Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het heftigste wat je hebt meegemaakt in je leven?

<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2016 23:37

Wat is het heftigste wat je hebt meegemaakt in je leven?

Vertel..
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 10 Jan 2016 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 04 Jan 2016 23:41

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Pfff ja het heftigste.. Moeilijk! Natuurlijk de hersentumor die vorig jaar bij mijn moeder werd ontdekt, dat was super heftig. Gelukkig allemaal goed afgelopen. Wat ik ook heel heftig vind, is mijn paniekstoornis/agorafobie. Ik had nooit, maar dan ook nooit kunnen bedenken hoe heftig het is om zoiets te hebben. Om zo bang te zijn om de deur uit te gaan, naar de winkel te gaan, in de trein, noem maar op. Dat is echt niet voor te stellen als je het nog nooit gehad hebt.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jan 2016 00:02

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

De ziekte van mijn zus.

Maar ook mijn bevalling, emotioneel gezien.

En de dood van mijn pony, toen ik 17 was. Dat heeft er behoorlijk ingehakt.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 05 Jan 2016 00:06

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Mijn depressieve jaren, gecombineerd met sociale fobie en nog meer psychische ellende.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Jan 2016 00:20

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Heftig Scandic, heb je dat al lang? Zit je nu hele dagen thuis (icm met therapie denk ik?), of kan je wel korte uitstapjes maken en heb je wel uitzicht om de fobie onder controle te krijgen? Ook een duidelijk idee/oorzaak waar het vandaan komt? Als je niet wilt antwoorden prima hoor. Ik heb een paar weken paniek gehad om de deur uit te gaan vanwege darmklachten en dat vond ik al best heftig, ik voelde me nergens veilig behalve thuis. Sterkte :hug:

Mijn heftigste moment is denk ik de bijna-scheiding van mijn ouders (klinkt heel stom nu) en mijn depressie.
<<

Anoniem177

Bericht 05 Jan 2016 02:38

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

* weg
Laatst gewijzigd door Anoniem177 op 05 Jan 2016 22:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Jan 2016 07:06

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Dat het gebouw waar ik werkte voor mijn bijbaantje tot op de geond afbrandde.

En binnen een maand tijd: eind van een relatie van 2,5 jaar, de stap nemen om met mijn studie te stoppen en afscheid nemen van onze hond.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 05 Jan 2016 07:18

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het overlijden van mijn opa en oma binnen 3 maanden tijd.
En dan vooral de euthanasie van mijn opa.
<<

Anoniem321

Bericht 05 Jan 2016 07:59

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het overlijden van mijn beppe aan moeders kant, het eerste sterfgeval dat ik ooit meemaakte en dan ook zo dichtbij.

De periode dat ik gestalkt werd door een ex. Heel onwerkelijk en beangstigend.

De periode vlak na de scheiding van mijn ouders. Toen heeft mijn moeder flink in de put gezeten en dat heeft mij enorm aangegrepen.

In positieve zin mijn bevalling.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 05 Jan 2016 08:03

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het overlijden van mijn schoonvader op relatief jonge leeftijd.

De vruchtbaarheidsbehandelingen van afgelopen jaar. Ik denk er afgelopen week best veel aan, ik ben in 2015 ruim 40x in het ziekenhuis geweest en heb 8 behandelingen gehad (6xIUI, IVF, ICSI). Ook vind ik het erg confronterend dat vrouwen in mijn omgeving soms al voor de tweede keer zwanger zijn in deze periode, terwijl wij nog steeds met lege handen staan.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Jan 2016 08:16

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

De euthanasie van mijn ex schoonvader toen ik 20 was en het jaar ervoor waarin ik dagelijks voor hem zorgde.

En m'n vader die 3x een hartinfarct gehad heeft en 1x echt op het randje lag.
Laatst gewijzigd door Ooh La La! op 05 Jan 2016 09:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 05 Jan 2016 08:52

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het overlijden van mijn moeder, spoedkeizersnede en het overlijden schoonvader (alles in 1,5 jaar tijd)
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 05 Jan 2016 09:11

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het overlijden van mijn moeder en - al weer een aantal jaar geleden - een doodsbedreiging.
<<

anoniem203

Bericht 05 Jan 2016 09:15

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Mijn postnatale depressie periode na de bevalling van de oudste.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jan 2016 09:22

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Helaas heb ik heel veel familieleden en vrienden/kennissen verloren. Ik vind het heel heftig dat ik mijn vader op zo'n jonge leeftijd (ik was twee) ben verloren, maar de gebeurtenis an sich heb ik niet echt meegekregen omdat ik nog zo jong was.
Het heftigste vind ik denk ik nog steeds het totaal onverwachte overlijden van mijn oom. Hij was pas 54 geworden (drie dagen voor zijn overlijden). Op vrijdag heeft hij nog een wandeltocht gelopen in Apeldoorn en op zaterdagochtend kreeg hij ineens een hartstilstand. Hij was vrijgezel en woonde nog bij mijn oma thuis. Mijn oma belde in paniek naar mijn moeder en mijn moeder had mij de telefoon gegeven (ik was toen 15 en woonde dus ook nog thuis) om oma aan de praat te houden terwijl de ambulance eraan kwam, zodat mijn moeder ook snel naar oma kon gaan.
In de tijd dat mijn moeder onderweg was hoorde ik de ambulance aankomen en de broeder tegen oma zeggen dat ze niets meer voor mijn oom konden doen. Mijn oma is toen zo hartverscheurend gaan krijsen. Ik kan dat geluid nog zo voor de geest halen, hartverscheurend.

♥♥
<<

Wolletje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 14 Dec 2015 19:33

Bericht 05 Jan 2016 09:44

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het auto-ongeluk van mijn man en het overlijden van een dierbaar familielid.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Jan 2016 10:22

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

@ Lot: ik heb het nu ruim 1.5 jaar, maar in het begin was het niet zo heftig. Ben al die tijd wel blijven werken, al was dat wel super moeilijk. Op een gegeven moment had ik thuis ook paniekaanvallen, dus hele dagen thuis zitten ging het probleem ook niet oplossen. In het begin ging ik bijna nergens naartoe, inmiddels door therapie kan ik weer een beetje de deur uit, al is het vaak wel met mijn vriend erbij en doe ik alles op de fiets, lopend gaat nog niet. Door veel te oefenen (en door EMDR) zou het steeds beter moeten gaan, maar het is een lange weg..
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 05 Jan 2016 10:27

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het overlijden van mijn vader.
10-08-2017 ♥
<<

Patsy

Bericht 05 Jan 2016 10:31

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het ziek worden en overlijden van mijn moeder. Vooral haar laatste dagen waren erg heftig.

De bevalling van de oudste.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jan 2016 10:35

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Ziek zijn van mijn vader.

Kinderwens

Auto ongeluk wat ik gehad heb. Nog dagelijks last van
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 05 Jan 2016 11:59

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het overlijden van mijn moeder. Eigenlijk hetzelfde als wat Katrien schrijft...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem244

Bericht 05 Jan 2016 12:13

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Toen ik 12 was heeft mijn moeder een hartinfarct gekregen, dit is kantje boord geweest en heeft veel indruk op mij gemaakt.

Verder afgelopen 8 maanden; de scheiding en al het gedoe er omheen; agressie van ex, bedreigingen, scheldpartijen en vooral het onveilige gevoel.
Daarnaast 1,5e maand geleden op een hele lullige manier genaaid op m'n werk waardoor ik nu bezig ben met rechtsbijstand
Deze hele periode afgelopen maanden is gewoon ronduit klote
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 05 Jan 2016 12:16

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Wat een heftige gebeurtenissen allemaal, dikke knuffel voor iedereen!

Zelf heb ik misschien een aanranding meegemaakt toen ik 19 was.. heb tot de dag van vandaag nog spijt dat ik geen bloedtest heb laten doen/aangifte heb gedaan de volgende ochtend.
Laatst gewijzigd door Briggy op 05 Jan 2016 14:22, in totaal 2 keer gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Jan 2016 12:20

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

Het uit elkaar gaan met mijn man, mijn vader die drie maanden later overleed, daarna de afwikkeling van de scheiding en de twee jaar daarna iedere dag met angst rondlopen omdat ik niet wist wat er kon gebeuren. Pas nu merk ik de invloeden en kom ik goed tot rust., Dat vind ik fijn om te merken :-).

Overigens heeft die periode me ook veel sterker gemaakt hoor, dus het is niet alsof ik nu huilend in het hoekje zit van 'oohhh wat was ik zielig'. Nee, het waren extreme omstandigheden maar nu is er weer rust en dat vind ik fijn :-)
<<

Anoniem174

Bericht 05 Jan 2016 13:01

Re: Wat is het hefstigste wat je hebt meegemaakt in je leven

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 18 Jan 2016 10:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers