Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babyliss Curl Secret

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 04 Jan 2016 07:41

Babyliss Curl Secret

Werkt dit echt?
Heeft iemand ervaring met dit ding?

Of werkt de Carmenset beter?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem215

Bericht 08 Jan 2016 19:24

Re: Babyliss Curl Secret

Ik heb er geen ervaring mee, maar na aanleiding van een paar reviewfilmpjes op YouTube heb ik m niet gekocht.
Bang dat mijn haar er in vast bleef zitten haha.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 08 Jan 2016 19:31

Re: Babyliss Curl Secret

Ik heb hem zelf niet, maar een keer of vijf geleend van iemand. Ik heb best veel en dik haar en vond het goed werken, zelfs grote plukken gingen goed toen ik eenmaal doorhad hoe je je haar er in moet leggen. Het ging ook best snel, denk max 20 minuten voor mn hele haar (ik ben wel gewend om snel met een stijltang te werken, dus ik hoef niet na te denken over hoe ik mn haar vasthoud ed).

Eerst was ik ook een beetje bang door alle youtube filmpjes waarin haar vast kwam te zitten, maar uiteindelijk is dat bijmij dus niet gebeurd. Ik vond de krullen op de tweede en volgende dagen wel het mooiste zitten. De eerste dag zaten de krullen wat te strak.
03/2019
11/2020
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 18 Jan 2016 18:55

Re: Babyliss Curl Secret


Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers