Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gebruikt er nog iemand Popcorn?

<<

Anoniem185

Bericht 04 Jan 2016 14:49

Gebruikt er nog iemand Popcorn?

Met alle enge berichten over boetes enzo? Ik wil zo graag een paar series verder kijken, maar ik wet niet precies hoe ik er aan moet komen want ik ben een download noob enzo. En ik moet eigenlijk studeren dus eigenlijk moet ik helemaal niet series kijken en eigenlijk ook dit topic niet aanmaken, maar misschien dat ik in een pauze even één aflevering kan kijken en... oke laat maar. Studieontwijkend gedrag enzo.


Maar dus. Gebruikt nog iemand Popcorn? Of iets anders ondertussen? Hoe kan ik makkelijk series verder kijken? Maakt niet uit als het enkel Engels is (maar wel graag met Engelse ondertiteling dan...).
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 04 Jan 2016 16:16

Re: Gebruikt er nog iemand Popcorn?

Nee, mij te scary! Ik heb in september de hele boel eraf gegooid. Ik kijk wel uit. Het probleem zit hem erin dat het min of meer een torent is. Je download hem, maar daarnaast upload je hem ook. Je mag de films/software niet aanbieden. En dat die je nu dus juist wel.

Je zou downloaden via nieuwsgroepen kunnen doen. Daarvoor moet je wel een account aanschaffen voor zo'n 8 euro per maand en anders Netflix?
<<

Anoniem185

Bericht 04 Jan 2016 16:17

Re: Gebruikt er nog iemand Popcorn?

Netflix heb ik, maar die hebben niet de series die ik wil kijken. Of nouja, niet de seizoenen die actueel zijn. Via nieuwsgroepen downloaden? Hoe werkt dat?
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 04 Jan 2016 16:51

Re: Gebruikt er nog iemand Popcorn?

Oh ik gebruik het gewoon hoor. Downloaden is ook al heel lang strafbaar maar er is volgens mij in nederland nog geen enkele boete uitgedeeld. Zodra de eerste boete is uitgedeeld voor het gebruiken van popcorn time gooi ik het er wel af :) Maargoed ik ben dan ook niet zo panisch
Daarnaast gebruik ik mijn internet met meerdere mensen dus uiteindelijk kunnen ze denk ik toch niet achterhalen wie van ons het gedaan heeft

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers