Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 08 Jan 2016 13:54

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Teun schreef:Janne, ik dacht juist iets exotisch te zien bij je man op jullie trouwfoto's!


Ja, als ie een beetje gebruind is, haartjes zitten netjes en zijn baardje is netjes getrimd, dan heeft ie wel wat weg van een exotische meneer. Maar ik "droom" van echt donkere mannen.... :angel: Beetje 50-cent achtig donker, zeg maar... :palm:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 08 Jan 2016 14:31

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ja zeker. Grote, stoere vent met een kale kop en een baard. Hoewel hij nog geen baard had toen wij wat kregen, maar een sikje. Hij is ontzettend lief en zorgzaam, maar niet op een beklemmende manier. Ik weet dat hij voor mij door het vuur gaat, maar hij wil wel dat ik dingen eerst zelf op probeer te lossen. Ik leer van mij af te bijten door hem, hij leert van mij juist tot 10 te tellen.
Hij luistert dezelfde muziek als dat ik luister en rijdt net als ik motor. Muziek en motorrijden zijn twee dingen die heel belangrijk zijn voor mij dus het is fijn dat te kunnen delen. Hij is mijn liefde en mijn maatje.
10.04.17
<<

Vivianne

Bericht 08 Jan 2016 23:48

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ja, mijn vriend is wel mijn droomtype. Ik vind hem zeer aantrekkelijk met zijn donkere haren, subtiele gezichtsbeharing, mooie, sprekende ogen. Al had hij wel iets langer mogen zijn maar goed ik ben ook maar een klein opdondertje.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8170

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 09 Jan 2016 08:33

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ik heb niet echt een droomtype maar ik vind borst- en buikhaar ontzettend sexy en dat heeft hij genoeg!
Hij is, net als ik, iemand met 2 gezichten. Als we weg zijn zijn we druk, spontaan en enthousiast. Zijn we thuis dannzijn we stil en rustig. Ik vind het heerlijk dat hij dat ook heeft!
<<

Anoniem221

Bericht 11 Jan 2016 00:11

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Mijn vriend is zeker mijn droomtype. Zijn uiterlijk is om door een ringetje te halen. Maar ik ben zo ongelofelijk blij met zijn geweldig goede karakter. Hij is mijn geliefde, maar ook zeker mijn beste vriend. Ik kan hele verhalen over hem vertellen, maar hij is gewoon echt het beste wat mij ooit is overkomen. Ik zou ook echt niet weten wat ik zonder hem zou moeten en dat schijnt wederzijds te zijn. :love:
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 11 Jan 2016 10:49

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Mijn vriend is absoluut mijn droomtype. Lang (1.89), brede schouders, 3-dagen baardje en een kaaklijn to die for! :^^:
Maar ik ben ook super blij met zijn innerlijk, hij zegt zelf dat hij nooit had verwacht dat hij nog iemand zou vinden die zo goed bij hem zou passen en zijn 'flaws' zou accepteren.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 11 Jan 2016 20:50

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ja absoluut. Lang haar, krullen en tattoo's, langer dan mij en muzikant. Daar houd ik absoluut van :)
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Jan 2016 21:44

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

[quote="Marni"]Qua bouw best redelijk. Hij heeft een koffiefilter figuur (Hello Modepolitie haha) en dat vind ik mooi bij een man. Bredere schouders dan taille. Verder heeft hij ook een goede kont waar ik echt jaloers op ben. Twee van die mooie, strakke bolletjes haha. Qua lengte had er wel een cm of 5 bij gemogen, maar ach als dat alles is.

[quote]

Dit had mijn post kunnen zijn, alleen zijn lengte is hier prima :) Verder is hij wel wat jong (qua type droomman dan), ik val eigenlijk op wat oudere mannen en mijn vriend is 2 jaar jonger dan ik. Verder verzorgt hij zich goed (vind ik echt heel belangrijk), sportief, goed ontwikkeld, positief en heel sociaal en zo kan ik nog wel even doorgaan :palm:
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Jan 2016 00:14

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ja! Ik vind hem echt een lekkerding en vind het leuk dat ik ook van anderen hoor dat hij aantrekkelijk is. Goede bouw, en leuke kop. Maar ook qua persoonlijkheid is hij echt mijn type. Dezelfde humor dn interesses, ik ben super blij met hem!
<<

Anoniem181

Bericht 12 Jan 2016 23:13

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 22:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 18 Jan 2016 10:48

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Qua innerlijk is hij wat ik al jaren wenste: zachtaardig, lief, serieus, heel veel gemeenschappelijke interesses. Hij is wel wat netter dan ik, ik ben zelf vrij chaotisch. maar daarin vult hij mij dan wel weer aan.
Qua uiterlijk is hij wel iets anders dan de vriendjes die ik tot nu toe had. Hij is slank, terwijl ik meest op iets stevigere (maar niet dikke) mannen viel, maar eigenlijk kan ik dan nu wel erg waarderen, hij heeft een mooi figuur en het is ook weer niet zo dat hij zo dun is dat je hem bij wijze van spreken weg kunt blazen. Hij heeft een heel lief gezicht en mooie ogen, is wel wat kalend en als zijn (krullende) haar wat langer wordt, dan staat het alle kanten op. Ik ben blij met hem.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jan 2016 13:46

Re: Is jouw vriend(in)/man/vrouw jouw droomtype?

Ik heb niet echt een specifiek typ waar ik op val. Maar ben bij m'n vriend in eerste instantie wel op zijn uiterlijk gevallen.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers