Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Green Happiness

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 04 Jan 2016 23:37

The Green Happiness

Nog meer meiden hier die met het boek bezig zijn? Ik heb het boek besteld, dus nog niet begonnen. Ben heel benieuwd!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2016 00:55

Re: The Green Happiness

Wat is het voor boek?
<<

Anoniem237

Bericht 05 Jan 2016 15:21

Re: The Green Happiness

Ik heb het boek niet maar ken de filosofie van de Green Happiness wel. Het is niet mijn ding, veganistisch. Ik eet echt niet elke dag vlees maar kaas en eieren vind ik te lekker en gezond om te laten liggen.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 05 Jan 2016 16:17

Re: The Green Happiness

Het doet mij een beetje denken aan de meiden van Tone it up. Heb even kort de website bekeken, maar ik vind 50 euro wel erg duur voor het boek.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Jan 2016 19:57

Re: The Green Happiness

Ik denk niet dat het op Tone it up lijkt Briggy, TGH is gericht op voeding en minder op sporten.

Morgen ga ik beginnen! Heb al heerlijke 'bounty'lolly's gemaakt, m'n lunch staat in de koelkast en ga straks alvast m'n ontbijt klaarmaken. Best leuk om wat meer tijd in je eten te stoppen. Ik denk dat ik het vlees/vis niet ga missen, misschien de eieren/melkproducten wel. Ik denk ook niet dat ik na die 50 dagen veganistisch blijf eten, maar vegatarisch misschien wel. Ik ben gek op groenten en fruit dus dat scheelt wel een hoop! Als ik uit eten ga neem ik vaak uit mezelf al de vega gerechten omdat daar zo lekker veel groente in zit.
<<

Anoniem198

Bericht 10 Jan 2016 21:41

Re: The Green Happiness

Ik heb het E-book en kook er regelmatig uit.
Ik vind het nog lastig om het helemaal te volgen maar dat is wel mijn streven.
De manier van eten sta ik helemaal achter. Alleen hoeft het voor mij niet helemaal vegetarisch/veganistisch te zijn.
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 10 Jan 2016 22:03

Re: The Green Happiness

Ik had hier nog niet van gehoord. Zou het heel graag willen lezen omdat ik zo goed als vegan eet. Wat recepten zouden zeer welkom zijn haha! Maar belachelijk dat dat zo duur moet zijn.
Jammer, denk dat veel mensen het hierdoor laten liggen.
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Jan 2016 23:50

Re: The Green Happiness

Ik wil best wat receptjes voor je plaatsen hoor als je dat wilt? Dan plaats ik de dingetjes die ik maak :)
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 11 Jan 2016 19:33

Re: The Green Happiness

Nou heel erg graag!!!

Hoe is je eerste dag gegaan?
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Jan 2016 17:14

Re: The Green Happiness

Dag 1 ging super, vandaag ook. Heb al zoveel lekkere dingen gegeten :-) En totaal geen honger ook. Heb wel wat moeite met genoeg water drinken, is zo koud nu in de winter (thee telt niet mee).

Zal later als ik m'n boek bij de hand heb even wat receptjes plaatsen!
<<

Anoniem173

Bericht 12 Jan 2016 17:17

Re: The Green Happiness

Ik ben echt zo nieuwsgierig wat je eet. Veganistisch kan ik me echt amper wat bij voorstellen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Jan 2016 17:39

Re: The Green Happiness

Nou als tussendoortje heb ik al drie keer een bountylolly gegeten. Ik heb er zelf geen lolly's van gemaakt, maar dat kan wel. Ze zijn zo lekker!

Afbeelding

En als ontbijt twee dagen dit, hedl handig dat je meteen voor twee dagen maakt.

Afbeelding

Sorry ik kreeg de foto niet gedraaid! :nopompom:
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 12 Jan 2016 22:00

Re: The Green Happiness

Die lolly klinkt echt goddelijk :love:

Wat fijn dat het je zo goed af gaat. Water drinken vind ik met dit weer ook moeilijk. Ik dwing mezelf om elke keer als ik in de keuken ben een glas te drinken. Dat helpt wel. En niet al te koud water!

Dank je voor het recept. Zit nu op de laptop dus dat leest wat lastig, kijk zo even via mijn telefoon!
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Anoniem198

Bericht 12 Jan 2016 22:45

Re: The Green Happiness

Voor wie wil, ik wil het ebook wel doorsturen
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 13 Jan 2016 20:57

Re: The Green Happiness

Victoria schreef:Voor wie wil, ik wil het ebook wel doorsturen


Dat zou ik heel erg graag willen! Ik pm je mijn mailadres :)
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jan 2016 12:38

Re: The Green Happiness

Toevallig heb ik gisteravond een heleboel instagramfoto's bekeken van mensen die dit volgen.
Het triggert mij wel, maar de stap van alles eten wat ik wil tot volledig vegan is mij wat groot. Ook wil ik mijn man niet weer confronteren met wijzigingen in mijn eetpatroon.
Blijf het wel interessant vinden. Dus ik ga in ieder geval mijn ontbijt en lunch vegan maken. Deed ik al veel, dus die stap is niet heel groot.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 19 Jan 2016 09:51

Re: The Green Happiness

Scandic schreef:Dag 1 ging super, vandaag ook. Heb al zoveel lekkere dingen gegeten :-) En totaal geen honger ook. Heb wel wat moeite met genoeg water drinken, is zo koud nu in de winter (thee telt niet mee).

Zal later als ik m'n boek bij de hand heb even wat receptjes plaatsen!


Wat goed dat je eraan bent begonnen! Ik zat er over te twijfelen maar ga nu voor de Amber albarda manier, iets minder heftig haha. ik geef nogal snel op dus moet echt iets kiezen waarbij ik het volhou.

Tip voor water als je geen thee ' mag' of dus niet mee telt. Gewoon kokend water dus geen thee zakje! In begin erg wennen maar lekker, vooral met schijfje citroen erin!

Succes :thumbup:
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Jan 2016 10:52

Re: The Green Happiness

Thnx voor de tip Poeke, ik ga het proberen! Gisteren echt een dipje gehad, avondeten was niet lekker en had zo'n trek in chocola! Brownie-ijs genomen :redface: Maar ik ben ook wel een beetje zielig, ga van blaasontsteking naar ongesteld naar weer blaasontsteking nu :( Zit nu weer aan een ontbijtje, een speltcroissant en een groene smoothie. Hopelijk verdwijnt m'n lekkere trek weer naar de achtergrond. En anders ga ik maar weer gezonde kokoskoekjes bakken vanmiddag haha.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 20 Jan 2016 10:42

Re: The Green Happiness

Ow balen Scandic!
Het is echt afkicken hoor! Miss volgende keer ipv brownie ijs een stukje pure chocolade? Dat is mijn sinner altijd :smile:
Al zou ik nu ook wel een bakje B&J opkunnen hmmm..
Succes met je blaasontsteking!
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jan 2016 11:15

Re: The Green Happiness

Of ipv brownie ijs wat nice -cream maken?
Bevroren banaan even mixen en naar smaak cacao of kaneel of ander (bevroren ) fruit toevoegen.
<<

Anoniem275

Bericht 20 Jan 2016 11:27

Re: The Green Happiness

Het gaat voor mij te ver om helemaal het green happines te volgen, maar ik vind het wel leuk om eens recepten te proberen, beetje variatie zeg maar.
Nou had ik laatst pompoenkoekjes gemaakt, ik dacht dat het vast niet lekker zou zijn, maar dat waren ze wel! :)
<<

Anoniem154

Bericht 20 Jan 2016 15:20

Re: The Green Happiness

Alibi schreef:Of ipv brownie ijs wat nice -cream maken?
Bevroren banaan even mixen en naar smaak cacao of kaneel of ander (bevroren ) fruit toevoegen.



Inderdaad,. Ik doe geregeld vlak voor het eten 2 bananen in de vriezer, en rond 19.30 haal ik de banaan eruit, plus hand vol diepvriesaardbeien, even iets meer op temperatuur laten komen en staafmixer erdoor. Soms wat cacao nibs (of heel pure chocolade) erover, of een beetje kokosrasp. Echt heel lekker, zelfs mijn man is overstag.
<<

Easiepeasie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 22 Jan 2016 12:47

Bericht 22 Jan 2016 14:30

Re: The Green Happiness

Hey, wat leuk dat hier een topic over is!
Ik volg The Green Happiness al een tijdje op Facebook. Vind het allemaal heel interessant klinken.
Of ik voor eeuwig en altijd veganist zou willen worden, dat betwijfel ik ;)
Maar denk dat het programma me ook veel waardevolle dingen kan opleveren.
<<

Anoniem198

Bericht 22 Jan 2016 15:32

Re: The Green Happiness

Victoria schreef:Ik heb het E-book en kook er regelmatig uit.
Ik vind het nog lastig om het helemaal te volgen maar dat is wel mijn streven.
De manier van eten sta ik helemaal achter. Alleen hoeft het voor mij niet helemaal vegetarisch/veganistisch te zijn.


Alleen voor actieve leden wil ik dit doen. Niet als je net vandaag een account hebt aangemaakt.
Ik heb er ook gewoon voor moeten betalen.
<<

Easiepeasie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 22 Jan 2016 12:47

Bericht 22 Jan 2016 17:32

Re: The Green Happiness

Oh, zo was het ook niet bedoeld hoor (om te profiteren)! Kwam je berichtje toevallig tegen :)
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers