Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste/fijnste nagellak (merk)

<<

anoniem203

Bericht 03 Jan 2016 23:54

Beste/fijnste nagellak (merk)

Welk merk heeft de beste/fijnste nagellak?
En welk merk absoluut niet?
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 04 Jan 2016 00:09

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik vind essie nagellak erg goed. Dit is te koop bij de etos.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Jan 2016 10:02

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

De fijnste vind ik toch echt OPI.
Duur, maar echt goed. Koop het zelf altijd via eBay, dat scheelt toch weer wat in de kosten.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2016 10:07

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik vond Essence, Catrice en Essie altijd prima. Essie is wat duurder en ook direct wel echt beter.

Tegenwoordig heb ik alleen nog maar gel nagellak. Het is een investering, maar ik ben er zo blij mee!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Jan 2016 10:22

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik heb altijd Catrice, werkt prima.
Al overweeg ik inmiddels ook om, net als Yadira, over te stappen naar gel nagellak. Ik koop nl toch altijd (ongeveer) dezelfde kleurtjes.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Jan 2016 10:55

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik vind naast OPI le vernis van 'l oreal ook fijn lakken, en er zitten altijd leuke kleurtjes in die collectie!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Geel

Bericht 04 Jan 2016 11:03

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik weet niet zo goed wat goed is, maar aan Essie vind ik het heel prettig dat er zooooveel kleuren zijn.

Die van Hema vind ik geloof ik niet fijn, omdat ik niet houd van een smal of dun kwastje.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jan 2016 11:11

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik heb altijd Catrice, prima omdat ik na 3 dagen m'n kleurtje toch altijd zat ben en iets anders wil. Mijn man heeft laatst een hele collectie Rimmel gekocht en die is ook heel fijn.

♥♥
<<

Geel

Bericht 04 Jan 2016 11:15

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Elliot schreef:Mijn man heeft laatst een hele collectie Rimmel gekocht en die is ook heel fijn.
Gezellig, zitten jullie dan samen te lakken? :banaan:
<<

Anoniem185

Bericht 04 Jan 2016 11:18

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik draag nooit nagellak, als verpleegkundige mag dat niet op mijn werk. Nu heb ik een reeks van 6 vrije dagen en dan doe ik wel op. Eigenlijk altijd van Essence.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2016 11:24

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

De nagellak van NYC vind ik trouwens verschrikkelijk. Tenminste, enkele jaren geleden was dat echt troep. Totaal niet dekkend en traag drogend.
<<

Anoniem215

Bericht 04 Jan 2016 14:51

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Essie vind ik het fijnst lakken en droogt snel op.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jan 2016 15:59

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Geel schreef:
Elliot schreef:Mijn man heeft laatst een hele collectie Rimmel gekocht en die is ook heel fijn.
Gezellig, zitten jullie dan samen te lakken? :banaan:

Haha misschien was het beter geweest als ik ergens in het eerste deel van die zin de woorden 'voor mij' had toegevoegd :smile:

♥♥
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 04 Jan 2016 17:50

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik heb periodes dat ik nagellak draag en alles uitprobeer, momenteel heb ik niets op.. Maar ik heb wel belachelijk veel nagellakjes :redface: Denk een stuk of 70, van verschilende merken. Maar het fijnste vind ik toch wel Rimmel en Essence. Ik gebruikte ook altijd een basecoat en topcoat en ik gebruikte vaak nagellak met een glitter erin, naar mijn idee blijft het dan supergoed zitten! Dan moest ik na een week alsnog flink boenen om het eraf te krijgen haha

@ Yadira: Die zijn nog steeds ruk..een paar maand geleden heb ik er twee gekocht omdat NYC een aanbieding had maar beide totaal niet dekkend (Ik had 4 lagen en nog steeds niet dekkend :laughcry:) en het drogen inderdaad! Mijn god wat duurde dat lang. Zit je daar een paar uur je best te doen, is het droog en bij het eerste wat je vastpakt is het alweer gedaan met je mooie gelakte nagels :(
Wat als het lukt
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 04 Jan 2016 17:58

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Essie en OPI.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 04 Jan 2016 18:11

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik vind OPI toch wel het fijnst. Lakt goed, droogt snel en blijft lang mooi erop zitten. En Essie vind ik ook altijd fijn.
<<

Anoniem177

Bericht 04 Jan 2016 21:08

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Welke Gellak vinden jullie fijn? Ik wil dat wel eens proberen maar vind het ook zonde om een gellak te kopen van zoveel euro's en alsnog snel afbladerd
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2016 21:12

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

bambina schreef:Welke Gellak vinden jullie fijn? Ik wil dat wel eens proberen maar vind het ook zonde om een gellak te kopen van zoveel euro's en alsnog snel afbladerd

Ik heb van Pink gellac. Zit 2 weken, zonder bladderen of iets. Ben echt helemaal fan.

Heb 2x eerder een set gekocht van andere merken, maar dat was echt rommel. Ik heb dat doen ook weer verkocht. Toen ik dit tegenkwam op Facebook heb ik lang getwijfeld, wantja iets met een ezel en een steen enzo. Maar dit is echt goed spul en ik ben er heel blij mee. Mijn vriendinnen allemaal ook trouwens. :banaan:
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jan 2016 21:18

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ik heb veel potjes van Catrice. Goedkoop en daarom wel prima. Laatst een paar potjes Opi in de aanbieding gehaald en dat bevalt veel beter! Lakt fijn en snel droog. Maar ik koop graag nieuwe kleurtjes dus ik geef er niet teveel geld aan uit.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem177

Bericht 04 Jan 2016 21:35

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Is dat met of zonder lamp Yadira?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2016 21:36

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

bambina schreef:Is dat met of zonder lamp Yadira?

Dat is met een lamp, de hele rambam.

Ik heb van Essence ook wel gewone nagellak gehad met een gel look, zat ook wel mooi hoor, maar niet langer dan gewone nagellak, paar uurtjes misschien. :smile:
<<

Anoniem177

Bericht 04 Jan 2016 21:38

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Ja precies dat moet ik ook niet hebben. Werkt voor mij ook niet. Gewone nagellak is er binnen paar uur al af.

Ik wil eigenlijk een gel iets zonder lamp. Ik heb wel zo'n essence (led)lamp maar dat gaat vast niet werken met de lakjes van pink.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2016 21:40

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

bambina schreef:Ik wil eigenlijk een gel iets zonder lamp. Ik heb wel zo'n essence (led)lamp maar dat gaat vast niet werken met de lakjes van pink.

Zou zomaar kunnen dat het een prima lamp is hoor. Ze adviseren een lamp van minstens 7watt, dus dat zou je dan even moeten controleren.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Jan 2016 21:43

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

OPI!
<<

anoniem203

Bericht 04 Jan 2016 22:13

Re: Beste/fijnste nagellak (merk)

Bedankt voor de reacties. Ik had zaterdag een lakje van Catrice op gedaan maar vandaag na een halve dag werken was het er voor een deel af. Ik zoek dus een lakje die beter blijft zitten. Ik zal eens gaan kijken voor Essie bij de Etos :)
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron