Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Extreem weer, bij jullie ook?

<<

Anoniem177

Bericht 07 Jan 2016 23:29

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Ja hier ook!! En vanmiddag leek het alsof mijn autoruit een enorme kras had, bleek gewoon ijs te zijn gelukkig maar echt een dikke vette laag op de auto, niet normaal
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 07 Jan 2016 23:44

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Hier hoor ik nu ook de plakkaten naar beneden vallen, wat een kabaal!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 07 Jan 2016 23:47

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Het dooit!! :) Ik ben zo blij! Hihi op naar schone straten, postbezorging en veilig verkeer
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Jan 2016 00:06

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Hier is alles weggesmolten, hoera! Morgen alles weer normaal, oudste naar school, heerlijk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Vivianne

Bericht 08 Jan 2016 01:01

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

De ijsbanen verdwijnen en veranderen weer in veilige wegen. :cheering:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Jan 2016 03:08

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Morgen lekker wandelen in de regen! :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Jan 2016 07:06

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Yes, bijna alles is weg! Phieuw! Gister toch maar boodschappen gedaan. Nou dat was gewoon de wagen ergens een zetje heen geven, voeten recht erachter, en gewoon hopen dat alles de goede kant op glibbert :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 08 Jan 2016 10:47

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Enige jammer Is dat het vannacht opnieuw glad kan worden :(
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jan 2016 10:49

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Rose. schreef:Enige jammer Is dat het vannacht opnieuw glad kan worden :(

Zo gaat dat in de winter toch?? Ben blij dat het eindelijk weer eens wat vriest. Toen ik net m`n rijbewijs had moest je de hele winter opletten. Nu al een 2-3 jaar niet meer. Mis dat echt.

Niet dat ik gladheid leuk vind. Maar winters weer wel.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Jan 2016 10:53

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Toen ik net naar buiten keek, was bijna alles weggesmolten Woohoo!
<<

Anoniem137

Bericht 08 Jan 2016 11:07

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Toch jammer datallesbijna weg is. Ik ga morgen naar Groningen, had me best leuk geleken :)
<<

Anoniem193

Bericht 08 Jan 2016 11:09

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Ik hou van de winter. Ik begrijp dat het echt vervelend is zoals afgelopen dagen de wegen helemaal bevroren waren en je gewoon niet de straat op kon.
Maar kou en sneeuw, ik hou er echt van.

Zoon was gisteren boos op de regen. Hij zei: "de regen verpest de winter, ik wil de winter weer terug".
<<

Vivianne

Bericht 08 Jan 2016 11:22

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Ik hou ook van sneeuw, sneeuwpoppen maken, schaatsen (al kan ik dat niet meer voorlopig), een goed excuus om warme chocolademelk te drinken, wandelingen maken in de sneeuw. Een muts op je hoofd en een dikke warme sjaal om je nek. I love it. Maar die gladheid. Brr, kunnen we dat overslaan?

Maar wwl eens met Yadira. Ik vind het ook erg jammer dat er de afgelopen jaren bijna geen sprake van winter is geweest.
<<

Anoniem237

Bericht 08 Jan 2016 11:38

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Keet. schreef:Toch jammer datallesbijna weg is. Ik ga morgen naar Groningen, had me best leuk geleken :)
Wat had je precies leuk geleken dan? Dat je via Zwolle Drenthe in wilde proberen te komen maar dat daar echt tig ongelukken zijn gebeurd omdat er toch mensen de weg op moesten ondanks de laag ijs op de weg en de ijzel op de auto ramen? Ik vind het echt niet jammer dat het weg is, ben blij dat ikzelf en m'n naasten geen ongeluk hebben gehad.
<<

Anoniem137

Bericht 08 Jan 2016 11:45

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

We gaan met de trein.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Jan 2016 11:47

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Forumster schreef:
Keet. schreef:Toch jammer datallesbijna weg is. Ik ga morgen naar Groningen, had me best leuk geleken :)
Wat had je precies leuk geleken dan? Dat je via Zwolle Drenthe in wilde proberen te komen maar dat daar echt tig ongelukken zijn gebeurd omdat er toch mensen de weg op moesten ondanks de laag ijs op de weg en de ijzel op de auto ramen? Ik vind het echt niet jammer dat het weg is, ben blij dat ikzelf en m'n naasten geen ongeluk hebben gehad.


Het lijkt me logisch dat ze het niet leuk vindt als er tig ongelukken zijn gebeurd, maar dat ze gewoon doelt op het winterse weer en dito landschap.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem137

Bericht 08 Jan 2016 11:51

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Susan schreef:
Forumster schreef:
Keet. schreef:Toch jammer datallesbijna weg is. Ik ga morgen naar Groningen, had me best leuk geleken :)
Wat had je precies leuk geleken dan? Dat je via Zwolle Drenthe in wilde proberen te komen maar dat daar echt tig ongelukken zijn gebeurd omdat er toch mensen de weg op moesten ondanks de laag ijs op de weg en de ijzel op de auto ramen? Ik vind het echt niet jammer dat het weg is, ben blij dat ikzelf en m'n naasten geen ongeluk hebben gehad.


Het lijkt me logisch dat ze het niet leuk vindt als er tig ongelukken zijn gebeurd, maar dat ze gewoon doelt op het winterse weer en dito landschap.

Ook dat inderdaad. Ik sta niet de horlepiep te dansen omdat de gladheid zoveel ellende meebrengt, als je dat soms dacht. Ik hou van extreem weer, van de leuke kanten die het meebrengt, en dat het openbare leven op z'n gat ligt. Het idee dat zoiets als het weer het openbare leven kan ontwrichten. Maar dat er ongelukken gebeuren, wees gerust, dat vind ik echt niet grappig of leuk.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jan 2016 12:05

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Alle ijs is weg, dik boven nul en het zonnetje schijnt. Ik vind het wel fijn het 'normale' leven kan weer beginnen!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem177

Bericht 08 Jan 2016 12:09

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Woohooo gisteren was het nig een ijsbaan hier(schaatsende kids) en alles is nu weg. Zonnetje is er nu en een mooie blauwe heldere lucht
<<

Anoniem237

Bericht 08 Jan 2016 12:13

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Het lijkt me logisch dat ik dat niet bedoel maar ik zou het echt heel raar vinden als je gewoon naar Groningen was gegaan als het hier zo'n chaos was.
<<

Anoniem137

Bericht 08 Jan 2016 12:15

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Forumster schreef:Het lijkt me logisch dat ik dat niet bedoel maar ik zou het echt heel raar vinden als je gewoon naar Groningen was gegaan als het hier zo'n chaos was.

Waarom? Ik was met de trein en bus gegaan, als die (beperkt) rijden is het toch mijn keuze? Die rijden echt niet als ze reizigers niet veilig naar hun bestemming kunnen brengen.
edit: ik ga overigens niet naar Gronjngen zodat ik code rood met eigen ogen kon aanschouwen. We gaan op familiebezoek en dat stond toevallig al gepland.
Laatst gewijzigd door Anoniem137 op 08 Jan 2016 12:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem237

Bericht 08 Jan 2016 12:15

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Keet. schreef:Waarom? Ik was met de trein en bus gegaan, als die (beperkt) rijden is het toch mijn keuze? Die rijden echt niet als ze reizigers niet veilig naar hun bestemming kunnen brengen.
Ze reden hier ook niet.
<<

Anoniem137

Bericht 08 Jan 2016 12:16

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Jeetje. Vrolijkerd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Jan 2016 12:17

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Keet. schreef:Jeetje. Vrolijkerd.


Nou inderdaad. 'Echt heel raar' nog wel. Dat is toch gewoon ieders eigen keuze/risico?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem237

Bericht 08 Jan 2016 12:21

Re: Extreem weer, bij jullie ook?

Klopt! :)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers