Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Prijzen (duty free) in Nicaragua, heeft iemand enig idee?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 03 Jan 2016 23:40

Prijzen (duty free) in Nicaragua, heeft iemand enig idee?

Of dat veel scheelt met hier? Mijn vriend zit daar eind van de maand en ik wil weten of het het waard is om hem te vragen parfum of make-up (mijn dure Clinique is op) mee te nemen vanuit daar. De dollarprijs staat niet zo gunstig en ik zie dat de prijzen van mn poeder van Clinique hier ook gestegen zijn naar 33 euro (vorig jaar nog 28 euro....) dus zou wel lekker zijn als het een beetje scheelt....het tijdsverschil van 7 uur maakt het ook niet makkelijker, als hij me appt van het vliegveld zit ik op mn werk waar ik geen telefoon bij me mag hebben. En hij is ook al weg, zijn moeder bracht me op Schiphol op het idee haha.

Dus, iemand enig idee?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem170

Bericht 04 Jan 2016 21:54

Re: Prijzen (duty free) in Nicaragua, heeft iemand enig idee

Aantal jaar geleden daar geweest, maar niet op vliegveld. Je kan toch afspreken van, als het max dit bedrag is wil je dan wat meenemen?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 04 Jan 2016 22:10

Re: Prijzen (duty free) in Nicaragua, heeft iemand enig idee

Heb je gegoogeld op Duty free international airport Nicaragua? Ik kan even geen link kopiëren denk, even proberen http://www.attenza.net/shop/cosmeticos/c-maquillaje/?brands=75, maar volgens mij zie je hier wel prijzen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Jan 2016 09:24

Re: Prijzen (duty free) in Nicaragua, heeft iemand enig idee

Ja had het gegoogeld idd, maar ik kon niks vinden. Ga even op je link kijken, thanks!

Dat meenemen heeft voor mij alleen zin als het wel wat scheelt, anders ga ik die arme jongen niet door het make-up schap sturen :palm:
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 05 Jan 2016 11:30

Re: Prijzen (duty free) in Nicaragua, heeft iemand enig idee

Idd wat Roos' zegt: gewoon een bepaald maximumbedrag afspreken. Ziet hij het voor onder die prijs, dan neemt hij het mee, anders niet. Heeft hij vast voor je over om even door het make-up schap te lopen om de prijs te checken.
<<

Anoniem170

Bericht 05 Jan 2016 20:11

Re: Prijzen (duty free) in Nicaragua, heeft iemand enig idee

Ach, hij komt toch langs die winkels.. :D

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers