorce, GTST en OITNB
Hoeveel series heb je gekeken? Weinig
Heb je netflix? Ja maar die zeg ik deze maand op. Daar kijken we te weinig voor.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 05 Jan 2016 14:16

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden?
Kijk je naar reality shows? Nee, ik kijk sowieso niet zoveel tv
Wie is de mol of expeditie Robinson? Wie is de mol?
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Kandidaat, ik kan niet goed genoeg liegen om de mol te zijn
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Met BN-ers.
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? De wereld draait door
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? The voice
Wat vind je de beste serie? Homeland
Hoeveel series heb je gekeken? Behoorlijk wat, een aantal via tv en een aantal via Netflix
Heb je netflix? Ja zeker, ik kijk meer via Netflix dan live op tv
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 05 Jan 2016 15:17

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Hannibal, Pushing Daisies
Kijk je naar reality shows? Tegenwoordig niet meer omdat we geen televisie abbonement hebben. Keek vroeger wel naar Bobbi Eden: Dubbel D in LA
Wie is de mol of expeditie Robinson? Wie is de mol nog nooit gezien, dus ik ga voor expeditie Robinson
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Kandidaat, ik kan niet goed liegen en bedriegen haha
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Met BN-ers
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? RTL Late night als er een beroemde artiest bij is
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? De show van Dr. Oz
Wat vind je de beste serie? Criminal Minds
Hoeveel series heb je gekeken? Veel
Heb je netflix? Ja
AfbeeldingAfbeelding
<<

Vivianne

Bericht 05 Jan 2016 16:52

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden?
Peking Express.
Kijk je naar reality shows?
Nee. Al heb ik vroeger wel een tijdje naar de bus gekeken. :palm:
Wie is de mol of expeditie Robinson?
Wie is de mol.
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol?
Deze vind ik erg moeilijk. Ik zou een super fanatieke kandidaat zijn en overal voor de volle 100% voor gaan. Maar heel stiekem lijkt het mollen mij ook wel leuk. Juist omdat ik in het dagelijks leven het tegenovergestelde ben van wat een mol als specifieke karaktereigenschappen zou moeten hebben. Het zou een grote uitdaging voor mij zijn.
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen?
Met BN'ers.
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven?
RTL late night show.
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten?
Ik hou van holland. Dat sfeertje lijkt mij zo gezellig.
Wat vind je de beste serie?
Ik kan niet kiezen. Echt niet. Dus een klein lijstje. Six feet under, One three hill, Penoza, Game of thrones, Vikings.
Hoeveel series heb je gekeken?
Ontelbaar veel.
Heb je netflix?
Ja. En ik ben super verslaafd.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2016 16:55

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Uh.
Kijk je naar reality shows? Ja, tenminste shows als Teen Mom en 19 kids and Counting vallen daar ook onder, dus ja.
Wie is de mol of expeditie Robinson? Wie is de Mol?
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Kandidaat
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Onbekende personen
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? Uh.
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? Oprah, en dan die aflevering dat ze cadeautjes uitdeelt. Of bij Teen Mom.
Wat vind je de beste serie? De beste serie, ik denk Fargo.
Hoeveel series heb je gekeken? 53 volgens mijn app.
Heb je netflix? Jup.
<<

Anoniem185

Bericht 05 Jan 2016 19:03

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? As the world turns en Peking express (dankjewel mevrouw Cactus)
Kijk je naar reality shows? Nee.
Wie is de mol of expeditie Robinson? Expeditie Robinson
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? De mol
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Onbekende personen
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? Geen.
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? Geen.
Wat vind je de beste serie? Breaking bad en PLL.
Hoeveel series heb je gekeken? Een stuk of 15
Heb je netflix? Ja.
<<

Anoniem148

Bericht 07 Jan 2016 19:36

Re: TV vragenlijstje

Mevrouw Cactus schreef:Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Ehm... Geen idee
Kijk je naar reality shows? Nope
Wie is de mol of expeditie Robinson? Wie is de mol
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Kandidaat want ik ben erg enthousiast maar kan niet liegen
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Kijk ik niet dus weet niet waar het over gaat.
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? Oprah, speciale aflevering voor mij :p
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? Ook oprah waar ze dan met cadeaus strooit
Wat vind je de beste serie? Grey
Hoeveel series heb je gekeken? Geen idee, teveel
Heb je netflix? Nee want dan krijg ik het huishouden niet meer gedaan ;)
<<

Wolletje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 14 Dec 2015 18:33

Bericht 07 Jan 2016 19:51

Re: TV vragenlijstje

Mevrouw Cactus schreef:Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Ik vond Spel zonder Grenzen echt een geweldig programma. Dat mag van mij wel weer terugkomen.
Kijk je naar reality shows? Niet echt. Het enige wat ik leuk vind is Teen Mom op MTV. Of valt dat niet onder Reality?
Wie is de mol of expeditie Robinson? Ik kijk geen van beide
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Kandidaat
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Geen idee
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? The Tonight Show met Jimmy Fallon
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? The Ellen Degeneres Show
Wat vind je de beste serie? Lost
Hoeveel series heb je gekeken? Lost, That 70's show, 2 and a half man, Criminal Minds, Prison Break. Ik heb ook jarenlang naar GTST gekeken, maar sinds die griet met die opblaaslippen erin zit ben ik er mee gestopt
Heb je netflix? Nee, ik kijk alles via Popcorn Time en ik heb een Kobi box


Ik kijk amper televisie, ik ben meer een filmliefhebber
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:21

Bericht 07 Jan 2016 19:55

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? É.R
Kijk je naar reality shows? Nee
Wie is de mol of expeditie Robinson? Wie is de mol.
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Kandidaat.
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Kijk geen Robinson.
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? Geen een.
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? Geen idee kan zo even niks bedenken.
Wat vind je de beste serie? Code 37, Clan en E.R.
Hoeveel series heb je gekeken? Heel heel veel.
Heb je netflix? Ja en ook videoland.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Jan 2016 09:24

Re: TV vragenlijstje

Mevrouw Cactus schreef:Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Ik kon zelf niet echt wat bedenken, maar ik zag hierboven Peking Expres, dat was wel leuk altijd, maar missen is een groot woord in dit geval.
Kijk je naar reality shows? Nee, verschrikkelijk.
Wie is de mol of expeditie Robinson? Widm
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Mol zijn lijkt me super leuk!
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Ik kijk er nooit naar.
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? Geen idee, kijk ik eigenlijk ook nooit naar.
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? Het is sowieso leuk om een keer een opname mee te maken, maar geen idee bij welk programma dan. Misschien een keer DWDD als ze leuke gasten hebben.
Wat vind je de beste serie? Ik denk Hustle.
Hoeveel series heb je gekeken? Geen idee.
Heb je netflix? Nee, ik zou niet weten wat ik daarmee moet.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jan 2016 09:37

Re: TV vragenlijstje

[quote="Mevrouw Cactus"]Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden?
Broadchurch, Heartbreak High

Kijk je naar reality shows?
Ja, als je Teen mom meerekent.

Wie is de mol of expeditie Robinson?
Widm

Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol?
De mol, al weet ik niet of ik dat lang vol zou kunnen houden.

Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen?
Ik vind sws niks asn dat programma, maar met onbekende mensen zou ik het misschien interessant vinden.

Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven?
rtl late night

Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten?
Dr phil :smile:

Wat vind je de beste serie? De beste serie ooit vind ik heartbreak high haha. Daarna Melrose place. O wacht ik vergeet code37 helemaal. Ik ben fan!

Hoeveel series heb je gekeken?
Niet zoveel, ben niet echt een seriemens

Heb je netflix? Nee
<<

Zero

Bericht 08 Jan 2016 12:49

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Ehm...
Kijk je naar reality shows?Niet vaak. Soms begin ik er aan maar ik blijf nooit lang hangen
Wie is de mol of expeditie Robinson? Ga ik echt niet uit kiezen, is allebei vet!
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Oh, lastig. Ik denk toch kandidaat, ik denk dat ik een bizarre mol zou zijn.
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? Bekende, maar dat is meer omdat je ze dan anders ziet dan je ze kent.
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? RTL Late night
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? Iets met vragen en zo.. een quiz of dingen
Wat vind je de beste serie? Halleluja wat een vraag... ik ben dol op HIMYM, Criminal Minds en Game of Thrones. 3 compleet verschillende dingen dus...
Hoeveel series heb je gekeken? vijfhonderdtriljoenbiljoen min een. Nee, serieus - moet ik dat echt weten? :P
Heb je netflix? Ik zit nu in de gratis maand, had een chromecast gehad voor kerst
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Jan 2016 12:53

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Feuten
Kijk je naar reality shows? Nee.
Wie is de mol of expeditie Robinson? Ik kijk naar geen van beiden, maar als ik zou kijken, dan liever naar Wie is de mol.
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Ik weet niet of ik een goede, onopvallende mol zou zijn, als ik het zou kunnen zijn lijkt dat me wel het leukst.
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? BN'ers.
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? DWDD of Jinek.
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten? Weet ik niet.
Wat vind je de beste serie? Nashville.
Hoeveel series heb je gekeken? Weet ik niet uit mijn hoofd, gewoon gemiddeld. Niet zoveel als sommige mensen hier, maar toch wel redelijk wat.
Heb je netflix? Ja.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 08 Jan 2016 13:09

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden?
Euhh..dan ga ik toch voor de kansloze (maar ook heerlijke leedvermaak) programma's zoals Temptation Island

Kijk je naar reality shows?
Nee

Wie is de mol of expeditie Robinson?
Expeditie Robinson :)

Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol?
Ik zou wel de mol willen spelen!

Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen?
Met BN'ers

Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven?
Ik kijk nooit talkshow's dus ik zou het niet weten..

Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten?
Ik hou van Holland, De jongens tegen de meisjes..dat soort programma's :D

Wat vind je de beste serie?
Nederlandse serie: Celblok H (Al vind ik Penoza en Divorce ook heel goed)
Amerikaans/Engels: Grote twijfels haha ik vind er meerdere goed: Orphan Black, PLL, TVD, TWD, Teen Wolf, Gossip Girl etc etc etc...maar als ik er één moet kiezen dan zeg ik Prison Break!

Hoeveel series heb je gekeken?
Heel veel haha! Ik rond rond de 50 zoiets

Heb je netflix?
Jaa :)
Wat als het lukt
<<

Anoniem291

Bericht 08 Jan 2016 13:32

Re: TV vragenlijstje

Welk tv programma mis je omdat het niet meer word uitgezonden? Geen idee eigenlijk
Kijk je naar reality shows? Nee
Wie is de mol of expeditie Robinson? Kijk allebei niet structureel
Als je meedeed aan wie is de mol. Was je dan liever kandidaat of de mol? Kandidaat
Vind je expeditie Robinson leuker met BN'ers of met onbekende personen? geen voorkeur
Bij welke talkshow zou je graag eens aan willen schuiven? -
Bij welk programma zou je graag eens in het publiek willen zitten?-
Wat vind je de beste serie? Homeland en the blacklist
Hoeveel series heb je gekeken? heeeeeeeeeel veel, kijk bijna nooit tv, maar series.
Heb je netflix? nee

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers