Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderfeestje jongen

<<

anoniem203

Bericht 03 Jan 2016 14:49

Kinderfeestje jongen

Het duurt nog wel even maar ik zit nu al te bedenken wat ik die dag kan gaan doen. S. mag 5 kindjes uitnodigen, het feestje wordt op vrijdagmiddag gehouden en het liefst wil ik het gewoon thuis vieren maar ergens naar toe gaan is ook geen probleem. Ik kom dan alleen niet verder dan een binnen speeltuin maar bijna ieder kindje doet dat in zijn klas dus dat vind ik aan de ene kant dan ook weer niet zo leuk. Jullie een idee? In Juli wordt mijn zoon 6 jaar.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Jan 2016 14:58

Re: Kinderfeestje jongen

Hier was de kinderboerderij een topper. Die hadden helemaal een eigen programma en ze mochten overal mee helpen en zelf van alles doen. Ze kwamen op plaatsen waar ze anders niet zouden mogen komen en ze hebben de grootste lol gehad. Het eten werd ook verzorgd en wij hadden er geen omkijken naar. Mijn zoon heeft toen echt een topdag gehad.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 03 Jan 2016 15:54

Re: Kinderfeestje jongen

Wij hebben het bij de oudste op een boerderij gevierd. Ze mochten tractor rijden, koeien melken en eten geven, ze hadden er een kleine binnen speeltuin bij waar ze zich konden uitleven en we hebben daar gegeten. Het was echt een top middag en de kinderen hebben zich allemaal prima vermaakt en waren total loss toen ze thuis kwamen!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 03 Jan 2016 17:02

Re: Kinderfeestje jongen

Vrijdag viert mijn dochter haar kinderfeest en ik heb daarvoor de gymzaal een paar uurtjes afgehuurd. Ze zijn met z'n achten en ik heb wat spelletjes bedacht. De gymzaal is op loopafstand van ons huis dus na 2 uur lopen we naar huis en gaan we daar eten en misschien nog wat knutselen.

Woon je in de buurt van de Steenuil in Oirschot? Daar kan je ook kinderfeestjes vieren en dat is heel leuk.
<<

Anoniem255

Bericht 03 Jan 2016 17:47

Re: Kinderfeestje jongen

Ja!! De steenuil is echt heel leuk Ava! De moeite waard om heen te rijden. Hier in V zit ook nog de knutselstal en KreaTech. Daar kun je ook feestjes vieren.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Jan 2016 19:21

Re: Kinderfeestje jongen

En thuis iets van oud hollandse spelen of een speurtocht maken. Ik hoor tegenwoordig van de meest luxe feestjes dat de simpelste dingen ook zeer gewaardeerd worden door de kleuters.
<<

Anoniem167

Bericht 03 Jan 2016 19:24

Re: Kinderfeestje jongen

Ik zou het lekker thuis doen. Vindt ie bakken leuk? Dan zou ik met de kindjes in groepjes iets gaan maken; en met de andere groep een bakje versieren om het lekkers naderhand in te doen. En dan gewoon wat leuke spelletjes in huis regelen of in de buurt een speurtocht en eindigen met pannenkoeken of lekker frietjes eten.
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 03 Jan 2016 19:54

Re: Kinderfeestje jongen

Wij zijn naar de steenuil geweest. Was een erg geslaagd feestje. Wij hadden al extra tractor rijden erbij gedaan (op een grasmaaier haha). Ik vond het net tocht even anders als een binnenspeeltuin. De kinderen vonden het erg leuk.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Jan 2016 20:02

Re: Kinderfeestje jongen

Ik heb eind oktober een feestje thuis gevierd. In piratenstijl.
Van 13.30 tot 16.30 op een zaterdag.

Eerst cake versieren met slagroom en allerlei snoep/hagel.

Daarna met lootjes trekken door de jarige de cadeautjes uitgepakt.

En toen hoofdbanden versiert met textiel stift.

Toen buiten spelletjes gedaan. We hadden enveloppen verstopt in het speeltuintje met daarin opdrachten. Die moesten ze in volgorde zoeken.
Nadat de laatste opdracht gedaan was kregen ze een schatkaart en konden ze in de tuin de schat vinden met snoepzakjes voor mee naar huis.

In huis daarna patat en minisnacks gegeten. Zonder borden, dus ook de saus op het kleed. En een ijsje toe.

Ik vond het erg geslaagd! En de kinderen ook!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jan 2016 20:22

Re: Kinderfeestje jongen

Hun eigen kokmuts/schort versieren/kleuren en dan koekjes/mini pizza/cupcake enz bakken. Dan een gave speurtocht in en om het huis die eindigt bij een schat en als je ze wilt laten blijven eten een groot zeil op tafel en daar zo de patat vanaf eten. Op het zeil dus ook de sausjes enz. spuiten!
<<

anoniem203

Bericht 03 Jan 2016 21:18

Re: Kinderfeestje jongen

Leuke ideeen zitten er tussen bedankt! De Steenuil heb ik net gegoogled en dat ziet er ook leuk uit! We wonen daar ongeveer een half uur vandaan.

Ik heb net ook iets gevonden hier in het dorp. Een op een soort camping waar het om ezeltjes draait (verzorgen, op rijden door de bossen enz) en bij het pannenkoekenhuis (thema ridders, grote binnen en buiten speeltuin incl eten). Prijzen vallen mee dus dat is wel de moeite om over na te denken.

De thuis ideeen zijn ook leuk. Ik denk dat S. dat wel prachtig vind om een keer zo van tafel zijn frietjes te eten :)
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 03 Jan 2016 21:20

Re: Kinderfeestje jongen

Wij zijn bij de vijfde verjaardag van R ( zijn eerste kinderfeestje) lekker makkelijk naar de grote gymzaal van mijn school gegaan. Alle materialen erbij en ze waren uren zoet.

Dit jaar wil hij naar het dino park in Boxtel.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem255

Bericht 03 Jan 2016 21:32

Re: Kinderfeestje jongen

Wij hebben nu voor de 2e keer een jaarkaart voor de steenuil. De kindjes komen daar zo graag. En de eigenaren zijn Superleuk. Vooral zij.

Wij hebben dochter haar eerste feestje ook thuis gevierd. Bij de action heb ik toen vogelhuisje gekocht en die hebben ze beplakt en versierd. Daarna naar de speeltuin op de hoek geweest en 's avonds friet van tafel...
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 03 Jan 2016 21:39

Re: Kinderfeestje jongen

Ja de Steenuil is super!! Wij komen er ook graag.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jan 2016 21:58

Re: Kinderfeestje jongen

Ja, dat heeft mijn collega een keer gedaan op haar dochters kinderfeestje, vond dat zo leuk hahaha
<<

Anoniem255

Bericht 03 Jan 2016 22:34

Re: Kinderfeestje jongen

Hier had 1 kindje tegen haar ouders gezegd: nou, het was zooooo raar. We aten gewoon van de tàfel. Dat doe je toch niet??? Maar met haar eigen feestje wilde ze het ook :D
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 05 Jan 2016 23:33

Re: Kinderfeestje jongen

Hier keken de kinderen ook heel verbaasd toen ik met de tube saus in mijn hand vroeg welke ze wilden en ik het toen ook zo voor ze op het tafelkleed spoot. :D
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers