Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sport challenge!

<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 03 Jan 2016 21:58

Sport challenge!

Afgekeken van de boekenchallenge lijkt het mij leuk als we een sport challenge houden!

Zelf heb ik mij voorgenomen om per maand doelen te stellen, zoals nu voor januari 20km wandelen en 10km fietsen. Hierbij hou ik rekening met het weer en hoe druk ik de maand ben. De dagelijkse fiets en wandel momenten tel ik hier niet bij op. Dus echt speciaal een stuk gaan fietsen of lopen.

Het lijkt mij leuk om elkaar hier te inspireren en te motiveren!

Wie lijkt dit leuk en sluit zich bij mij aan?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 04 Jan 2016 11:24

Re: Sport challenge!

Ik sluit mij aan! Wilde net zo'n topic gaan openen en toen zag ik deze al staan.

Leuk om zo per maand doelen te stellen wolfinschaapskleren. Wil je dan deze maand 1x die afstanden gaan wandelen en fietsen?

Ik heb een groot sportief doel dit jaar. Op 11 juni ga ik samen met mijn beste vriendin meedoen aan klimmen tegen MS op de Mont Ventoux in Frankrijk! Op de racefiets 1,2 of 3 keer de berg beklimmen. Heb er heel veel zin in! Ik fiets al jaren maar heb nog nooit een echte berg opgefietst.

Wil/moet veel gaan trainen. Voor januari wil ik elke week min. 1x per week 40km fietsen. Nu is dit wel een beetje afhankelijk van het weer.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 04 Jan 2016 21:21

Re: Sport challenge!

Wauw wat een mooi doel Fjell! Kan je een beetje oefenen in de buurt met bergen?
Leuk dat je mee wilt doen!

Ik wil het totaal bereiken, fiets heb ik al behaald. In mei ga ik op wandelvakantie en zal ik 15-17km per dag lopen, totaal ruim 100km. Hiervoor nu oefenen en daarnaast wil ik weer wat meer fietsen omdat mijn zoontje er zo van geniet en het voor mij een uitdaging is met dit weer (astma).
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 14 Jan 2016 11:07

Re: Sport challenge!

Fjell, heb je tot nu toe elke week de 40km gehaald?

Voor het wandelen zit ik nu op 50%. Vorige week maar 3,5km gewandeld, maar het voelde als 8km doordat het door nat mulzand was, waar ik steeds in weg zakte.
<<

Anoniem215

Bericht 22 Jan 2016 00:01

Re: Sport challenge!

Ik wil het wandelen weer op pakken. Ik vind het te koud, maar mis het wel. Voornemen is om dit weekend weer te beginnen met wandelen,
<<

Anoniem215

Bericht 12 Apr 2016 19:27

Re: Sport challenge!

Helaas nog steeds niet gewandeld. Maar met dit mooie gaat het hopelijk wel lukken.

Hoe gaat het wandelen bij jou Wolfinschaapskleren?
<<

Anoniem321

Bericht 13 Apr 2016 13:27

Re: Sport challenge!

Nu het weer wat mooier weer wordt wil ik graag lekker gaan fietsen op mijn racefiets. Ik ben echt niet een fanatiekeling, maar een rondje van 25 a 30 km 1 x per week moet wel kunnen, denk ik. De maand is al weer op de helft, dus ik stel mijn doel op deze maand minimaal 2 x een rondje van 30 km.
<<

Anoniem215

Bericht 12 Mei 2016 10:34

Re: Sport challenge!

Wolfinschaapskleren, Fjell en Olifant hoe gaat het met jullie sport challenge.
Het is heerlijk weer de afgelopen dagen is het gelukt om jullie doel te behalen?

Ik zit weer in een heerlijk wandel en fiets ritme, en ga hier mee door.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 12 Mei 2016 12:36

Re: Sport challenge!

Wat fijn dat je er zo goed in zit! Hoeveel wandel en fiets je nu ongeveer?

Ik ben goed ziek geweest waardoor twee maanden amper wat kunnen doen, nu weer flink aan de bak.
Deze maand wandelvakantie, 100km wandelroute lopen, super veel zin in!
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 12 Mei 2016 18:56

Re: Sport challenge!

Leuk Wolfinschaapskleren! Wat voor een wandelvakantie ga je doen?

Ik ga in juni op wandelvakantie naar de Azoren en in augustus op wandelvakantie naar Oostenrijk. Ik moet dus ook nodig weer meer gaan wandelen de komende tijd! Nu staan helaas mijn wandelschoenen bij de schoenmaker, ik krijg er deels nieuwe zolen onder omdat ze waren doorgesleten. Hoop dat ze dan straks nog wel even lekker lopen!
<<

Anoniem215

Bericht 13 Mei 2016 10:21

Re: Sport challenge!

Ik probeer elke dag of te wandelen of te gaan fietsen. Ik wandel dan een rondje van 5 km of fiets heen en weer naar mijn moeder en dat is 20 km. Ik word er heel rustig en ontspannen van.

Lijkt me heerlijk Bueno, een wandelvakantie, vooral in een mooi groen Oostenrijk.
Waar ga jij naar toe Wolfinschaapskleren? Vervelend dat je zo ziek bent geweest.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 16 Mei 2016 14:16

Re: Sport challenge!

Madam schreef:Ik probeer elke dag of te wandelen of te gaan fietsen. Ik wandel dan een rondje van 5 km of fiets heen en weer naar mijn moeder en dat is 20 km. Ik word er heel rustig en ontspannen van.

Lijkt me heerlijk Bueno, een wandelvakantie, vooral in een mooi groen Oostenrijk.


Goed bezig Madam! Ik heb ook het goede voornemen om elke dag minimaal 5 km te wandelen maar vaak lukt het me toch niet om dat elke dag te doen.

En de Azoren (Sao Miguel) moeten ook een mooi groen sprookje zijn om te wandelen :) Was meteen verliefd toen ik de foto's zag :love: Maar Oostenrijk kijk ik ook erg naar uit, is alweer een paar jaar geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben :)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers