Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij?

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Jan 2016 23:44

Wat doe jij?

Je wilt rechtsaf slaan met de auto en staat nu op de baan om rechtdoor te gaan. De baan om rechtsaf te gaan begint eerst met een stukje busbaan wat overloopt in de baan om rechtsaf te gaan. Je staat voor een rood stoplicht op de baan om rechtdoor te gaan maar wil rechtsaf, naast je ligt de busbaan.

1 Je maakt een overtreding, je rijdt een paar meter over de busbaan en komt vervolgens op de baan om rechtsaf te slaan (misschien heb je dan dus eerder groen).
2 Je wacht totdat de baan om rechtdoor te gaan groen heeft, rijdt 3 meter door en gaat dan pas op de baan om rechtsaf te slaan.
<<

Anoniem185

Bericht 05 Jan 2016 00:28

Re: Wat doe jij?

1 vooral in belgie. Heb deze situatie vaak als ik naar de uni rijd. Ik pak altijd de busbaan :laughcry:
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 05 Jan 2016 02:56

Re: Wat doe jij?

Hangt geheel van de situatie af. Als ik erge haast heb en ik zie dat het stoplicht naar rechts al op groen gaat dan ga ik wel.
Maar anders wacht ik wel netjes.
Oh en hangt van de drukte verder af en of er geen bussen in de buurt zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jan 2016 07:18

Re: Wat doe jij?

Afhankelijk van de drukte achter mijn pakt ik wel of niet stukje busbaan. Als ik hiermee de doorstroom verbeter graag zelfs
Anders krijg e achter je ook ee chaos.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 05 Jan 2016 08:44

Re: Wat doe jij?

Ik denk dat ik een stukje busbaan zou pakken. Wij hebben hier zo'n stuk met verdrijvingsvlak. Daar stopt het ook altijd helemaal op. Ik kies dan voor een stukje verdrijvingsvlak.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Jan 2016 09:06

Re: Wat doe jij?

1.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jan 2016 09:28

Re: Wat doe jij?

Ligt aan de drukte en of de stoplichten rood of groen zijn. Als het rechtdoor druk is en het stoplicht daar op rood staat, terwijl rechtsaf op groen staat, pak ik de busbaan. Als allebei de stoplichten groen zijn dan wacht ik tot ik zonder de busbaan te betreden naar rechts kan en als het stoplicht rechtdoor op groen staat en rechtsaf op rood dan wacht ik ook.

♥♥

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers