Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar heb jij je auto verzekerd?

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Jan 2016 12:53

Re: Waar heb jij je auto verzekerd?

Via een tussenpersoon lopen volgens mij bijna alle verzekeringen via NH1816. Op jaarbasis is dacht ik mijn auto WA+ voor 220 euro verzekerd.

Overigens is Interpolis vaak niet de goedkoopste (eerder de duurste) ook al zit je bij de Rabobank zoals ik. Het verzekeringsgedeelte staat los daarvan. Ik ken iemand die daar zakelijk zijn auto's (heel wagenpark) had verzekerd en die is overgestapt naar een andere maatschappij en dit scheelde hem duizenden euro's op jaarbasis.

Nog een nadeel van Interpolis wat wij hebben ondervonden is dat je niet zomaar kunt overstappen als schade hebt gereden zoals mijn vriendin. Het zou namelijk veel goedkoper zijn als haar auto ook bij de NH1816 zou komen net zoals de andere verzekeringen, maar Interpolis doet erg moeilijk over de schadevrije jaren en het overstappen daarin. Dat je eerst een jaar schadevrij moet rijden voordat je mag overstappen want doe je dat eerder val je harder terug of zo...
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 23 Jan 2016 22:24

Re: Waar heb jij je auto verzekerd?

Voor de meiden die bij Onna Onna zitten: ze gooien er een flinke duit bovenop als je je nieuwe polis krijgt! Informeer even bij ze wat het je gaat kosten zodat je misschien al op zoek kan naar wat anders. Ik zat heel toevallig op hun facebook en zag daar een berichtje staan van iemand, dus ben ik gaan informeren bij ze.

Als voorbeeld mijn polis: ik betaal nu € 42,10 voor een citroen c3 uit 2014 met 6 schadevrije jaren, all risk en schade inzittenden. Vanaf juli ga ik met 7 shadevrije jaren voor hetzelfde € 57,25 betalen :wtf:

Iemand toevallig ervaring met Inshared? Deze komt er nu voor mij het voordeligst uit als ik de polissen bekijk.
Afbeelding
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jan 2016 23:21

Re: Waar heb jij je auto verzekerd?

Ik heb net een nieuwe polis (december) bij Onna Onna, ik betaal minder dan het jaar ervoor. Als ik inderdaad nu mijn premie bereken zie ik inderdaad een hogere premie. Het heeft er (denk ik) mee te maken dat het bonus-malus-systeem is aangepast per dit jaar.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem167

Bericht 23 Jan 2016 23:23

Re: Waar heb jij je auto verzekerd?

Scheelt 17! Euro per maand de nieuwe onna onna als ik de premie bereken...
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jan 2016 23:29

Re: Waar heb jij je auto verzekerd?

Pippa schreef:Scheelt 17! Euro per maand de nieuwe onna onna als ik de premie bereken...


Hier 6 euro. Ik ga het even in de gaten houden, hoe het er in november voorstaat! Goede tip in ieder geval.
08/2018
05/2021
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 24 Jan 2016 00:33

Re: Waar heb jij je auto verzekerd?

Ik blijf tot juli bij ze en daarna vertrek ik (noodgedwongen) :laughcry:

Wel jammer, want met de pechhulp heb ik goede ervaring. Maarja, ik ga ook niet 180 euro per jaar meer betalen terwijl het ergens anders goedkoper kan.

Gok zo maar dat ze veel klanten gaan verliezen. Eerst waren ze vaak één van de goedkoopste, maar als ik nu op independer kijk staan ze ergens achteraan en dat zal vast niet alleen bij mij zo zijn.
Afbeelding
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 26 Jan 2016 11:07

Re: Waar heb jij je auto verzekerd?

NH18
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers