Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babyfoon met camera

<<

Anoniem177

Bericht 02 Jan 2016 23:20

Babyfoon met camera

Wie heeft er een babyfoon met camera?
Welke heb je en ben je tevreden?

Ik ben een beetje aan het bekijken voor een babyfoon maar heb bij babydump een aant gezien die ontzettend veel vertraging in het beeld hebben zitten.
<<

Anoniem148

Bericht 02 Jan 2016 23:27

Re: Babyfoon met camera

Ik heb er een. Vind het fijn om mijn zoontje te kunnen zien. Oke hij is ooit traag(hoor hem soms eerder huilen dan via de babyfoon) maar dat is maar een seconde.
Terugspreekfunctie gebruiken mijn man en ik wel eens als ik bv iets weg leg en hij krijgt het niet gevonden.
Af en toe een storing maar dat ligt aan de buren. Hun hebben een stoorzender ergens voor (hebben ze ooit uitgelegd maar weet dat al niet meer) is af en toe een seconde.
Op batterij werkt hij niet lang.
Zal morgen eens kijken welke ik heb.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jan 2016 23:31

Re: Babyfoon met camera

Wij hebben een Luvion Grand Elite. Hij beviel ons uitstekend. We gebruikten hem nooit om terug te spreken of muziekjes te laten afspelen (want die klinken erg blikkerig). Maar het bereik is prima bij ons en het beeld ook.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 02 Jan 2016 23:37

Re: Babyfoon met camera

Wij hebben er ook een en wij hadden hem in eerste instantie omdat mijn man veel van huis was.
Nu werkt mijn man dichter bij huis maar ik vind het erg fijn om zo mijn zoon te zien.
Wij hebben er een app voor op de mobiel die beveiligd is, dit heeft mijn man gedaan :P die is handig met dat soort dingen.
Gebruiken de terug praat en muziek functie niet, weet zo even niet welke camera wij hebben.
<<

Anoniem174

Bericht 02 Jan 2016 23:45

Re: Babyfoon met camera

Ik heb er geen, maar heb daar achteraf wel echt spijt van.
Zou het wel makkelijk vinden om te zien wat onze dochter uitspookt soms.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 02 Jan 2016 23:45

Re: Babyfoon met camera

Ik vond het helemaal niets en heb hem snel weer geruild voor een normaal exemplaar.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem177

Bericht 02 Jan 2016 23:50

Re: Babyfoon met camera

Maeve schreef:Ik vond het helemaal niets en heb hem snel weer geruild voor een normaal exemplaar.

Waarom vond je het niks?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jan 2016 23:51

Re: Babyfoon met camera

Hier ook een beetje spijt van een babyfoon zonder camera. Boven kraakt alles enorm, dus zonder camera gaan we wel eens boven kijken terwijl hij niet écht wakker is maar droomt. Vervolgens wordt hij dan soms juist wakker van ons. Met oudejaarsnacht was de camera (die we gewoon via eBay besteld hebben, gaat naar een appje op je tel) echt superhandig!! De babyfoon zelf ging van alle knallen natuurlijk continu af, maar op de camera zagen we dat T gewoon sliep dus wij konden lekker buiten blijven vuurwerk kijken :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 02 Jan 2016 23:52

Re: Babyfoon met camera

Wij hebben een philips avent, bevalt erg goed en gebruiken hem inmiddels al 5,5 jaar!
Nu ik bij mijn ouders ben met gewone babyfoon vind ik dat helemaal niks en heb ik haar naast mij op de bank liggen. Ik mis dat stukje controle momenteel (ze is de afgelopen weken heel erg ziek geweest).
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 03 Jan 2016 01:28

Re: Babyfoon met camera

Bij mijn oppasadres hebben ze gewoon een soort webcam staan. Ik vind het ideaal, zo kan ik precies zien wat ze aan het doen is. Toen ze net kon lopen ging ze bijvoorbeeld de hele tijd in haar bedje staan en kon ik zien dat ze vanzelf weer ging liggen. Voor het geluid staat dan gewoon de babyfoon aan. Ik kon haar op de tablet zien en je kan ook terugpraten, arme kind keek alsof ze ze zag vliegen...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem151

Bericht 03 Jan 2016 07:13

Re: Babyfoon met camera

Zora schreef:Hier ook een beetje spijt van een babyfoon zonder camera. Boven kraakt alles enorm, dus zonder camera gaan we wel eens boven kijken terwijl hij niet écht wakker is maar droomt. Vervolgens wordt hij dan soms juist wakker van ons. Met oudejaarsnacht was de camera (die we gewoon via eBay besteld hebben, gaat naar een appje op je tel) echt superhandig!! De babyfoon zelf ging van alle knallen natuurlijk continu af, maar op de camera zagen we dat T gewoon sliep dus wij konden lekker buiten blijven vuurwerk kijken :)


Cameraatje klinkt ideaal! Duur?
<<

Anoniem148

Bericht 03 Jan 2016 09:37

Re: Babyfoon met camera

Ik heb een alecto
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 03 Jan 2016 11:57

Re: Babyfoon met camera

Zora ik ben ook wel benieuwd welke je hebt besteld en wat je betaald hebt? En moest je nog extra betalen aan de deur?
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 03 Jan 2016 13:13

Re: Babyfoon met camera

Ik heb een Topcom ks-4246 met camera en vind het wel handig om er beeld bij te hebben. Ik heb hem cadeau gekregen toen mijn zoontje geboren was, zelf zou ik zoveel geld niet uitgeven voor zo'n apparaat. Ik heb hem ook echt niet vaak gebruikt, zoon slaapt bij ons op de kamer.

Verder is het wel een fijn apparaat, werkt prima zonder vertraging en ook in het donker goed beeld. Kost nu geloof ik rond de €150.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 09:10

Bericht 03 Jan 2016 15:40

Re: Babyfoon met camera

Een absolute aanrader. Bij mijn zoontje hebben we er een gebruikt zonder camera, maar we liepen telkens naar boven om te kijken in het begin waardoor hij dan weer wakker werd. Nu voor de baby onderweg alvast een Philips Avent met camera gekocht en die staat nu bij onze zoon. Wij zijn erg tevreden met deze!
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jan 2016 18:29

Re: Babyfoon met camera

Wij hadden R altijd bij ons slapen, overdag in de woonkamer ook. Nu is dat wellicht wat onhandig dus ik twijfel er ook over.

Baby gaat wel op een sensormatje als hij of zij alleen slaapt. Ik was bij R zo bang dat er wat gebeurde, de eerste nachten zonder matje kon ik echt niet slapen.
R. 2013
D. 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jan 2016 18:44

Re: Babyfoon met camera

http://m.ebay.com/itm/262222260250?_mwBanner=1

Deze is het! Heeft ook nightvision, je kunt inzoomen en 'sturen', en snapshots maken :) we hoefden niet nog aan de deur te betalen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Geel

Bericht 03 Jan 2016 19:32

Re: Babyfoon met camera

Ik denk dat ik 't helemaal zonder babyfoon ga doen. Of is er iemand bij wie het ooit helemaal mis was gegaan als er geen babyfoon (met camera) in de buurt was geweest?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jan 2016 20:05

Re: Babyfoon met camera

Hangt er van af wat je met helemaal mis bedoeld maar R heeft wel eens zo zacht overgegeven dat ik het niet hoorde en ik had het toch liever iets eerder geweten. Hard geworden peuterkots overal wegbikken bespaar ik mezelf liever de volgende keer.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2016 20:50

Re: Babyfoon met camera

Ja wij hebben er ook eentje met camera, bevalt erg goed! Overdag slaapt ze in haar eigen bedje (tenminste, daar zijn we mee aan het oefenen, de laatste 2 dagen lukt het niet echt :no: ben gesloopt) en dan hoef je niet de hele tijd heen en weer te lopen. Ik wil vaak ook gewoon weten of ze 'het nog doet'. Voor ons is het een hele geruststelling. Oudejaarsavond was het ook handig, toen we voor de deur buiten stonden konden we haar toch in de gaten houden. Wij hebben een babyfoon van het merk Luvion. De muziekjes gebruiken wij niet en de terugspreekfunctie ook zelden.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Jan 2016 20:55

Re: Babyfoon met camera

Geel schreef:Ik denk dat ik 't helemaal zonder babyfoon ga doen. Of is er iemand bij wie het ooit helemaal mis was gegaan als er geen babyfoon (met camera) in de buurt was geweest?

Ik heb het bij beide zonder babyfoon gedaan.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 03 Jan 2016 20:56

Re: Babyfoon met camera

bambina schreef:
Maeve schreef:Ik vond het helemaal niets en heb hem snel weer geruild voor een normaal exemplaar.

Waarom vond je het niks?


Wij vonden het gewoon overdreven en niet nodig. Ik zat alleen maar op dat stomme ding te kijken.. snel weer weggedaan dus.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem177

Bericht 03 Jan 2016 21:03

Re: Babyfoon met camera

Ik lees veel goede recensies over Luvion. Welke Luvion versie hebben jullie?
<<

Anoniem151

Bericht 03 Jan 2016 21:09

Re: Babyfoon met camera

Geel schreef:Ik denk dat ik 't helemaal zonder babyfoon ga doen. Of is er iemand bij wie het ooit helemaal mis was gegaan als er geen babyfoon (met camera) in de buurt was geweest?


Ik weet niet hoe je woont? Maar ik hoor mijn zoontje zonder babyfoon beneden pas als hij heel hard, compleet overstuur aan het krijsen is. Dat ben ik liever voor ;) Ook handig als ik even buiten ga als hij op bed ligt
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jan 2016 22:11

Re: Babyfoon met camera

Geel schreef:Ik denk dat ik 't helemaal zonder babyfoon ga doen. Of is er iemand bij wie het ooit helemaal mis was gegaan als er geen babyfoon (met camera) in de buurt was geweest?


Had bij ons, zeker de eerste tijd, prima gekund. Toen sliep ie nog veel in de wagen beneden, of in de doek, of in zijn bedje maar dan kon ik de deur open laten staan bijv. Pas na een paar weken/maanden gingen wij de babyfoon gebruiken dus je kunt altijd even kijken hoe het gaat en hoe goed je je baby hoort, en hoe dat voelt :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo, Indigo