Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geloof jij?

<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 10 Jan 2016 14:41

Re: Geloof jij?

Isolt schreef:
Lady starstruck schreef:Ja ik geloof in het universum. En universele wetmatigheden. Geen God of iets anders. Ik geloof erin dat je gedachte kan sturen op een positieve maar ook negatieve manier. Hetzelfde principe als bidden. Je neemt een paar minuten voor jezelf om te vragen aan "God". Maar eigenlijk is dat de noemer het universum. Bidden is hetzelfde principe. Maar het ligt er maar aan wat voor een kaartje mensen er aan hangen. Ik geloof ook in reïncarnatie en dat ieder ziel zijn eigen pad heeft. Ik neig naar paganisme of wicca. Heb ook van allerlei ritueeltjes (soort van moderne heks). Ik leg ook tarot kaarten, rune en ik pendel.


Wat leuk om te lezen. :)


Haha was even zoeken in dit topic. Maar jij dus ook zie ik :D
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem237

Bericht 10 Jan 2016 14:46

Re: Geloof jij?

Aziraphale schreef:Wat versta je dan onder geloven?

Ik zie dat je al antwoord gaf op de vraag die ik nu wilde stellen. Als je denkt/gelooft/voelt dat er meer is tussen hemel en aarde vind ik dat ook wel ergens in geloven. Maar dat doe je inderdaad niet. :) Het buitenaards leven is dat voor jou buiten onze melkweg of wel daar binnen?
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 10 Jan 2016 15:44

Re: Geloof jij?

Lady starstruck schreef:
Isolt schreef:
Lady starstruck schreef:Ja ik geloof in het universum. En universele wetmatigheden. Geen God of iets anders. Ik geloof erin dat je gedachte kan sturen op een positieve maar ook negatieve manier. Hetzelfde principe als bidden. Je neemt een paar minuten voor jezelf om te vragen aan "God". Maar eigenlijk is dat de noemer het universum. Bidden is hetzelfde principe. Maar het ligt er maar aan wat voor een kaartje mensen er aan hangen. Ik geloof ook in reïncarnatie en dat ieder ziel zijn eigen pad heeft. Ik neig naar paganisme of wicca. Heb ook van allerlei ritueeltjes (soort van moderne heks). Ik leg ook tarot kaarten, rune en ik pendel.


Wat leuk om te lezen. :)


Haha was even zoeken in dit topic. Maar jij dus ook zie ik :D


Jep :D
10-08-2017 ♥
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 10 Jan 2016 16:58

Re: Geloof jij?

Nee ik geloof niet.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem273

Bericht 10 Jan 2016 17:19

Re: Geloof jij?

Forumster schreef:
Aziraphale schreef:Wat versta je dan onder geloven?

Ik zie dat je al antwoord gaf op de vraag die ik nu wilde stellen. Als je denkt/gelooft/voelt dat er meer is tussen hemel en aarde vind ik dat ook wel ergens in geloven. Maar dat doe je inderdaad niet. :) Het buitenaards leven is dat voor jou buiten onze melkweg of wel daar binnen?


Sowieso buiten onze Melkweg denk ik, wellicht ook wel er binnen.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 10 Jan 2016 17:30

Re: Geloof jij?

Lady starstruck schreef:Ja ik geloof in het universum. En universele wetmatigheden. Geen God of iets anders. Ik geloof erin dat je gedachte kan sturen op een positieve maar ook negatieve manier. Hetzelfde principe als bidden. Je neemt een paar minuten voor jezelf om te vragen aan "God". Maar eigenlijk is dat de noemer het universum. Bidden is hetzelfde principe. Maar het ligt er maar aan wat voor een kaartje mensen er aan hangen. Ik geloof ook in reïncarnatie en dat ieder ziel zijn eigen pad heeft. Ik neig naar paganisme of wicca. Heb ook van allerlei ritueeltjes (soort van moderne heks). Ik leg ook tarot kaarten, rune en ik pendel.


Wat houdt dit precies allemaal in? Ben je hier dagelijks mee bezig?
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 10 Jan 2016 19:31

Re: Geloof jij?

Rex schreef:
Lady starstruck schreef:Ja ik geloof in het universum. En universele wetmatigheden. Geen God of iets anders. Ik geloof erin dat je gedachte kan sturen op een positieve maar ook negatieve manier. Hetzelfde principe als bidden. Je neemt een paar minuten voor jezelf om te vragen aan "God". Maar eigenlijk is dat de noemer het universum. Bidden is hetzelfde principe. Maar het ligt er maar aan wat voor een kaartje mensen er aan hangen. Ik geloof ook in reïncarnatie en dat ieder ziel zijn eigen pad heeft. Ik neig naar paganisme of wicca. Heb ook van allerlei ritueeltjes (soort van moderne heks). Ik leg ook tarot kaarten, rune en ik pendel.


Wat houdt dit precies allemaal in? Ben je hier dagelijks mee bezig?

Rex ik leg voor andere mensen inderdaad. Tarot, rune en pendelen kan mensen helpen bij bepaalde levensvragen. Ik doe dit kosteloos. Het is een raadgever geen toekomst voorspeller zoals veel mensen denken. Ik leg meestal elf kaarten in een bepaalde positie NAV iemand zijn of haar foto. En diegene kan zo geholpen worden via zijn of haar levensvraag.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 10 Jan 2016 19:43

Re: Geloof jij?

Wat bijzonder lady starstruck :)
<<

Anoniem286

Bericht 11 Jan 2016 00:16

Re: Geloof jij?

Ik geloof niet, ben ook niet zo opgevoed. Ik vind het wel interessant maar heb je nog nooit ergens in verdiept, misschien komt er een tijd dat ik dit wel ga doen en misschien verander ik dan van gedachte maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
<<

Anoniem237

Bericht 11 Jan 2016 11:48

Re: Geloof jij?

Lady starstruck schreef: En diegene kan zo geholpen worden via zijn of haar levensvraag.

Heb jijzelf ook wel een een reading gehad? Een bron reading ofzo? Dat je weet wat jouw eigen pad en missie is?
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 11 Jan 2016 12:06

Re: Geloof jij?

Forumster schreef:
Lady starstruck schreef: En diegene kan zo geholpen worden via zijn of haar levensvraag.

Heb jijzelf ook wel een een reading gehad? Een bron reading ofzo? Dat je weet wat jouw eigen pad en missie is?

Ja dat was heel erg mooi ook. Ben jij er ook bekend mee?
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem237

Bericht 11 Jan 2016 17:09

Re: Geloof jij?

Edit
Laatst gewijzigd door Anoniem237 op 21 Jan 2016 11:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 11 Jan 2016 19:20

Re: Geloof jij?

Mooi om te lezen forumster. Echt heel bijzonder. Leuk om te lezen dat hier nog veel spirituele mensen zitten.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers