Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wachten op monteur, wanneer bellen?

<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2016 14:35

Wachten op monteur, wanneer bellen?

Gisterenmiddag heb ik naar onze plaatselijke witgoedzaak gebeld omdat onze wasmachine stuk is. Het was een kort gesprek, hij vroeg gegevens en toen; past het morgenochtend? Ik zo ja, prima. Okee tot morgen!

Nou is mijn opvatting van de ochtend best ruim, maar het is nu al half 2 geweest. Ik heb het busje hier wel zien rijden en ik kan me voorstellen dat het weer ze een beetje vertraagd, maar ik heb het gevoel dat ze ons vergeten zijn ofzo. Ik wil ook niet zo`n zeikwijf zijn en direct bellen, maarja.

Wat vinden jullie?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jan 2016 14:36

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Ik vind dat je best nu al kan bellen hoor, zeker vanwege de weersomstandigheden. Ik zou vragen of ze überhaupt wel aan het werk zijn vandaag, omdat het zulk raar weer is :)

♥♥
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 05 Jan 2016 14:38

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Ik zou ook gewoon even bellen.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Jan 2016 14:40

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Ik zou bellen.
Desnoods met een smoes dat je nog een boodschap moet doen en je wilt weten of het nog kan voordat hij komt of daarna (omdat hij er al bijna en). En je wilt de monteur tenslotte niet mislopen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Jan 2016 14:42

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Ik zou ook bellen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem167

Bericht 05 Jan 2016 14:46

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Gewoon bellen! Zeggen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, en je snapt dat het langer kan duren, maar je het dan in ieder geval weet.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2016 14:50

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Nou serieus. Ga nooit naast mensen wonen met dezelfde achternaam. Ze hadden ons gebeld om te laten weten dat de monteurs door het weer niet kunnen komen. Dus ik vroeg naar welk nummer. Blijken ze de buren te hebben gebeld en die namen niet op. Zit ik dus al de hele dag voor jan l*l thuis te wachten.
<<

Anoniem167

Bericht 05 Jan 2016 14:57

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

O, wat lomp zeg!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jan 2016 20:11

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

oh dat is kut zit je voor niks te wachten
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 05 Jan 2016 20:22

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Dat is balen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2016 20:56

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Ja beetje jammer. Hopelijk komen ze morgen, ze hebben nu m'n nummer.
<<

anoniem213

Bericht 05 Jan 2016 21:09

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Yadira schreef:Gisterenmiddag heb ik naar onze plaatselijke witgoedzaak gebeld omdat onze wasmachine stuk is. Het was een kort gesprek, hij vroeg gegevens en toen; past het morgenochtend? Ik zo ja, prima. Okee tot morgen!

Nou is mijn opvatting van de ochtend best ruim, maar het is nu al half 2 geweest. Ik heb het busje hier wel zien rijden en ik kan me voorstellen dat het weer ze een beetje vertraagd, maar ik heb het gevoel dat ze ons vergeten zijn ofzo. Ik wil ook niet zo`n zeikwijf zijn en direct bellen, maarja.

Wat vinden jullie?

Maar dus niet jullie telefoonnummer? Wat gek! Ik snap echt wel dat ze met dat gekke weer niet wilden komen, maar wel heel slordig om de verkeerde persoon te bellen.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2016 21:16

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

June schreef:
Yadira schreef:Gisterenmiddag heb ik naar onze plaatselijke witgoedzaak gebeld omdat onze wasmachine stuk is. Het was een kort gesprek, hij vroeg gegevens en toen; past het morgenochtend? Ik zo ja, prima. Okee tot morgen!

Nou is mijn opvatting van de ochtend best ruim, maar het is nu al half 2 geweest. Ik heb het busje hier wel zien rijden en ik kan me voorstellen dat het weer ze een beetje vertraagd, maar ik heb het gevoel dat ze ons vergeten zijn ofzo. Ik wil ook niet zo`n zeikwijf zijn en direct bellen, maarja.

Wat vinden jullie?

Maar dus niet jullie telefoonnummer? Wat gek! Ik snap echt wel dat ze met dat gekke weer niet wilden komen, maar wel heel slordig om de verkeerde persoon te bellen.

We staan wel gewoon in het systeem als klant. Dus met het adres en de achternaam had hij wel het goede, want hij wist ook precies te vertellen om welke wasmachine het ging. Maar schijnbaar hadden ze geen telefoonnummer van ons. Of ze hadden het telefoonnummer van de buren al eens bij ons neergezet in het systeem, kan ook.

Het is niet de eerste keer dat er zoiets gebeurd hoor. Het schijnt nogal lastig te zijn als er twee mensen naast elkaar wonen met dezelfde achternaam, die toevallig ook nog vader en zoon zijn. Maar goed, op een gegeven moment ga je er een beetje vanuit dat het eindelijk na 5 jaar eens goed komt. :eyes:
<<

Anoniem148

Bericht 05 Jan 2016 23:27

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Haha hier met 3 broers naast elkaar. Gaat ook nog wel eens fout maar vaak is er wel iemand thuis om de tel op te nemen.
Helaas geen tips. Hier komen de rekeningen zelfs verkeerd ;)
<<

Anoniem185

Bericht 05 Jan 2016 23:45

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Maar zeiden je buren dan niet van 'goh even de buren verwittigen'? Die moeten toch ook een vermoeden gehad hebben dat de info niet voor hen was? Of degene die belde, zei die niet van 'oh jullie verwachten helemaal niets, wat raar, even checken?'. Wat een sukkels.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2016 23:58

Re: Wachten op monteur, wanneer bellen?

Nou nee, de buren namen niet op :P. Anders was dat natuurlijk wel goed gekomen, haha.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers