Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Jan 2016 09:23

Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Als je je droom partner qua uiterlijk moet omschrijven, Omschrijf je dan je vriend/man/vrouw of juist het tegenovergestelde?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

anoniem203

Bericht 05 Jan 2016 09:33

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Nee helemaal niet. Ik ben verliefd geworden op zijn innerlijk en zijn uiterlijk kreeg ik er bij. Mijn man is ook wat ouder dan ik ben en als ik zelf mijn eigen droomman qua leeftijd zou mogen beschrijven zou hij een jaar of 3-4 ouder zijn als mij. En qua uiterlijk wat slanker gebouwd en een ander kapsel. Maar hoe dan ook ik ben gewoon tevreden met mijn man en hij is mijn beste vriend. Hij is heel lief voor mij en onze kinderen en dat vind ik veel belangrijker :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2016 09:34

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ja ik houd niet van strakke dunne mannen of mannen met een wasbordje. Dat doet me gewoon niets, of krijg er zelfs nog kriebels van ook. Ik ben bijna altijd gevallen op van die lekkere beren. Houd ik meer van. En een lekker baardje.
En qua karakter, ja, hij is een beetje dominant en arrogant. Houd ik ook wel van. Beetje een alfa mannetje, hard en gedreven, maar wel door het vuur gaan voor z'n naasten en stiekem een zacht ei.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Jan 2016 09:38

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Hij komt heel dicht in de buurt! Lang, niet te smal, pretogen, mooie lippen, nonchalant maar niet te gestyled haar en een paar dagen baardje :love:

Als ik mijn droomman zou omschrijven zou hij wat donkerder zijn (haar, ogen) en misschien een bos krullen hebben.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem281

Bericht 05 Jan 2016 09:39

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Geen idee eigenlijk, heb niet echt een type denk ik! Donker haar vind ik wel mooi, alleen heeft hij bijna geen haar meer :D Z'n lengte is wel perfect en hij heeft een heel mooie bouw. Alleen beetje overgewicht, waardoor-ie een buikje heeft en moobs. Maar z'n rug is zoo mooi, niet te breed of zo, maar gewoon, mooi. Goede armen. 't Past allemaal gewoon.

Z'n ogen zijn mooi en hij heeft een mooie lach en volle lippen, maar ik weet dan weer niet of ik daar echt op gevallen ben of dat ik 't gewoon heel mooi vind haha.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Jan 2016 09:43

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Zelf moet ik ook nee zeggen.
Ik hou meer van echte mannelijke mannen. Iets groter gebouwd, wel slank maar gewoon grover zeg maar en iemand die iets dominater is dan ik.
Enige overeenkomst die mn man heeft is z'n baard en borsthaar haha.

Het grappige is wel dat mijn man en exen juist wel heel erg op elkaar lijken. Beetje nerdy, zachtaardig en iets kalend haha. Blijkbaar past dat toch het best bij me ipv mijn 'droomtype'.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 05 Jan 2016 09:54

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Qua innerlijk zeker weten mijn man, voor de buitenwereld heel zelf verzekerd maar richting mij veel gevoeliger.
Wat betreft uiterlijk had het wel iets gespierder gemogen, maar ik ben zeker niet ontevreden met mijn man. Hij is heel mannelijk en daar houd ik van.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Jan 2016 11:09

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Qua figuur wel. Hij is slank, maar niet te. Lekker gespierd, maar niet te dat het een enorme spierbundel is maar hij is wel goed gevormd en ik kan nog altijd trots zijn dat hij mijn vriend is als ik naar zijn figuur kijk. Zeker omdat hij al wat ouder is, maar hij heeft amper een gram vet aan zich. Zijn gezicht vind ik mooi, maar vooral omdat ik het nu zo goed ken. Ik ken zijn pretoogjes, de manier waarop hij kijkt, zijn volle lippen, maar hij is niet WHOWIE giga knap ofzo. Ik vind zijn neus misschien iets te smal. Maar joh.. het is is mijn vent en ik ben hartstikke gek op hem.

Qua innerlijk vullen we elkaar precies aan, ik ben beter in het denken: hij in het doen. Hij kan goed over zijn gevoelens praten, ik kan soms nogal wat dingen opkroppen. Ik ben handig in de keuken, hij met autos, klussen en alle andere dingen. Hij biedt tegengas als het nodig is, haalt me juist uit mijn schulp als ik dreig erin terug te kruipen, en is lief. In het openbaar plagen we elkaar continue en dan zie ik andere wel eens kijken van 'doe normaal!' maar voor ons is dat de manier. Ik heb dat liever dan iemand die continue aan me loopt te plukken en koetiekoetie doet.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Jan 2016 11:24

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Absoluut ja!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem201

Bericht 05 Jan 2016 11:26

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ik heb geen droomtype. Maar mijn vriend is wel de man waar ik absoluut oud mee wil worden.
Hij heeft de karakter eigenschappen waar ik op val. Hij is erg zorgzaam, lief, begripvol, gevoelig maar tevens ook een denker en over analyseert alles als het hem uitkomt.
Hij is een geweldige papa en zorgt ervoor dat ik mij veilig voel en niks te kort kom.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Jan 2016 11:43

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ik heb niet echt een type eigenlijk...
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 25 Aug 2016 01:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2016 12:36

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Vroeger viel ik altijd op lang, blond en babyfaces. Wel vond ik altijd donker haar wel knapper, maar ik was vooral verliefd op Seth Cohen van the O.C. dat was echt mijn droomman. Nu heb ik een klein, donker harige idioot met een baard. En nu is hij heel cliche mijn droomvent. Al denk ik nog weleens aan seth cohen hoor :wink:
<<

Anoniem174

Bericht 05 Jan 2016 12:46

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 26 Jan 2016 13:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Jan 2016 12:49

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Op dit moment absoluut niet. We hebben -zeldzaam voor ons- ruzie. Dus hij kan van mij de hoogste boom in momenteel :12: .
Laatst gewijzigd door Lady op 05 Jan 2016 14:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jan 2016 12:55

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Huh Lady, bedoel je dan niet dat ie het op dit moment absoluut NIET is? :wink:

Vervelend dat jullie ruzie hebben, hopelijk is het snel weer over!

Ik heb niet echt een droomtype. Ik vind mijn man heel aantrekkelijk maar hij heeft geen beachbody ofzo. Hij is gewoon leuk en lief :heart:

♥♥
<<

Anoniem147

Bericht 05 Jan 2016 13:13

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Qua bouw best redelijk. Hij heeft een koffiefilter figuur (Hello Modepolitie haha) en dat vind ik mooi bij een man. Bredere schouders dan taille. Verder heeft hij ook een goede kont waar ik echt jaloers op ben. Twee van die mooie, strakke bolletjes haha. Qua lengte had er wel een cm of 5 bij gemogen, maar ach als dat alles is.

Qua innerlijk past hij echt heel erg goed bij mij. Eerder waren we heel verschillend qua karakter maar nu groeien we steeds dichter naar elkaar toe. Hij is wat spontaner geworden, regelt best vaak leuke dingen en toont initiatief. Ik ben juist veel rustiger geworden, meer een huismus en veel planmatiger dan jaren geleden. Dat zijn echt eigenschappen die hij altijd al gehad heeft.

Ik moet stiekem bekennen dat ik het wel leuk vind dat hij sportkleding heeft besteld en zelf toch wel iets meer met zijn figuur/sportiviteit bezig wil zijn haha. Ik heb dat natuurlijk altijd al gehad en ik vind het leuk dat we dat nu een beetje kunnen delen en misschien samen een soort doel krijgen ofzo.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Jan 2016 14:16

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ja haha, dat bedoelde ik inderdaad. Weer te snel getypt. Maar inmiddels is het zo goed als bijgelegd en komt hij weer wat meer in de buurt van mijn droomman.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Geel

Bericht 05 Jan 2016 14:20

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Qua karakter helemaal. Zijn uiterlijk vind ik ook heel aantrekkelijk, ik vind z'n gezicht en z'n ogen heel mooi. Het enige wat niet in mijn droombeeld past is dat hij dun is. Inmiddels zie ik het haast niet meer en vind ik het totaalplaatje heel aantrekkelijk. Maar dat was in eerste instantie niet mijn droombeeld. Hij zou zelf ook zwaarder en gespierder willen zijn.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 05 Jan 2016 14:22

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ja!! Ik had heel erg een type (vroeger) en hij past in dat plaatje. Donker, krullend haar en een beetje skeetertype. En niet heel groot. Hoe specifiek wil je het hebben?
Maar inmiddels zijn we ook zo naar elkaar toe gegroeid en allebei ook veranderd, maar hij blijft toch wel mijn droomtype haha. (Misschien min een paar kilootje en als hij nou een keertje naar de kapper zou gaan ipv het zelf te knippen, maar goed, dat past dan weer bij zijn karakter)
Ik denk alleen dat ik momenteel niet het droomtype van mijn vriend ben. Hij verteld me vaak dat hij me mooi vind (35 weken zwanger), maar de hormonen maken dat ik deze zwangerschap niet altijd even lief ben... Arme ziel.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Jan 2016 18:53

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Hij komt best in de buurt eigenlijk! Vroeger viel ik eigenlijk alleen maar op donker haar, maar de laatste jaren is dat veranderd. Ineens vond ik blonde mannen ook leuk. Omdat veel mannen van mijn leeftijd wat kaler beginnen te worden, vond ik mannen met een gemillimeterd kapsel altijd leuk. Vind ik stoer staan. Maar ik hou ook van een goede kop met haar, zonder kale plekken, en dat heeft mijn vriend dus :) Oh en ik hou niet van geschoren mannen en mijn vriend heeft dan ook een fijn baardje. Ik had het liefst een man tussen de 1.95m en 1.99m en guess what? Mijn vriend is 1.97m haha. Hij heeft wel een beetje een buikje en juist heel slanke (maar wel gespierde) benen en ook heeft ie behoorlijke armspieren (maar die zie je alleen als hij ze aanspant). Vind ik wel stoer, die spierballen, maar het is lang niet té gelukkig. Buikje mag iets minder, maar we gaan er allebei weer even tegenaan qua overtollige kilo's.

Qua innerlijk is hij ook heel erg mijn type! Het leukst vind ik dat we dezelfde humor hebben en qua intelligentie heel erg op hetzelfde niveau zitten. Verder is hij heel lief en zorgzaam en hij vindt niks gek of stom.
❤ 7 juni 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Jan 2016 00:06

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Nee :(

On het begin van onze relatie absoluut, maar ik kan er niet tegen dat ze d'r lijf zo verslonst. Een keer een zak chips opentrekken moet kunnen, maar niet iedere avond. Ze is zeker ruim 10 kilo aangekomen als het er niet bijna 20 zijn.
Ze is nooit heel slank geweest en dat hoeft van mij ook niet (maar maar 44/46 bij een lengte van 1.52 is ook niet gezond)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem185

Bericht 07 Jan 2016 00:14

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Volmondig ja. Vanbinnen en vanbuiten.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 07 Jan 2016 11:55

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ja absoluut. Als mannen al wat langer haar hebben vind ik ze al snel leuk. Maar zijn innerlijk is ook heel erg mooi.
10-08-2017 ♥
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 07 Jan 2016 12:23

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Nee, absoluut niet..qua innerlijk en uiterlijk niet..Daarom ga ik de relatie ook verbreken..Kan tot nu toe de moed niet vinden om dat te doen want hij is een enorme goedzak die stapelverliefd op me is..
Lastig!
Etiam tacere est respondre..
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jan 2016 12:27

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ohjee wat sneu D.
Ik zou het wel zo snel mogelijk doen, want het is wel een beetje zielig zo. Maar ik snap dat het erg moeilijk is. Hebben jullie al lang een relatie?
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers